siis onko mulla menny jotaki ohi ku mun mielestä Pete ei RAISKANNU Katria vaan ainoastaan ehkä yritti..? ja nyt se Katri tuola selittää et olis pitäny mennä lääkäriin..??!! eikö raiskaus ole kuitenki sukupuoliyhteys? mun mielestä mitään sellasta ei tapahtunu vaan Pete vaan kähmi hiukka liikaa.. vai onko se sit raiskannu sen jossaki jaksossa jonka oon mahollisesti missannu?
siis mitä vit..
11
1742
Vastaukset
- että asia
on tietoisesti jätetty tahallaan epäselväksi myös katsojille. Joko Petri tosiaan raiskasi Katrin siellä hississä, tai sitten Katri Rikun menetyksen jälkitraumoissa kuvitteli luvattoman kähminnän raiskaukseksi. Joka tapauksessa Petri meni liian pitkälle kun ei osannut heti lopettaa Katrin tätä kieltäessä.
Ehkä asia selviää tulevissa jaksoissa, itse uskon että Petri ei raiskannut Katria.- että olis totta
Pete tosin veti housujensa vetskaria kiinni, kun Katri ryntäsi hissistä ulos. Silti luulin, että se oli vain yritystä ja kähmintää.
Jospa Katri on ollut vain niin kännissä, että kuvitteli raiskauksen tapahtuneen? - varmaankin
että olis totta kirjoitti:
Pete tosin veti housujensa vetskaria kiinni, kun Katri ryntäsi hissistä ulos. Silti luulin, että se oli vain yritystä ja kähmintää.
Jospa Katri on ollut vain niin kännissä, että kuvitteli raiskauksen tapahtuneen?ne näyttäs ihan livenä koko raiskauksen tai ylipäätään jonku aktin ohjelmassa joka tulee puoli kasi illalla ja jota tsiigaa alle kouluikäset!!!!
- 3min
että olis totta kirjoitti:
Jospa Katri on ollut vain niin kännissä, että kuvitteli raiskauksen tapahtuneen?Ei kai kukaan niin nopea ole, että ehtii hississä raiskaamaan?!
Mietimme juuri aviomiehen kanssa, että vaikka me yrittäisimme sukupuoliyhdyntää ihan sulassa sovussa matkalla talon saunaan (ylimpään kerrokseen) vain kylpytakit päällä, niin emme ehtisi millään... Pete on nopea. - smile monkley
varmaankin kirjoitti:
ne näyttäs ihan livenä koko raiskauksen tai ylipäätään jonku aktin ohjelmassa joka tulee puoli kasi illalla ja jota tsiigaa alle kouluikäset!!!!
Nii no ne lasten vanhemmat on ihan tyhmiä ja ei ajattele yhtään. niille on ihan sama kattooko alle kouluikänen salkkareita vai ei. Mää tiiän kaks eppuluokkalaista jotkakattoo salkkareita ne on mun pikkusiskon kavereita. Ihn älytntä ei nii ppienen vieöä ymmärää yhtään mitään näistä "isojen"´jutuista. meli raikauksesta parisuhetista ynnä muista tälläsistä. Nehän saattaa käsittää nääa asia ihan väärän. Mun pikkuserkun pikkusisko joka on alle kouöluikänen joitaain 5v nii kattoo salkkareita kun sen isosiskokin kattoo ja sen sen issisko on 11v. eikä niitten äiti välitä yhtään mitään. se isompiki kattoo akikkee maholiasta salkkareita o.c:tä housea ynnä muuta ihan hölmää ohjemlmaa. siis en tarkota että salkkarit olisi hölmö. No itse katson salkkareita ja o.c:tä.
- tsippadappadii
smile monkley kirjoitti:
Nii no ne lasten vanhemmat on ihan tyhmiä ja ei ajattele yhtään. niille on ihan sama kattooko alle kouluikänen salkkareita vai ei. Mää tiiän kaks eppuluokkalaista jotkakattoo salkkareita ne on mun pikkusiskon kavereita. Ihn älytntä ei nii ppienen vieöä ymmärää yhtään mitään näistä "isojen"´jutuista. meli raikauksesta parisuhetista ynnä muista tälläsistä. Nehän saattaa käsittää nääa asia ihan väärän. Mun pikkuserkun pikkusisko joka on alle kouöluikänen joitaain 5v nii kattoo salkkareita kun sen isosiskokin kattoo ja sen sen issisko on 11v. eikä niitten äiti välitä yhtään mitään. se isompiki kattoo akikkee maholiasta salkkareita o.c:tä housea ynnä muuta ihan hölmää ohjemlmaa. siis en tarkota että salkkarit olisi hölmö. No itse katson salkkareita ja o.c:tä.
menee nyt ihan asian vierestä. mutta et säkään vaikuta miltään tosi "fiksulta aikuselta" joka sais kattoo salkkareita, noitten sun kirjotusvirheiden perusteella. sun teksti on tosi hankalaa lukea, et turha alkaa vänkäämään niistä ketkä kattoo ja ketkä ei. ainakin tv:tä katselemalla voi oppia maailman menosta jotakin..
(ei ollut tarkoitus olla "ilkeä".) - Ehkäpä-juu
Juuri tuota kirjoitin tuonne toiseen paikkaan. Tuota juuri tarkoitin viestissäni! JUURI TUOTA! Kuka sano, et Pete raiskas. Ehheeeei, yritti vaan. Sitä suuremmall syyllä: katri ei voita oikeudessa!
- Pete otti
taisi ottaa vähän t...stä kiinni niin perhetyttö pelästyi..
- meetwurstinakki
..siinä saattoi käydä niin, että ihan hyvin Pete saattoi raiskata, - mutta toteutus oli huono. Ei Salkkareissa nyt mitään raiskauksia näytetä, mutta olisihan se voitu tosiaan paremminkin toteuttaa. Nyt on kieltämättä aika epäselvää.
- Raiskaaja en oo..
Kyllä se Pete sen Katrin raiskas. Sitä ei vain näytetty, koska eihän tällasia näytetä. Ja ei kukaan nyt voi sanoa, että kaikki tapahtu minuutissa. Ei sarja kuitenkaan täysin realiajassa kulje. Ei Peten tarvinnut hommiaan hoitaa hissimatkan aikana vaan onhan se voinut jatkaa, vaikka hissi jo kerrokseen saapui. Tuskinpa se Katri moista asiaa valehtelis ja onhan se Petekin käytöksellään osottanu, että tietää mitä teki. Ossille myönsi jo seuraavana päivänä saaneensa ja nyt uhkailee Katria pitämään suunsa kiinni. Olen kyllä samaa mieltä, että toteutus olis pitäny tehdä jotenkin selvemmäks vai lienekö ollu tarkotus, että katsojat pohtii kumpi puhuu totta.
- paulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
niinpä! ei pete raiskannu katrii..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948