Taisi nissanin pojat lyödä kirveensä kiveen kun laittoivat ko mainoksen huihai autoilijalle....minun uskottavuudessani ei ole enää parannettavaa jos olisi niin en kai Nissaniin vaihtaisi.
Oletko valmis kasvattamaan katu-uskottavuuttasi
9
1461
Vastaukset
- tarkoitat ?
Selvennä kirjoituksesi.Putosin kärryiltä.
- Sonatisti
eilen. Tuo otsikkko oli Nissanin mainoksen kannessa.
Meni lukematta roskiin kaiken muun mainsopostin mukana.
- Hanna
Eipä onnistunut meikäläistäkään innoittamaan vaihtoon. Olen pian neljä vuotta ajanut Getzillä ja sitten kun vaihdan niin ensin tutkin kyllä Hyundait. Todennäköisesti myös ostan Hyundain, sillä olen hyvin tyytyväinen tähän merkkiin.
- Sonata
Mitähän Nissania tarjoaisivat Sonatan tilalle, ööö, pari vuotta vanhaa Maximaa vai? Kun ei muuta lähellekään vastaavaa sieltä mallistosta löydy.
- autoilijana
olen vähän sitä mieltä et nissanilla ei ole tällä kertaa mallivalikoima kohdallaan. mihen vaihtaa maxima??? sonataampa tietenkin...
- peraprutku
eihän tätä osaa edes kirjoittaa...saati sitten sanoa
mutta kuten täällä on monet muutkin todenneet niin ei innosta. - lfkgjhgkjljhl
peraprutku kirjoitti:
eihän tätä osaa edes kirjoittaa...saati sitten sanoa
mutta kuten täällä on monet muutkin todenneet niin ei innosta.Se Quashquai tulee kait siitä äänestä joka kuuluu
kun se jää kiinni mutaan?
Vai olisiko se ääni joka siitä rottelosta lähtee kun se paalataan?
Mitähän järkeä tuossakin nimessä oikein oli?
- jkfghhkhjk
Taisi tosiaan mennä vähän mainos kiville.
Primera, no thanks..
Almera, ei yhtään enempää tätä vanhusmallia...
Micra, susiruma koirankoppi, häviää kaikesa Getzille... - helevetin.....
... huihai etkö osaa kirjoittaa vai etkö ymmärrä
että Hyundain mallistossa ei ole huihai merkkistä
autoa - ajele sinä vaan ziguli merkkisellä peräprutkulla ja lopeta kommenttisi tänne Hyundaiautojenasiantintijapalstoille (oliko liian pitkä sana)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233