Uskotko, että pääprofetia toteutuu kohdallasi vilpittömän hevon hännän opillisen iku varmistuksen varmasti kuin kissa liukaalla jäällä ellenluistimet jalassa?
Mikä on adventtikirkon pääprofetia?
3
95
Vastaukset
- pastori
löytyy Joh. 14:1-3. "Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun. Minun Isäni kodissa on monta huonetta - enhän minä muuten sanoisi, että menen valmistamaan teille asuinsijan. Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen." Suurempaa profetiaa kuin tämä meillä ei ole. Uskoamme ylläpitää luottamus Kristuksen paluuseen kirkkaudessaan.
- etkö tosiaan tiedä?
Puhut soopaa ja eksytät.
- pastori
etkö tosiaan tiedä? kirjoitti:
Puhut soopaa ja eksytät.
Kirkkokuntamme nimi kertoo vakaasta uskostamme pian palaavaan Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen. Kirkkokuntamme nimi Suomessa on Suomen Adventtikirkko. Sana adventti tarkoittaa odotusta, johon liittyy kaipaus. Koska Jeesus ei ole vielä tullut kirkkaudessaan, niin silloin tuo tapahtuma on vielä edessäpäin. Nyt tahdomme keskittyä evankeliumin julistamiseen, ihmisten herättämiseen ja omaan henkilökohtaiseen katumukseen ja vilpittömään parannuksen tekemiseen. Haluamme olla valmiina, kun Herramme tulee kirkkaudessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826