Myllynkivet esittänyt maailmanloppua... mitä on tapahtunut? Onko joku raiskattu , tapettu , hyväksikäytetty , hakattu ei jotain suukopua...
tällä tyhjällä asialla on vaivattu toisten bloggitilaaa... ylpeys on sairaus mut siitä voi toipua!
Myllynkivet?
10
1319
Vastaukset
- Johanneksen_poika
>>Onko joku raiskattu , hyväksikäytetty, pahoinpidelty , tapettu , mistä on kyse?
Kyllä. Useitakin ihmisiä on raiskattu ja pahoinpidelty Espoo-Läntisessä seurakunnassa (henkisesti). Lue tästä kolmen ihmisen tarinoiden alku:
http://koti.mbnet.fi/jpoika/myllynkivet/kirjelma.htm
Espoo-Läntisessä seurakunnassa liikuskelee edelleen vapaalla jalalla susi, joka on ajanut tähän mennessä seurakunnasta ulos 20 ihmistä vuoden 2006 aikana. Tätä minä pitäisin aikamoisena saavutuksena.- Lumileopardi1
Saanko kysyä?
- Lumileopardi1
Mul on kolme kysymystä? Onko tämä julkisuus eduksi seurakunnalle?
- Johanneksen_poika
Lumileopardi1 kirjoitti:
Mul on kolme kysymystä? Onko tämä julkisuus eduksi seurakunnalle?
Eihän tuossa ollut kuin yksi kysymys.
- Lumileopardi1
Olen itse erotettu. Oliko teillä suhde Jehovaan ?
- Lumileopardi1
Johanneksen_poika kirjoitti:
Kolmas kysymys. Suhde Jehovaan ja pyhä henki eli ovatko nämä kunnossa?
- Lumileopardi1
Johanneksen_poika kirjoitti:
Kysymyksiä on olis vielä neljäs?
- Lumileopardi1
Voitteko selittää mikä riita teillä on?
- Johanneksen_poika
Kyselet paljon, mutta et vaivaudu edellisiinkään vastauksiin perehtymään. Aloita tästä:
>>Onko joku raiskattu , hyväksikäytetty, pahoinpidelty , tapettu , mistä on kyse?
Kyllä. Useitakin ihmisiä on raiskattu ja pahoinpidelty Espoo-Läntisessä seurakunnassa (henkisesti). Lue tästä kolmen ihmisen tarinoiden alku:
http://koti.mbnet.fi/jpoika/myllynkivet/kirjelma.htm
Espoo-Läntisessä seurakunnassa liikuskelee edelleen vapaalla jalalla susi, joka on ajanut tähän mennessä seurakunnasta ulos 20 ihmistä vuoden 2006 aikana. Tätä minä pitäisin aikamoisena saavutuksena. - RaM
Tätä ketjua lukiessa voi esittää sinulle vain yhden toivomuksen.
Ota lääkkeesi.
Tätä ketjua lukiessa voi esittää sinulle vain yhden kysymyksen.
JOS olet entinen (mitä epäilen) Jt, niin oletko nykyinen helluntailainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233081Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122179Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702033Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001863Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761593Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401376Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141302Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076