hei!
mulla olisi nyt n. 4 kk ikäinen l.g. nigritan poikanen. se on syönyt tähän mennessä hiiren pinkkejä n. viikon- puolentoista välein kolme kappaletta. nyt olen pari kertaa koittanut antaa sille rotan pinkkiä, mutta ei kelpaa... voiko syynä olla, että se on liian suuri? kaiken järjen mukaan se pitäisi sille kelvata, koska keskivartalo on saman kokoinen kuin tuo rotan pinkki... vai voisiko syynä olla, että rotassa olisi joku ominaishaju joka ei tuolle nigritalle maistu... ei auttanut vaikka laitoin rotan kolmeen eri osaan, jolloin koko vastaisi hiiren pinkkiä... meillä päin kun ei ikävä kyllä myydä edes kaksi viikkoista hiirtä, että voisin sillä koittaa josko kyse on rotan koosta... tietävämmät, auttakaa...!
poikasen ruokinta
ruokinta
3
480
Vastaukset
- Amaterasu20
Rotanpinkki haisee erille kuin hiirenpinkki.
Käärmeesi mahtaa olla nirso ruan suhteen.
Yritä vielä löytää oikean kokoista hiirtä tai hieroa rotanpinkkiin hiiren hajua..
Gerbiili tuntuu olevan jokaisen käärmeen herkkua ;) - cerridwen
.. mutta mistä hankit poikasen?
Olen himoinnut noita mustia kaunokaisia jo pidemmänkin aikaan :)- hankinta
moi!
poikasen hain tuolta tiia`s petsistä mäntsälästä... nettisivu on tiias-pets.net ja eilen vielä niitä näytti siellä olevan... suosittelen kyllä, on todellakin kaunis tapaus...! =) mutta vieläkään ei maistu muu kuin hiiren pinkit..=(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770