Hyvällä prosentilla osu...

AmmattiPeluri

New Jersey - Buffalo x ( 4,15 )
Philadelphia - NY Rangers 2 ( 1,90 ) ( oikein )
Nashville - Edmonton 1 ( 1,85 ) ( Oikein )
Vancouver - Phoenix 1 ( 1,70 ) ( Oikein )
Calgary - Minnesota 1 ( 1,80 ) ( Oikein )
ST. Louis - Chicago 2 ( 2,25 ) ( Oikein )
Toronto - Tampa Bay 2 ( 2,50 ) ( väärin )
Montreal - Boston 1 ( 1,80 ) ( Oikein )
Dallas - Columbus x ( 4,40 ) ( Väärin )
Los Angeles - San Jose 2 ( 1,95 ) ( Kesken, 0 - 2 tilanne )
Florida - Anaheim 2 ( 1,80 ) ( Oikein )
Detroit - Ottawa 1 ( 1,90 ) ( Väärin )

Hyvällä prosentilla osui, pelasin yhteensä 350 eurolla... Rahaa tuli 2375 euroo ja risat... : )

10

689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AmmattiPeluri

      pari sataa euroo jos San Jose voittaa, hyvältä ainaki näyttää..

    • AmmattiPeluri

      New Jersey - Buffalo meni myös väärin... V

    • AmmattiPeluri

      Ei tarvi olla katkera...

      • ripuli82

        puheripuli kun vastaat itselle?


    • dsfsdf

      Kuutta peliä pelasin kiekalla, kaikki oikein jos SJ pitää. En kyllä tuollaisia summia niihin laittanut, sanotaanko että tulossa on satoja puhdasta

    • dffggffdg

      Philadelphia - NY Rangers 2 ( 1,90 ) ( oikein )
      Vancouver - Phoenix 1 ( 1,70 ) ( Oikein )
      Calgary - Minnesota 1 ( 1,80 ) ( Oikein )
      ST. Louis - Chicago 2 ( 2,25 ) ( Oikein )
      Los Angeles - San Jose 2 ( 1,95 ) ( Kesken, 0 - 2 tilanne )
      Florida - Anaheim 2 ( 1,80 ) ( Oikein )
      Detroit - Ottawa 1 ( 1,90 ) ( Väärin )


      Kaikki muut väistin, olisi kyllä detroit karahtanut jos olisin laittanut. Kuusi kuudesta kupongeilla, kuitenkin!

      • fgfdghgh

        det-ott pois


    • töhönen

      Pitkäveto - Tavallinen
      Kohde Merkki Kerroin

      11 PHILADELPHIA - NY RANGERS 2
      1,90

      12 NASHVILLE - EDMONTON 1
      1,85

      14 CALGARY - MINNESOTA 1
      1,80

      16 TORONTO - TAMPA BAY 1
      2,00

      17 MONTREAL - BOSTON 1
      1,80

      19 LOS ANGELES - SAN JOSE 2
      1,95

      20 FLORIDA - ANAHEIM 2
      1,80


      Pelitapa: Tavallinen (Rivejä: 1 kpl)
      Kokonaiskerroin: 79,94
      Panos: 1,00 €
      Hinta: 1,00 €

      • Juippidu

        ke 06-12-13 02:30 Dallas - Columbus
        NHL 2 2 (1-3) 3.80
        ke 06-12-13 02:00 Nashville - Edmonton
        NHL 1 1 (3-2) 2.10
        ke 06-12-13 02:00 St. Louis - Chicago
        NHL 2 2 (2-3) 2.40
        ke 06-12-13 01:30 Montreal - Boston
        NHL 1 1 (4-3) 2.00
        ke 06-12-13 01:00 Philadelphia - N.Y. Rangers
        NHL 2 2 (1-3) 1.90
        72.78
        Panos oli 2e


      • jokeri28
        Juippidu kirjoitti:

        ke 06-12-13 02:30 Dallas - Columbus
        NHL 2 2 (1-3) 3.80
        ke 06-12-13 02:00 Nashville - Edmonton
        NHL 1 1 (3-2) 2.10
        ke 06-12-13 02:00 St. Louis - Chicago
        NHL 2 2 (2-3) 2.40
        ke 06-12-13 01:30 Montreal - Boston
        NHL 1 1 (4-3) 2.00
        ke 06-12-13 01:00 Philadelphia - N.Y. Rangers
        NHL 2 2 (1-3) 1.90
        72.78
        Panos oli 2e

        http://tinypic.com/view/?pic=2dbpkc5


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe