New Jersey - Buffalo x ( 4,15 )
Philadelphia - NY Rangers 2 ( 1,90 ) ( oikein )
Nashville - Edmonton 1 ( 1,85 ) ( Oikein )
Vancouver - Phoenix 1 ( 1,70 ) ( Oikein )
Calgary - Minnesota 1 ( 1,80 ) ( Oikein )
ST. Louis - Chicago 2 ( 2,25 ) ( Oikein )
Toronto - Tampa Bay 2 ( 2,50 ) ( väärin )
Montreal - Boston 1 ( 1,80 ) ( Oikein )
Dallas - Columbus x ( 4,40 ) ( Väärin )
Los Angeles - San Jose 2 ( 1,95 ) ( Kesken, 0 - 2 tilanne )
Florida - Anaheim 2 ( 1,80 ) ( Oikein )
Detroit - Ottawa 1 ( 1,90 ) ( Väärin )
Hyvällä prosentilla osui, pelasin yhteensä 350 eurolla... Rahaa tuli 2375 euroo ja risat... : )
Hyvällä prosentilla osu...
10
689
Vastaukset
- AmmattiPeluri
pari sataa euroo jos San Jose voittaa, hyvältä ainaki näyttää..
- AmmattiPeluri
New Jersey - Buffalo meni myös väärin... V
- AmmattiPeluri
Ei tarvi olla katkera...
- ripuli82
puheripuli kun vastaat itselle?
- dsfsdf
Kuutta peliä pelasin kiekalla, kaikki oikein jos SJ pitää. En kyllä tuollaisia summia niihin laittanut, sanotaanko että tulossa on satoja puhdasta
- dffggffdg
Philadelphia - NY Rangers 2 ( 1,90 ) ( oikein )
Vancouver - Phoenix 1 ( 1,70 ) ( Oikein )
Calgary - Minnesota 1 ( 1,80 ) ( Oikein )
ST. Louis - Chicago 2 ( 2,25 ) ( Oikein )
Los Angeles - San Jose 2 ( 1,95 ) ( Kesken, 0 - 2 tilanne )
Florida - Anaheim 2 ( 1,80 ) ( Oikein )
Detroit - Ottawa 1 ( 1,90 ) ( Väärin )
Kaikki muut väistin, olisi kyllä detroit karahtanut jos olisin laittanut. Kuusi kuudesta kupongeilla, kuitenkin!- fgfdghgh
det-ott pois
- töhönen
Pitkäveto - Tavallinen
Kohde Merkki Kerroin
11 PHILADELPHIA - NY RANGERS 2
1,90
12 NASHVILLE - EDMONTON 1
1,85
14 CALGARY - MINNESOTA 1
1,80
16 TORONTO - TAMPA BAY 1
2,00
17 MONTREAL - BOSTON 1
1,80
19 LOS ANGELES - SAN JOSE 2
1,95
20 FLORIDA - ANAHEIM 2
1,80
Pelitapa: Tavallinen (Rivejä: 1 kpl)
Kokonaiskerroin: 79,94
Panos: 1,00 €
Hinta: 1,00 €- Juippidu
ke 06-12-13 02:30 Dallas - Columbus
NHL 2 2 (1-3) 3.80
ke 06-12-13 02:00 Nashville - Edmonton
NHL 1 1 (3-2) 2.10
ke 06-12-13 02:00 St. Louis - Chicago
NHL 2 2 (2-3) 2.40
ke 06-12-13 01:30 Montreal - Boston
NHL 1 1 (4-3) 2.00
ke 06-12-13 01:00 Philadelphia - N.Y. Rangers
NHL 2 2 (1-3) 1.90
72.78
Panos oli 2e - jokeri28
Juippidu kirjoitti:
ke 06-12-13 02:30 Dallas - Columbus
NHL 2 2 (1-3) 3.80
ke 06-12-13 02:00 Nashville - Edmonton
NHL 1 1 (3-2) 2.10
ke 06-12-13 02:00 St. Louis - Chicago
NHL 2 2 (2-3) 2.40
ke 06-12-13 01:30 Montreal - Boston
NHL 1 1 (4-3) 2.00
ke 06-12-13 01:00 Philadelphia - N.Y. Rangers
NHL 2 2 (1-3) 1.90
72.78
Panos oli 2e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664