siellä on otsikko "Vain valkeata joulua..." - klikatkaa sitä ja katsokaa, mille palstalle se vie....
Pakko tunnustaa, että itse annoin ylläpidolle vinkin laittaa tuo etusivulle. No - kun eilen aamulla tunnin sisään tuli tuhannen lukukertaa ja viestejäkin lupaavasti, niin pistin viestin eteenpäin. Myönteinen vastaus kilahti eilen iltapäivällä tähän "viralliseen" postiini.
Eipä silti, harvoin huuhaalta mitään etusivulle linkitetään....*kerta se on ensimmäinenkin*
Eikä tuo ketju ole vielä edes täysi, tämä vaan pikku vinkkinä. Lukeahan sitä voi, vaikka olisikin jo punaisella....
Tässä tämänaamuinen aloitukseni - huomenta taas kaikille, t. MM.
Katsokaapa etusivulle,
6
486
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
Etusivulle pääsyssä on myös ongelmansa :))))
Täällä on hätistelty paparazzeja aamuyöstä alkaen ovelta. Pahus vieköön, piti oikein tukka kammata, että näyttäis nätiltä.
Onneksi se kuuluisa 15 minuuttia julkisuudessa on pian mennyt.
*vaipuu keskiviikkoaamun tavallisuuteen*Tuosta ylhäältä "Olet tässä: Suomi24", klikkaa siitä ja olet etusivulla - ellei sitten ole jotain ongelmia. Itse pääsen sinne ihan OK.
Mitä paparazzeja? Kuulostaa vakavalta - kun ihan piti tukka kammata....
Ja mikä kuuluisa vartti julkisuudessa? Ai niin, se onkin jo mennyt....?- Kylli.Kyllä
Man-of-Mystery kirjoitti:
Tuosta ylhäältä "Olet tässä: Suomi24", klikkaa siitä ja olet etusivulla - ellei sitten ole jotain ongelmia. Itse pääsen sinne ihan OK.
Mitä paparazzeja? Kuulostaa vakavalta - kun ihan piti tukka kammata....
Ja mikä kuuluisa vartti julkisuudessa? Ai niin, se onkin jo mennyt....?Tarkoitin, että kansikuvatyttönä/poikana olemisessa on ongelmana tuo ylenpalttinen julkisuus....
Taisin pikkasen liiotella :) Kylli.Kyllä kirjoitti:
Tarkoitin, että kansikuvatyttönä/poikana olemisessa on ongelmana tuo ylenpalttinen julkisuus....
Taisin pikkasen liiotella :)käy hermoonkin pidemmän päälle *minä nukuin ihmeen hyvin kaikesta huolimatta*
- Kylli.Kyllä
Man-of-Mystery kirjoitti:
käy hermoonkin pidemmän päälle *minä nukuin ihmeen hyvin kaikesta huolimatta*
Seiskapäivän, Katson ja Hymyn kansikuviin kun vielä jaksaa hymyillä ni sitten luulis rauhoittuvan.
Harmittavan vähän maksavat kuvista, pitää ryhtyä "oikeaan työhön".
Koita jaksaa ja pitää putiikki pystyssä. Kylli.Kyllä kirjoitti:
Seiskapäivän, Katson ja Hymyn kansikuviin kun vielä jaksaa hymyillä ni sitten luulis rauhoittuvan.
Harmittavan vähän maksavat kuvista, pitää ryhtyä "oikeaan työhön".
Koita jaksaa ja pitää putiikki pystyssä.>Seiskapäivän, Katson ja Hymyn kansikuviin kun vielä jaksaa hymyillä ni sitten luulis rauhoittuvan.<
Pidä nyt rima vähän korkeammalla....
Kyllähän minä aikani jaksan - putiikista en mene takuuseen....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48711- 33683