Uskikset väittää rukousten toimivan, mutta kun niitä tutkii vähän tarkemmin niin huomataan ettei ne toimikaan.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/health/3193902.stm
Uskovaiset uskoo ihmeisiin, mutta kun niitä tutkii vähän tarkemmin niin huotataan ettei ne toimikaan.
http://www.netlife.fi/users/msiivola/krit/ihmeiden_aika_on_ohi.html
Nyt uskikset ihmettelee suureen ääneen että miksi emme usko heitä?
Minä taas ihmettelen suuresti miksi uskikset uskoo huuhaahan.
Mihin uskot?
12
369
Vastaukset
- ja fantasiaa
iänkaikkista elämää ja paratiisia.....kun ensin kärvistelet ja pidättäydyt siinä ainoassa elämässäsi kaikista nautinnoista taikka lunastat
taivaspaikkasi jollain fanaattisella tempauksella.
Mahtavaa!
Toki jokainen saa käyttää elämänsä niinkuin itse haluaa ja tilannehan on hieno mikäli loppuun asti voi pitäytyä kiinni fantasioissaan.
Itse uskon elämästä nautimiseen, oikean ja väärän erottamiseen sekä ystävällisyyteen
muita maapallonpäällä tallaajia kohtaan. - on varmasti
Anttila on varmasti, olen nähny sen kerran.
- nunchaku-overlord
jo puolet:
"Before their operations, they were randomly split into two groups, and half were prayed for by Christians, Jews, Buddhists and Muslims." - tarvitse..
Minun ei tarvitse edes vaivata moisilla ajatuksilla päätäni. Minun on niin helppo elää, kun uskon. Ei tarvitse vaivata päätään ollenkaan tuollaisilla asioilla kuin sinä. Minulla on se vapaus, että voin keskittyä elämiseen, kun ei tarvi pohtia tuollaisia tyhjänpäiväisyyksiä.Mutta kun et usko, niin ne asiathan vaivaavat sinua...
- Mr.Rehellinen
Uskot siis satuihin ja höpötyksiin ja sen takia sinun ei tarvitse edes ajatella. Elät vain maailmassa jossa jokin mielikuvitus ukkeli säestää ja ohjaa sinua.
- Elohiiri#
Eihän sinun tarvitsekkaan uskoa meihin, jotka uskomme Jumalaan.
Koemme arkipäivän elämässämme rukouksen voiman ja jokainen elämämme hetki on ihmetystä täynnä.
Ja sattumaa ei ole, on vain johdatusta, joista jotkut täyttävät jopa ihmeenkin kriteerit ihan lähimmäistenkin tuomina.
Turha sinun on meitä ihmetellä.
Ja minusta on samantekevää uskotko sinä minuun vai et.- Mirka ...
En ole edes ajatellut uskovani teitä. Ongelmia ei olisi jos pysyisitte omissa oloissanne ja ettekä yrittäisi vaikuttaa meidäm muiden elämään millään tavalla.
- Missukka
Mirka ... kirjoitti:
En ole edes ajatellut uskovani teitä. Ongelmia ei olisi jos pysyisitte omissa oloissanne ja ettekä yrittäisi vaikuttaa meidäm muiden elämään millään tavalla.
"Ongelmia ei olisi jos pysyisitte omissa oloissanne ja ettekä yrittäisi vaikuttaa meidäm muiden elämään millään tavalla."
Onko eristäminen suvaitsevaisuutta?
- ja hyh hyh
Syntymänkin ihme on vielä tieteeltä selittämättä.
- Mr.Rehellinen
Jos emme vielä tiedä kaikkea niin onko sinun mielestä silloin kyse jostain hokkus pokkus loitsusta?
- Erilainen.
No voi huh huh, sanon minä.
Te täällä sitten jaksatte kiistellä..
Mielestäni kaikilla on oikeus uskoa mihin tahtoo, eivät kristityt voi olla varmoja olevansa oikeassa, mutta uskokoot mitä uskoo, heillä on oikeus siihen.
Mutta minä en itse silti usko tuohon, Jumalaan, Jeesukseen, muuhun komppaniaan. Siihen että Jeesus syntyi jouluna, enkeleitä on olmassa ym. En usko ylempiin voimiin, kaikki ovat tasa-arvoisia.
Minä uskon kaikkeen omalla tavallani, uskon siihen minkä minä ajattelen olevan totta.
Uskon enteisiin, enneuniin, siihen että lähes kaikkeen on mahdollisuus, uskon että kaikilla on mahdollisuus tehdä maailmasta parempi paikka, uskon kynttilöiden voimaan, siihen että kaikessa on yliluonnolliset asiansa, henkiä on kaikkialla, ja ne voivat kertoa teille tärkeitä asioita. Uskon että Jumalaa ei ole olemassa, on vain voimia, Unet, Tasapaino, Valo, Pimeys, ja kaikki muut. Uskon että kuoleman jälkeen pääsee Tuonpuoleiseen, mutta en tiedä mikä se on, mutta saan tietää sen aikanaan, mutta ainakaan se ei ole paratiisi, sillä kaikkien tehtvä on tehdä siitä paratiisi, teoillaan voi vaikuttaa. Uskon että kaikilla on yliluonnolliset voimansa, ja mikään ei ole mahdotonta. Uskon loitsujen voimaan, ja vietän juhlia ympärivuotta, riitein ja muun. Toki teillä on oikeus uskoa ihan mitä itse haluatte, mutta halusin vain vastata kysymykseen jonka Mirka lähetti.
Hyvää jatkoa, ja Ihanaa uutta vuotta! - ainakaan
sinuun,mirka!Olet ateisti(?):ala uskomaan Jumalaan ja Jeesukseen,niin pelastut pahoilta asioilta!Et tiedäkään mitä kaikkea todella pahaa on koko olemassaolossa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16012256
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454600Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1353653Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3631611Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461