Mihin uskot?

Mirka ...

12

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja fantasiaa

iänkaikkista elämää ja paratiisia.....kun ensin kärvistelet ja pidättäydyt siinä ainoassa elämässäsi kaikista nautinnoista taikka lunastat
      taivaspaikkasi jollain fanaattisella tempauksella.

Mahtavaa!

Toki jokainen saa käyttää elämänsä niinkuin itse haluaa ja tilannehan on hieno mikäli loppuun asti voi pitäytyä kiinni fantasioissaan.

Itse uskon elämästä nautimiseen, oikean ja väärän erottamiseen sekä ystävällisyyteen
      muita maapallonpäällä tallaajia kohtaan.

• on varmasti

Anttila on varmasti, olen nähny sen kerran.

• nunchaku-overlord

jo puolet:

"Before their operations, they were randomly split into two groups, and half were prayed for by Christians, Jews, Buddhists and Muslims."

• tarvitse..

Minun ei tarvitse edes vaivata moisilla ajatuksilla päätäni. Minun on niin helppo elää, kun uskon. Ei tarvitse vaivata päätään ollenkaan tuollaisilla asioilla kuin sinä. Minulla on se vapaus, että voin keskittyä elämiseen, kun ei tarvi pohtia tuollaisia tyhjänpäiväisyyksiä.Mutta kun et usko, niin ne asiathan vaivaavat sinua...

• Mr.Rehellinen

Uskot siis satuihin ja höpötyksiin ja sen takia sinun ei tarvitse edes ajatella. Elät vain maailmassa jossa jokin mielikuvitus ukkeli säestää ja ohjaa sinua.

• Elohiiri#

Eihän sinun tarvitsekkaan uskoa meihin, jotka uskomme Jumalaan.

Koemme arkipäivän elämässämme rukouksen voiman ja jokainen elämämme hetki on ihmetystä täynnä.
      Ja sattumaa ei ole, on vain johdatusta, joista jotkut täyttävät jopa ihmeenkin kriteerit ihan lähimmäistenkin tuomina.

Turha sinun on meitä ihmetellä.
      Ja minusta on samantekevää uskotko sinä minuun vai et.

• Mirka ...

En ole edes ajatellut uskovani teitä. Ongelmia ei olisi jos pysyisitte omissa oloissanne ja ettekä yrittäisi vaikuttaa meidäm muiden elämään millään tavalla.

• Missukka
        Mirka ... kirjoitti:

En ole edes ajatellut uskovani teitä. Ongelmia ei olisi jos pysyisitte omissa oloissanne ja ettekä yrittäisi vaikuttaa meidäm muiden elämään millään tavalla.

"Ongelmia ei olisi jos pysyisitte omissa oloissanne ja ettekä yrittäisi vaikuttaa meidäm muiden elämään millään tavalla."

Onko eristäminen suvaitsevaisuutta?

• ja hyh hyh

Syntymänkin ihme on vielä tieteeltä selittämättä.

• Mr.Rehellinen

Jos emme vielä tiedä kaikkea niin onko sinun mielestä silloin kyse jostain hokkus pokkus loitsusta?

• Erilainen.

No voi huh huh, sanon minä.
      Te täällä sitten jaksatte kiistellä..
      Mielestäni kaikilla on oikeus uskoa mihin tahtoo, eivät kristityt voi olla varmoja olevansa oikeassa, mutta uskokoot mitä uskoo, heillä on oikeus siihen.

Mutta minä en itse silti usko tuohon, Jumalaan, Jeesukseen, muuhun komppaniaan. Siihen että Jeesus syntyi jouluna, enkeleitä on olmassa ym. En usko ylempiin voimiin, kaikki ovat tasa-arvoisia.
      Minä uskon kaikkeen omalla tavallani, uskon siihen minkä minä ajattelen olevan totta.
      Uskon enteisiin, enneuniin, siihen että lähes kaikkeen on mahdollisuus, uskon että kaikilla on mahdollisuus tehdä maailmasta parempi paikka, uskon kynttilöiden voimaan, siihen että kaikessa on yliluonnolliset asiansa, henkiä on kaikkialla, ja ne voivat kertoa teille tärkeitä asioita. Uskon että Jumalaa ei ole olemassa, on vain voimia, Unet, Tasapaino, Valo, Pimeys, ja kaikki muut. Uskon että kuoleman jälkeen pääsee Tuonpuoleiseen, mutta en tiedä mikä se on, mutta saan tietää sen aikanaan, mutta ainakaan se ei ole paratiisi, sillä kaikkien tehtvä on tehdä siitä paratiisi, teoillaan voi vaikuttaa. Uskon että kaikilla on yliluonnolliset voimansa, ja mikään ei ole mahdotonta. Uskon loitsujen voimaan, ja vietän juhlia ympärivuotta, riitein ja muun. Toki teillä on oikeus uskoa ihan mitä itse haluatte, mutta halusin vain vastata kysymykseen jonka Mirka lähetti.
      Hyvää jatkoa, ja Ihanaa uutta vuotta!

• ainakaan

sinuun,mirka!Olet ateisti(?):ala uskomaan Jumalaan ja Jeesukseen,niin pelastut pahoilta asioilta!Et tiedäkään mitä kaikkea todella pahaa on koko olemassaolossa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      171
      2966
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      63
      1902
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      100
      1855
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      303
      1829
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      22
      1662
    6. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1369
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1352
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1243
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1122
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1062
    Aihe