pelatkaa näin

BlueWorld

voitot Hokki,Atlanta,Colorado,Pittsburg..kerroin 9.3 ja panosta reilusti..

22

1368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -sinunkin-

-alkaa uusi ketju-vaikka oisit voinu ympätä sen tuonne alemmas-muuten otatko suihin kampaamon takahuoneessa?

• -poista viesti -

-ja siirrä tietosi peleistä omaan 1. avaukseen,Kiitos

• BlueWorld
        -poista viesti - kirjoitti:

-ja siirrä tietosi peleistä omaan 1. avaukseen,Kiitos

päivän ensimmäinen avaus

• PCBlond
        BlueWorld kirjoitti:

päivän ensimmäinen avaus

onks sulla KAMPAAMO??? :D

• BlueWorld
        PCBlond kirjoitti:

onks sulla KAMPAAMO??? :D

mutta leikkaan kyllä itse omat hiukseni ja moni luulee monesti että olen käynyt parturissa,eivätkä huomaa mitään vaikka olen itse oman pääni leikannut ja ei ole kalju eikä siili..joten käden ja silmän yhteistyö pelaa ;)

• jaska jokunen

Nikoskelainen ja Jaatinen ovat poissa tänään. Ja Hekin ja Hokin pelit olleet tasaisia aina. Ei siis mikään pomminvarma kohde.

• BlueWorld

ratkaisee yksinään,vaikka kaikki muut olisivat poissa.

• PCBlond
        BlueWorld kirjoitti:

ratkaisee yksinään,vaikka kaikki muut olisivat poissa.

vihje annettu selvinpäin?? ;)

• BlueWorld
        PCBlond kirjoitti:

vihje annettu selvinpäin?? ;)

viikossa ;)

• PCBlond
        BlueWorld kirjoitti:

viikossa ;)

tää on just se päivä?? :D

• BlueWorld
        PCBlond kirjoitti:

tää on just se päivä?? :D

katoppa,sulle on ilmestynyt kuvakin..Hmmmm...

• HT-FRIIKKI

• Qlli

Tee noista tuplia niin parannat voittomahdollisuuksiasi. Ei _ikinä_ kvartetteja, triploja, saati isompia rivejä!

• BlueWorld

tullut 3 kertaa yli 1000 euroa kun olen pelannut kvartettia.toki se epätodennäköisempää,mutta ei mahdotonta voittaa 4 kohteella..

• Qlli
        BlueWorld kirjoitti:

tullut 3 kertaa yli 1000 euroa kun olen pelannut kvartettia.toki se epätodennäköisempää,mutta ei mahdotonta voittaa 4 kohteella..

Ja niinpä niin ja jaapa jaa.

Saat pelata kuukausia ja kuukausia kvartettien natsaamisen välillä. On matemaattinen mahdottomuus saada neljä kohdetta osumaan samaan riviin usein!

Voit todistaa väitteeni vääräksi todentamalla voittosi.

• BlueWorld
        Qlli kirjoitti:

Ja niinpä niin ja jaapa jaa.

Saat pelata kuukausia ja kuukausia kvartettien natsaamisen välillä. On matemaattinen mahdottomuus saada neljä kohdetta osumaan samaan riviin usein!

Voit todistaa väitteeni vääräksi todentamalla voittosi.

pamahti ensin torstain vastaisenä yönä NHL-kvartetti ja kun sieltä oli tulossa 20e panoksella reilu 300e(mutta ei saanut vielä nostaa voittoa torstaina),niin laitoin torstaina sm-liiga kvartetin 150e panoksella ja voitin reilusti 1100e..ja perjantaina kävin hakemassa sekä 300e että 1100e voitot,eli yhteensä tuli vajaan vuorokauden aikana 1400e ja se veikkaushistoriani tähtihetki..ei valitettavsti ole enää tositteita tallella,mutta tutut jos lukee tämän niin tietää kuka on BlueWorld :D

ja tennistrioista olen monesti kuitannut satoja euroa ja muutaman kerran yli 1000e.

• Qlli
        BlueWorld kirjoitti:

pamahti ensin torstain vastaisenä yönä NHL-kvartetti ja kun sieltä oli tulossa 20e panoksella reilu 300e(mutta ei saanut vielä nostaa voittoa torstaina),niin laitoin torstaina sm-liiga kvartetin 150e panoksella ja voitin reilusti 1100e..ja perjantaina kävin hakemassa sekä 300e että 1100e voitot,eli yhteensä tuli vajaan vuorokauden aikana 1400e ja se veikkaushistoriani tähtihetki..ei valitettavsti ole enää tositteita tallella,mutta tutut jos lukee tämän niin tietää kuka on BlueWorld :D

ja tennistrioista olen monesti kuitannut satoja euroa ja muutaman kerran yli 1000e.

No kylläpäs vallan selvensi.

Mutta löytyiskö mitään prtscr:ä tai vastaavaa niistä ns. voitoista?

• BlueWorld

joten pelaan kvintettia ja voittoni on hurja.

• BlueWorld

ja panos joko 20 tai 30e..hmmm..tai 50e

• dkopdpa
        BlueWorld kirjoitti:

ja panos joko 20 tai 30e..hmmm..tai 50e

Panosta 30 eurolla ja lähetä mulle 20 euronen postissa. Samahan se on, sillä 5 kohteen laput eivät mene niin usein vaikka olisikin viisi varmaa. Nhl on todellinen lottoliiga, joten johonkin niistä kaatuu sun lappu.

Kaikella kunnioituksella

• Teinixxxx

Neljä kohdetta ja 9,3 kerroin. Noista kusee Colorado ja Atlanta

• Playeri

Anaheimin kenttä on hurja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4128
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      3000
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe