Rotumme kunniakas historia sanoin ja kuvin:
http://www.stormfront.org/whitehistory/
Valkoinen rotu, seisot nyt tienhaarassa: joko taistelet tai tuhoudut.
Jussi Halla-aho eduskuntaan!
Arjalaisen rodun historia
6
320
Vastaukset
- Suomi nousuun
Asiat pitää laittaa kuntoon. Niin ME, Johtaja JUSSI Halla-aho. On AINOA jotka ne saa kuntoon. Mä oon hänen alamainen, hautaan asti.
- Eläköön isänmaa
Luokkarajat sortuu kun kansa yhdistyy taistelemaan yhden ainoan voiman, yhden ainoan tahdon ja yhden ainoan johtajan eteen, joka tällä hetkellä on meille ei enempää eikä vähempää kuin JUSSI HALLA-AHO!
- jonka aika on tullut
Maailmanhistorian suuret käännekohdat ovat aina perustuneet aatteen voimaan ja siitä pursuavaan vallankumoushenkeen. Aatteen henki on muodostunut vastavoimaksi kulloisellekin rappiolliselle ajalle. JUSSI HALLA-AHO MUODOSTAA VASTAVOIMAN NYKYISILLE LATTEILLE, AATTEETTOMILLE JA HENGETTÖMILLE "MARKKINAPUOLUEILLE!"
- White Christmas
- porvari.
kaikkea sitä töherretään.
- tuomassa Suomeen
porvari. kirjoitti:
kaikkea sitä töherretään.
Valitettavasti PerusSuomalaisista ollaan tekemässä arjalaispuoluetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117