KOO-KOO 1.17 tuon löysi myös vertailemalla PAFFIIN.Älkää itkekö hakeaa jatkossa vertailukertoimet ja taustatietoa.Tyhmää uskoa näitten sivujen vihjeisiin kun täällä porukka pelaa mutu tuntumalla tepon johdolla 3-6 peliä samalle lapulle.IDIOOTTIMAISTA.UNG.
VUOKSENMAA PÄIVÄN YLIKERROIN
6
542
Vastaukset
- ylva
jukurit nousee nyt jo 4-2 jukurit on saletti voittaja
Kuka Vuoksenmaa? Teppo on sitä nykyaikaa et sillei hei! Vuoksenmaan olisi jo aika alkaa peesaamaan tepiä. Et sillei hei!
- sepä se
Joka elättää perheensä vedonlyönnillä ja vihjeillä. Se Vuoksenmaa.
sepä se kirjoitti:
Joka elättää perheensä vedonlyönnillä ja vihjeillä. Se Vuoksenmaa.
Mä annan elannon koko Stadin baari-infrastruktuurille hei!
- Vuoksenmaa
teppo.moi kirjoitti:
Mä annan elannon koko Stadin baari-infrastruktuurille hei!
joka sai porttikiellon Las Vegasiin.
- -alle-
-puolenvälin,ja nyt on tilanne kääntynyt Jukureille,kotijoukkueen puutteet ja hiukka kookoonpano murheet ei kestä 'kantaa' peliä loppuun saakka...Jukurit kun tulee-niin se tulee,ei voi mitään-Jorman valinta'lato' taas heikkenee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954