Osaako kukaan kertoa millainen on Punkalaitumen autokoulu? Kannattaako mennä ja minkälainen on opetuksen taso? Oppiiko siellä ajamaan?
Punkalaitumen autokoulu
9
1872
Vastaukset
- khbolhbv
No ihan varpilla oppii, henkilökunta on osaavaa ja ovat reiluja tyyppejä!
- punkalaidun..!
Lapsuuden aikainen kotikuntani oli juuri Punkalaidun ja Mäenpään kylä sekä vähän myöhemmin nuoruuttani Sarkkilan kylataajama aivan silloisen linja-autoaseman läheisyydessä....!
Silloin siihen aikaan siellä oli yksityinen autokoulu jota piti Esko Vaskunlahti...Nykyisin tietenkin on uudet ajat koittaneet ja uudet opettajat...!
Tässä elettiin silloin hyvää -60-luvun aikaa jollin Beatles ja Rollarit sekä muut rautalankabändit oli rautaa....!
Terveisiä vaan sinne Punkalaitumelle, vanha tässä vaan hiukan muisteli menneitä...!
- juu-u
Kyllä oon ainakin ite oppinu, vaik oonki saman omistajan Huittisten koulussa. Hyviä opettajia niin teoriatunneil ku käytännössäkin!
- perusteella
Millä perusteella valitsit Huittisista juuri sen autokoulun? Eikös siellä ole toinenkin vaihtoehto?
- juu-u
perusteella kirjoitti:
Millä perusteella valitsit Huittisista juuri sen autokoulun? Eikös siellä ole toinenkin vaihtoehto?
onhan siellä! Se oli uusi ja mielenkiintoisempi nimi kuin sillä toisella. Lisäksi kävin nettisivuja vertailemassa ja isänikin on käynyt samaa autokoulua punkalaitumella. Lisäksi opettajat näyttivät nettisivujen perusteella mukavemmilta (vaikka ei naaman perusteella saisi valitakkaan). Hintoja en vertaillut ja olin kuullut minua häiritsevän tekijän olevan siinä toisessa autokoulussa.
Tähän mennessä olen ollut enemmän kuin tyytyväinen ja olen oppinut ajamaan mielestäni hyvin! - mahtoi
juu-u kirjoitti:
onhan siellä! Se oli uusi ja mielenkiintoisempi nimi kuin sillä toisella. Lisäksi kävin nettisivuja vertailemassa ja isänikin on käynyt samaa autokoulua punkalaitumella. Lisäksi opettajat näyttivät nettisivujen perusteella mukavemmilta (vaikka ei naaman perusteella saisi valitakkaan). Hintoja en vertaillut ja olin kuullut minua häiritsevän tekijän olevan siinä toisessa autokoulussa.
Tähän mennessä olen ollut enemmän kuin tyytyväinen ja olen oppinut ajamaan mielestäni hyvin!olla sinua häiritsevä tekijä siinä toisessa autokoulussa?
- juupa juu
mahtoi kirjoitti:
olla sinua häiritsevä tekijä siinä toisessa autokoulussa?
ensimmäisenä tulee mieleen, että opettaja tarttuu rattiin ainakin joka ajokerran jälkeen (ei kokemusta, mutta kaverini sanoi, joka käy sitä toista autokoulua).
Myös koulun ulkonäkö (johon ei saisi kiinnittää huomiota) oli jotenkin mielestäni tylsempi kuin siinä koulussa missä käyn.
- monet...
vuodet ollut parhaassa päässä etelä suomen parhaita autokouluja ja monta vuotta peräkkäin satakunnan paras.
- juu-u
sain ittekki tietää ton jutun vasta muutama viikko sitte ku puhuttiin koululla kirjallisista ja muista vastaavista!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872