kun siellä on monenlaista näyttelijää. ei jaksaisi katsoa koko salkkareita jos kaikki olisi samanlaisia luonteeltaan ja näöltään !
sitäpaitsi Salla on ihan hyvä näyttelijä ja livenäkin varmaan ihan kiva - että turhaa haukutte.
salkkarit
3
529
Vastaukset
- *herm_ione*
minustakin salkkarit on just kivat niiden erilaisten henkilöiden :) ja juontenkäänteiden ( jotka harmi vain ovat alkaneet toistaa itseään :( ) takia!! ja sallasta vielä!!!! minä ainakin tykkään sallasta, vaikka toisaalta kaikki hahmothan saattavat joskus käydä hermoille, mutta silti enimmäkseen salla on minusta mukava... en tiedä mitä muut ajattelevat, mutta tämä on oma mielipiteeni!!! ;D
- jakaa kyllä
mielipiteet aika rankasti kahtia. Sitä joko rakastetaan tai vihataan. Itse kuulun lähinnä tähän joukkoon, joidenka tekee mieli vaihtaa kanavaa aina kun hänen läski idioottipallinaamansa ilmestyy ruutuun.
- Jeesustelija
jakaa kyllä kirjoitti:
mielipiteet aika rankasti kahtia. Sitä joko rakastetaan tai vihataan. Itse kuulun lähinnä tähän joukkoon, joidenka tekee mieli vaihtaa kanavaa aina kun hänen läski idioottipallinaamansa ilmestyy ruutuun.
Salkkarit on heterovihamielinen homohyysäyssarja,
jossa pervoilusta tehdään normaalia ja heteroseksistä rangaistavaa yhden kerroksen välillä tapahtuvalla "raiskauksella".
Lesboraiskauksiakin tapahtuu, miksi niistä ei kerrota?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 51761
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671