Maailmanloppu 2028!

Dreamer

Onko joku lukenut sellaisen kirjan kuin "Maailmanloppu 2028?"? Julkaistiin 2001, tekijää en muista. Olen lukenut sen moneen kertaan läpi, ja on todella mielenkiintoinen. Itse uskon, että niin tulee tapahtumaan, mitä siinä kirjassa kerrotaan.

Jospa antikristus onkin kloonattu Hitler? =)

30

4198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kompanveijo

      Tuomion tuloa ei tiedä kukaan, paitsi Jumala itse. Tiesithän tämän.. Ihminen voi kirjoittaa paljon kaikkea, mutta ei aina oikein. Profeettoja on, mutta voinko minä luottaa kaikkeen minkä joku toinen minulle kertoo?! En. Siksi etsinkin raamatusta oikeat väittämät ja luotan niihin. Toki minuakin kiinnostaa milloin loppu tulee, mutta kun se tulee varmasti on paljon vielä mitä haluan tehdä ennen sitä.
      Istuta sinäkin omenapuu jo tänään ja odota Jeesusta.

      Terv. D

      • Dreamer

        Tämä kirja on kirjoitettu Raamatun pohjalta. Siinä on paljon tulkintoja Raamatusta. En sanonut, että uskon tämän kirjan ennustuksiin 100%:sesti oihan ne tulkinnat olla vääriäkin. Tai sitten oikeita. Jumala yksin tietää.


      • Anonyymi
        Dreamer kirjoitti:

        Tämä kirja on kirjoitettu Raamatun pohjalta. Siinä on paljon tulkintoja Raamatusta. En sanonut, että uskon tämän kirjan ennustuksiin 100%:sesti oihan ne tulkinnat olla vääriäkin. Tai sitten oikeita. Jumala yksin tietää.

        Väärennetyn raamatun pohjalta kristityt uskovat Saatanaa Jumalanaa -kaikkivaltia Jumalan Nimeen joten siinä on 100%:n luotettavuus raamatusta:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        Ja tuota kristityt palvelevat Kaikkivaltiasta kristillisten Jumalaa pilkaten!


    • Hoh hoijaa

      Jospa lukisit välillä jotain muutakin kirjaa? Ehkä jotain hieman "kevyempää" välillä?

    • usko

      UNOHDA KOKO JUTTU

    • Jacko

      Itseasiassa maailmanloppu tulee 25.12 2012. Tolteekkikalenterin mukaan ainakin. Ja Ike Vilin (Babylon Whores -yhtyeen päähemmo).

    • Tietoakehiin

      Kirja Teijo-Kalevi Lusan kirja. No ei hänkään sano, että maailmanloppu tulee 2028. Esittää myös sen, että Raamatun pisin sukupolven ikä on 100 vuotta. Psalmissa 90 on ikä 80 vuotta. Tuo 2028 tulee siitä kun Israel itsenäistyi 1948 ja Jeesus sanoi sen sukupolven näkevän kaiken joka näkee viikunapuun puhkeavan lehteen. Raamatussa puut tarkoittavat maita ja Israel on viikunapuu. Jeesus edelleen sanoi muittenkin puitten puhkeavan lehteen. Joka tapauksessa jos tuosta lasketaan Lusan arvioima tai siis 1. Moos 15 oleva 100 vuotta vuoteen 1948 niin tullaan vuoteen 2048. Ehkä tuolla välillä 2028 - 2048 jossain tulee loppu eli suuret rangaistukset ja lopulta Jeesus takaisin. Ken elää vuoden 2048 loppuun, niin hän näkee. Reilu 31 vuotta vielä.

      Linkki Lusaan
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Teijo-Kalevi_Lusa

    • Jobinpostia

      Ps.104:5. Sinä asetit maan perustuksellensa, niin että se pysyy horjumatta iankaikkisesti. Biblia (1776). Sinä joka maan perustit perustuksensa päälle, ettei sen pidä liikkuman ijankaikkisesti. Saarn.1:4. Sukupolvi menee,ja sukupolvi tulee, mutta maa pysyy iäti.

      • Anonyymi

        Alkuaineet kuumuudesta sulavat vuoret katoaa kun Jeesus tulee . Se on se loppu tämän maailman. Luotu sanalla myös loppuu sillä.


      • Anonyymi

        Raamattu vuodelta Leevi Mooses käännös ? 1776 jälkeen Jeesuksen minkä ajanlaskun mukaan . Väärä profeetta tuli 600 luvulla Jeesuksen jälkeen . Vanhan testamentin jutut . Miten olisi uusi testamentti ?? Niin on Jumala maailmaa rakastanut että hän antoi ainokaisen Poikansa ettei yksikään me kristityt jotka häneen uskoo huku vaan meillä on ikuinen elämä taivaassa.


    • uudetHerratekee

      Uusi taivas ja maa pysyy iäti ei tämä nykyinen.

      Jesaja 66:22 Biblia 1776
      66:22 Sillä niinkuin*** uudet taivaat ja uusi maa, jotka minä teen,*** ovat minun edessäni, sanoo \Herra\, juuri niin pitää teidän siemenenne ja nimenne pysymän.

      2 Pietari 3 KR 33/38
      5. Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
      6. ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
      7. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään.
      10. Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
      11. Kun siis nämä kaikki näin hajoavat, millaisia tuleekaan teidän olla pyhässä vaelluksessa ja jumalisuudessa,
      12. teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!

      ***13. Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu. ***

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietarin toinen kirje on väärennetty ja väärin tulkittu kristittyjen toimesta kun Pietaria pitivät vankina niin Paavali kuulustelija ja kiristi tietoja jne....
        https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=Pietarin toinen kirje&ia=web

        Kristityt tarvitsee kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen opetuslapsen, Pietarin ensimmäiseksi laittomuuden Paaviksi kun Pietarilla on tärkeät avaimet ja VALTA.
        Sen vuoksi, raamatua on viritelty ja väärennelty julmasti, ellei jopa törkeästi valehdellen mutta raamattu ja tiede vastustaa kristittyjen laittomuuksia:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pietari_(apostoli)


      • Anonyymi

        Alkuaineet sulaa. Taivaassa ei ole lihaa himoja enää ne jää tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt tarvitsee kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen opetuslapsen, Pietarin ensimmäiseksi laittomuuden Paaviksi kun Pietarilla on tärkeät avaimet ja VALTA.
        Sen vuoksi, raamatua on viritelty ja väärennelty julmasti, ellei jopa törkeästi valehdellen mutta raamattu ja tiede vastustaa kristittyjen laittomuuksia:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Pietari_(apostoli)

        No niin juutalaisten peite taas täällä . Epäuskonsa synti eivät tunteneet etsikkoaikaansa .


    • missänytmennään

      Eikö maaolmanloppu siis tämä nykyinen maapallomme tuhoudu vasta tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen.Tuhatvuotinen valtakunta on vielä edessäpäin.Ei voi maailmanloppu tulla 2028 vaikkakin suuria muita mullistuksia maapallolla voi olla.

      KR 33/38
      Johanneksen ilmestys 20
      1. Ja minä näin tulevan taivaasta alas enkelin, jolla oli syvyyden avain ja suuret kahleet kädessään.
      2. Ja hän otti kiinni lohikäärmeen, sen vanhan käärmeen, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänet tuhanneksi vuodeksi
      3. ja heitti hänet syvyyteen ja sulki ja lukitsi sen sinetillä hänen jälkeensä, ettei hän enää kansoja villitsisi, siihen asti kuin ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet; sen jälkeen hänet pitää päästettämän irti vähäksi aikaa.
      4. Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.
      5. Muut kuolleet eivät vironneet eloon, ennenkuin ne tuhat vuotta olivat loppuun kuluneet. Tämä on ensimmäinen ylösnousemus.
      6. Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin ei toisella kuolemalla ole valtaa, vaan he tulevat olemaan Jumalan ja Kristuksen pappeja ja hallitsevat hänen kanssaan ne tuhannen vuotta.
      7. Ja kun ne tuhat vuotta ovat loppuun kuluneet, päästetään saatana vankeudestaan,
      8. ja hän lähtee villitsemään maan neljällä kulmalla olevia kansoja, Googia ja Maagogia, kootakseen heidät sotaan, ja niiden luku on kuin meren hiekka.
      9. Ja he nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin ja sen rakastetun kaupungin. Mutta tuli lankeaa taivaasta ja kuluttaa heidät.
      10. Ja perkele, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
      11. Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt.
      12. Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin; ja avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja; ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan.
      13. Ja meri antoi ne kuolleet, jotka siinä olivat, ja Kuolema ja Tuonela antoivat ne kuolleet, jotka niissä olivat, ja heidät tuomittiin, kukin tekojensa mukaan.
      14. Ja Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema, tulinen järvi.
      15. Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

      Johanneksen ilmestys 21
      1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
      5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
      6. Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
      7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.

      • Anonyymi

        Se on jo tapahtunut .


    • Herättelevä

      Jaa,a. kolmas maaillman sota, sitten se antikristillinen maailman valtaaika PEDON merkkeineen!!, (3 ja ½) vuotta, sitten se 3 ja ½ vuotta kestävä, hirmuiseksi maailman valtojen lopulliseksi LOPUKS,I hirvittävä tuomion aika. Jolta vanhurskaat, Kristuksen Jeesuksen todellisesti omansa, pelastuu, temmataan ylös Kristuksern Jeesuksen, rypytön ja tahraton, PUHDAS Pyhä Hänen morsian seurakuntana, siitä PEDON merkki ajan jossain vaiheessa.
      = yhteensä 7 vuota.

      On hyvinkin mahdollista. Että siitä alkaa se Kristuksen Jeesuksen, tuhat vuotta kestävä, rauhan ja Rakkauden VALTA, Hänen ja / voideltujensa, maanpäällinen hallinta aikakausi. Jossa eletään taas jopa sen tuhannen vuoden ikäisiksi.
      Vanhan liiton Nooa, se pelastukseksi arkin rakentaja, eli 950 vuoden ikäiseksi. Ja monet muutkin vanhan liiton / testamentin, Jumalan miehet noin 700 - 900 vuotiaiksi.

      Uskkovilleen / muillekin herätykseksi!

      • Anonyymi

        Vääriä opettajia kertyy lisää .


    • reppuriika

      Aloitus on tehty 10 vuotta sitten ja paljon on maailma muuttunut ja ei kaikilta osin parempaan suuntaan. Kyllä Jeesus voi tulla jo tämän sukupolven aikana.
      Myös evankeliumin saattamisessa kaikille kansoille on edistytty ja siinä on apuna viimeaikainen median kehitys.

    • Ei ole mitenkään mahdollista sillä vaikka Jeesus tulisi tänään, niin sen jälkeen on oleva tuhat vuotinen valtakunta täällä maan päällä.

      • Anonyymi

        Ei kai...
        laittomuus oli jo ensimmäisen tulemisen aikaan odottamassa että saisivat tappaa Hänet!
        Mutta kun se epäonnistui niin nyt tappavat jo lapsia ennakkoon estääkseen toisen tulemisen, kristittyjen laittomuuden herroja palvelevien toimesta...
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]"

        Matteuksen evankeliumi: 2:16 Silloin Herodes, nähtyään, että tietäjät olivat hänet pettäneet, vihastui kovin ja lähetti tappamaan kaikki poikalapset Beetlehemistä ja koko sen ympäristöstä, kaksivuotiaat ja nuoremmat, sen mukaan kuin hän oli aikaa tietäjiltä tarkoin tiedustellut."
        Ja ensimmäisen syntymän jälkeen tapettiin Joulun vieton kunniaksi syyttömiä poikalapsia. Se on kristittyjen ja natsien osoittamaan lähimmäisen rakkautta laittomuuden herran mieliksi.
        Sanomattoman sairasta järjettömyyttä.....


    • HelpostiHalvalla
    • eitule2028

      Maailmaloppu ei tule 2028!

    • Anonyymi

      Kirja on luettu Time is running lue pian !

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Anti on vastustaja joten oletko itse Jeesuksen vastustaja . Olet anti Kristuksen hengessä itse .

    • Anonyymi

      Minusta ei kannata pohjata elämäämsä ja uskoa ihmisten ennustuksiin ja kirjoituksiin maailmanlopusta, koska ne eivät ole luotettava informantti. Poikkeuksen tekee kuitenkin Raamattu, jonka kirjoittajat tunnustavat, että he ovat saaneet kirjoittamiseensa Jumalan henkeytyksen. Ja todellakin, Raamattu on suorastaan ylivertaisen ihmeellinen kirja, joka on täydellisessä sopusoinnussa kaikkien siinä olevien kirjeiden ja kirjojen kanssa. Emme voi ymmärtää täysin Uutta testamenttia ellemme ymmärrä Vanhan testamentin aikaa ja profeettojen sanomia ja ennustuksia. Vaikka sen kirjoittikin joukko tavallisia miehiä, niin sen sopusointu, rehellisyys ja luotettavuus hakevat vertaistaan muusta kirjallisuudesta, koska Raamattu on "Jumalan henkeyttämä* (hengittämä).
      Jumala itse asiassa on koko Raamatun kirjootuksten takana,. Se on siis hänen kirjansa. Tässä kirjallisessä bestsellerissä hän, siis kaikkeuden korkein hallitsija, Jumala, kertoo ennalta ihmiskunnan tulevaa historiaa. Hän kykenee katsomaan menneisyyteen ja tulevaisuuteen. Siksi Jumala on kertonut milloin ns. maailmanloppu tulee? Milloin sitten? Juuri oikeaan aikaan. Me emme tuota hetkeä tiedä. Mutta tiedämme kuitenkin jotakin. Raamattussa on kerrottu aikakautemme lopun tunnusmerkkejä, jotta osaisimme päätellä sen, mitä aikaa elämme. Näistä tunnusmerkeistä Jeesus puhui jo 2000 vuotta sitten. Osittain ne täyttyivät hänen aikanaan, mutta suurempi eli lopullinen huipentuma, eli aikakautemme loppu tapahtuu myöhemmin tittynä aikana. Uskon, että elämmä nyt tuota ajanjaksoa.
      Lohdulista on ymmärtää, ettei tämä maailma koskaan siis maapallo häviä lopullisesti. Sitä ei maailmanloppu tarkoita, vaikka useat karismaattiset uskonnot näin väittävätkin. Vain ja ainoastaan "nykyisen maailmamme lopussa" vain pahat ihmiset hävitetään kuten tapahtui vedenpaisumuksessa Nooan aikana.

    • Anonyymi

      Baba Vanga ennusti että Eurooppa tuhoutuu suuressa muslimisodassa.
      Maailmanloppu ei tule kuitenkaan tule kuin sitten kun aurinko nielaisee meidät.

    • Anonyymi

      Jeesus, kuule rukoukset
      köyhän, kurjan syntisen,
      heikoimmatkin huokaukset
      ahdistetun sydämen.
      Jalkojesi juureen vaivun
      pääni ristiin painaen.
      Siinä turvallisin mielin,
      Jeesus, sua rukoilen.
      Aamen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3326
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      436
      3115
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2849
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2202
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2050
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1200
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe