Myös suomalaisia on vainottu Ruotsissa.
Turkin televisio on esittänyt hämmennystä aiheuttaneen dokumentin Ruotsista, jossa maata syytetään muun muassa romanien ja saamelaisten kansanmurhasta.
Alkuviikosta näytetyssä ohjelmassa Ruotsi kuvataan barbaarisena maana, jossa sananvapautta ei tunneta, kertoo Ruotsin radio. (STT)
Turkin TV syyttää ruotsalaisia
6
439
Vastaukset
- kansanmurhaaja
tuntuu olevan nykyään muodikasta esitellä toisten maiden syyllistyneen kansamurhiin jossain historian vaiheessa. turkkihan tässä on ollut kanssa puheenaiheena armenialaisten takia.
- osittain
Ovat oikeassa ainakin siinä, että ruotsissa ei juurikaan sananvapautta tunneta.
Ruotsi on ollut sosiaalidemokraattinen diktatuuri jo vuosikymmeniä, jossa on joka asiaan vain yksi totuus ja kaikki mahdolliset toisinajattelijat vaiennetaan uusnatsi-, äärioikeistolainen-, ihmiskaupan kannattaja- tai rasisitisyytöksillä tms. - nosti
kissan pöydälle.Olisi mukava nähdä tuo ohjelma.
Suomestakin löytyisi moniaita asioita Turkin tv.n dokumenttiohjelmien aiheiksi ja sitäkautta suomalaisten hämmennykseksi. - Aland
Ruotsissa on paljon menestyneitä suomalaisia !
- Börje Svensson
Jos ei onnistu, ainakaan kielelle ei virallista asemaa. Ruotsin kieli on ruotsi. Maassa maain tavalla tai ulos.
Börje Svensson kirjoitti:
Jos ei onnistu, ainakaan kielelle ei virallista asemaa. Ruotsin kieli on ruotsi. Maassa maain tavalla tai ulos.
Virallinen kieli on ruotsi, mutta suomea on Ruotsissa puhuttu ainakin 1100-luvulta lätien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427