Myös suomalaisia on vainottu Ruotsissa.
Turkin televisio on esittänyt hämmennystä aiheuttaneen dokumentin Ruotsista, jossa maata syytetään muun muassa romanien ja saamelaisten kansanmurhasta.
Alkuviikosta näytetyssä ohjelmassa Ruotsi kuvataan barbaarisena maana, jossa sananvapautta ei tunneta, kertoo Ruotsin radio. (STT)
Turkin TV syyttää ruotsalaisia
6
439
Vastaukset 6
- kansanmurhaaja
tuntuu olevan nykyään muodikasta esitellä toisten maiden syyllistyneen kansamurhiin jossain historian vaiheessa. turkkihan tässä on ollut kanssa puheenaiheena armenialaisten takia.
- osittain
Ovat oikeassa ainakin siinä, että ruotsissa ei juurikaan sananvapautta tunneta.
Ruotsi on ollut sosiaalidemokraattinen diktatuuri jo vuosikymmeniä, jossa on joka asiaan vain yksi totuus ja kaikki mahdolliset toisinajattelijat vaiennetaan uusnatsi-, äärioikeistolainen-, ihmiskaupan kannattaja- tai rasisitisyytöksillä tms. - nosti
kissan pöydälle.Olisi mukava nähdä tuo ohjelma.
Suomestakin löytyisi moniaita asioita Turkin tv.n dokumenttiohjelmien aiheiksi ja sitäkautta suomalaisten hämmennykseksi. - Aland
Ruotsissa on paljon menestyneitä suomalaisia !
- Börje Svensson
Jos ei onnistu, ainakaan kielelle ei virallista asemaa. Ruotsin kieli on ruotsi. Maassa maain tavalla tai ulos.
Börje Svensson kirjoitti:
Jos ei onnistu, ainakaan kielelle ei virallista asemaa. Ruotsin kieli on ruotsi. Maassa maain tavalla tai ulos.
Virallinen kieli on ruotsi, mutta suomea on Ruotsissa puhuttu ainakin 1100-luvulta lätien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561344- 26980
- 78837
- 64768
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131665Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10632Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i12615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 85595
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �128543- 4542
- 92496
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 36465
- 17464
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 36447