Jumalan nimi? linkki : http://www.youtube.com/watch?v=2WcXvT5KzGk
Jumalan nimi?
12
752
Vastaukset
on Jeesus: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
- Noteisti
...sukunimi ?
- ope
Noteisti kirjoitti:
...sukunimi ?
se oli Josefson.
- peri(n)uskoton
Jeesus oli juutalainen, joka uskoi Jahveen.
Jesse ole mitään jumalaa nähnytkään. Korkeintaan kuoltuaan. Noteisti kirjoitti:
...sukunimi ?
voisiko se olla sukunimi? Kristus tarkoittaa voideltua. Jeesus syntyi voideltuun sukuun. Israelin tuomari, Samuel, voiteli aikanaan nuoren Daavidin Israelin kansan kuninkaaksi.
peri(n)uskoton kirjoitti:
Jeesus oli juutalainen, joka uskoi Jahveen.
Jesse ole mitään jumalaa nähnytkään. Korkeintaan kuoltuaan.niin. Jeesus on Jumalan Poika. Uskotko sinä kuolleiden ylösnousemiseen? :)
- ope
purje kirjoitti:
voisiko se olla sukunimi? Kristus tarkoittaa voideltua. Jeesus syntyi voideltuun sukuun. Israelin tuomari, Samuel, voiteli aikanaan nuoren Daavidin Israelin kansan kuninkaaksi.
ei voi olla voideltu vaan muinaisessa Israelissa tärkeät henkilöt voideltiin hommiinsa, kruunajaisia sun muita fiinimpiä virkaanasettajaisia kun ei vielä oltu keksitty.
ope kirjoitti:
ei voi olla voideltu vaan muinaisessa Israelissa tärkeät henkilöt voideltiin hommiinsa, kruunajaisia sun muita fiinimpiä virkaanasettajaisia kun ei vielä oltu keksitty.
voideltuun, niin kuninkaalliseen sukuun.
- peri(n)uskoton
purje kirjoitti:
niin. Jeesus on Jumalan Poika. Uskotko sinä kuolleiden ylösnousemiseen? :)
niin silloin se ei ole se joku itse. Lopeta hourailusi.
Ja en usko kuolleiden ylösnousemiseen. Minä olen ateisti ja skeptikko. - pekona
Noteisti kirjoitti:
...sukunimi ?
Jumalan koko nimi on Jumala Jumalallinen
- alien666
Tämä keskustelu on VÄÄRÄLLÄ PALSTALLA. Oikea palsta on Jumalaa tai jumaluutta käsittelevä keskustelu, eikö niin?
Yleensäkin täällä on eniten uskokeskusteluja kuin ateismia käsitteleviä asioita. Liekö syynä 'saarnajien' halu muuttaa toisin ajattelevien mieliä? Olisi mielenkiintoista tietää montako ateistia on tullut uskovaiseksi näitä 'saarnoja' luettuaan!- Pullaposki
Ainoastaan käy vituttaa ja ärsyttämään yhä enemmän tuo tolkuton jeesustelu ja saarnaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681418
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä401015Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 37627
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573