Nyt en ymmärrä...

...kysymysmerkki...

Miksi ihmeessä tuosta Katrin "raiskaus"jutusta on tehty niin kamalan iso juttu, sillä kaikista oudointa on se, ettei Pete edes minun tietääkseni Katria raiskannut siellä hississä! Sehän vaan pussasi ja lääppi, muttei nyt mitään raiskannut... Ja Katri vaan kitisee ja vollottaa kun viimeistä päivää, oikeastaan ilman syytä. Onko Salkkarit nyt mennyt kenties hieman totaalisen liioittelun puolelle?

9

1554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *herm_ione*

      raiskas katrin!! sitä ei vaan näytetty!

      • Taapertaja.

        Pete ja katri menivät hissiin vaatteet päällä, ja vajaan minuutin hissimatkan jälkeen he tulevat ulos vaatteet päällä. Aika nopea pano oli peteltä kun molemmat ehti vielä nostaa housutkin ylös.


      • käsi nappulalla
        Taapertaja. kirjoitti:

        Pete ja katri menivät hissiin vaatteet päällä, ja vajaan minuutin hissimatkan jälkeen he tulevat ulos vaatteet päällä. Aika nopea pano oli peteltä kun molemmat ehti vielä nostaa housutkin ylös.

        Ainakin Pete painoi kädellä niitä hissin nappuloita kun Katri niitä yritti painaa, pysäyttikö Pete hissin vai mitä se teki?


      • päällä
        Taapertaja. kirjoitti:

        Pete ja katri menivät hissiin vaatteet päällä, ja vajaan minuutin hissimatkan jälkeen he tulevat ulos vaatteet päällä. Aika nopea pano oli peteltä kun molemmat ehti vielä nostaa housutkin ylös.

        He olivat tulossa häistä ja Katrilla oli kaunis juhlamekko päällä!
        Hissistä ulos tullessa Pete veti housun vetskaria kiinni.
        Selvästi kyse on ollut raiskauksesta, jota nyt ei varmaankaan televisiossa pystytä tarkkaan näyttämään.
        Pete ei vaikuta katuvalta koska Katri oli aikaisemmin suostunut kiihkeästi suuteloimaan, josta Pete taasen on laskenut että se tarkoittaa homma loppuun asti.
        Katri varmaankin oli ajatellut hoitaa jutun loppuun romanttisemissa merkeissä, kuin kännissä hississä. : /


    • Minunkin mielestäni on epäuskottavaa, että Pete olisi ehtinyt raiskata Katrin. Sitä paitsi jos Pete olisi syyllinen, hänen luulisi joko häpeävän niin, ettei kehtaisi edes näyttäytyä Katrille, tai uhkailevan tätä jotenkin.

      Muistaako joku muuten, miten Jennin taannoista raiskausta käsiteltiin sarjassa? Käyttäytyikö Jenni samoin kuin Katri, ja miten Pasi Ruotsalainen toimi jälkeenpäin? En katsonut ohjelmaa noihin aikoihin.

      • saman kokenut

        Voi että, toivottavsti et itse joudu tuohon tilanteesee; se käy kyllä aika sukkelaan.

        Joakinen reagoi väkivaltaan omalla tavallaan. Petehän on sanonut katrille, että se oli tämän oma syy. Sitä ihmettelen, että Katri vain toistelee amerikkalaistyyliin, että minä sanoin ei...

        Tässä nähdään naisten solidaarisuus toisiaan kohtaan: epäillään, onko mies "ehtinyt" raiskata... sukupuolisen väkivallan tunnusmerkki täyttyy käsittääkseni, jos Pete on luvatta vaikka vain hipassut Katria "sieltä" tai muualtakaan ilman varsinaista yhdyntää.

        Jos se noin kiinnostaa, kokeilkaa, miltä tuntuu, kun kaveri ei kertakaikkiaan lopeta.


      • saman kokenut kirjoitti:

        Voi että, toivottavsti et itse joudu tuohon tilanteesee; se käy kyllä aika sukkelaan.

        Joakinen reagoi väkivaltaan omalla tavallaan. Petehän on sanonut katrille, että se oli tämän oma syy. Sitä ihmettelen, että Katri vain toistelee amerikkalaistyyliin, että minä sanoin ei...

        Tässä nähdään naisten solidaarisuus toisiaan kohtaan: epäillään, onko mies "ehtinyt" raiskata... sukupuolisen väkivallan tunnusmerkki täyttyy käsittääkseni, jos Pete on luvatta vaikka vain hipassut Katria "sieltä" tai muualtakaan ilman varsinaista yhdyntää.

        Jos se noin kiinnostaa, kokeilkaa, miltä tuntuu, kun kaveri ei kertakaikkiaan lopeta.

        Oletko sinä sitten niitä ihmisiä, joiden mielestä esim. olkapään suuteleminen on raiskaamista? Minä en IKINÄ myönnä, että asia olisi näin!


      • araiskari

        totuushan on se että ämmät tykkää kun vähä väkisten otetaan..mä"raiskaan"joka päivä!!!!8-)


      • kö...
        araiskari kirjoitti:

        totuushan on se että ämmät tykkää kun vähä väkisten otetaan..mä"raiskaan"joka päivä!!!!8-)

        tosiaan luulet....suksi kuuseen ja äkkiä oot tosi ällöttävä..yäk..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe