taas sama näky....*olkoon, ei jaksa enää nalkuttaa*
Tuolla aiemmin yritettiin äänestystä huuhaan joulupukista ja -muorista, mutta ei ottanut oikein tuulta siipiensä alle. Siis uudestaan - ehdotuksia tähän alle, kiitos.
T. MM.
P.S. Tuossa etusivun käyttäjäkyselyssä kysyttiin mm. rekisteröitymisasiaa, eli pakollinen vai ei? Siitäkin vaan mielipiteitä.....
Huomenta -
24
1593
Vastaukset
- JOULUPUKKI..
ty.öt kutsuu.....
- Mysteriet
Pakko oli tulla tänneporisemaan, kun omassa karsinassa näytään nukkuvan vielä...
Ai on teillä pukki- ja muoriäänestys vähän jäissä vai?
Mulla olis yksi vinkki, jolla saisitte siihen vähän potkua - äänestäkää ensin, mitä heillä olisi päällään....
Tässä kelissä olisi hassua, jos pukilla olisi villasukkaa ja karvanuttua ja muorilla villainen hame - jotain kevyempää ylle ;D
PS: Kävin siihen kyselyyn vastaamassa ja sillä mielellä, ettei rekiteröityminen ole ollenkaan tärkeää - paskanjauhajat tarvii muuten saada hoidettua sivuilta veks... Apulaissefu ennemmin ;Djäissä tai ei - kunhan jotain tähän aloitukseksi laitoin. Ei aina keksi uutta....*hiljaista on täälläkin, vielä*
Totta on kyllä tuo, että häiriköt pitäisi saada - ja on saatukin, ja saadaan myös jatkossakin pois palstoilta. Porukat voisivat entistä enemmän käyttää tuota "Ilmoita asiattomasta viestistä"-linkkiä - sekin auttaa jo paljon. Ja ylläpito voisi tiukentaa seriffihakemuksen ehtoja - ikäraja jne.
Aika näyttää, mitä muutoksia tulee....- Mutta...
Man-of-Mystery kirjoitti:
jäissä tai ei - kunhan jotain tähän aloitukseksi laitoin. Ei aina keksi uutta....*hiljaista on täälläkin, vielä*
Totta on kyllä tuo, että häiriköt pitäisi saada - ja on saatukin, ja saadaan myös jatkossakin pois palstoilta. Porukat voisivat entistä enemmän käyttää tuota "Ilmoita asiattomasta viestistä"-linkkiä - sekin auttaa jo paljon. Ja ylläpito voisi tiukentaa seriffihakemuksen ehtoja - ikäraja jne.
Aika näyttää, mitä muutoksia tulee....Kenet luokittelisit häiriköksi?:)
- Mysteriet
jäissä tai ei - kunhan jotain tähän aloitukseksi laitoin. Ei aina keksi uutta....*hiljaista on täälläkin, vielä*
Aika näyttää, mitä muutoksia tulee....Kun joku sitä nappia painaa, lähtee usein koko ketju... siis ne hyvätkin jutut :/
Usein ollaan parhaiten onnistuttu, kun ollaan tylysti jätetty kommentoimatta - ei ne yksikseen jaksa kauan riehua ;D (ja Sefun on helppo poimia nollaketjut veks)
Me kehiteltiin sellainen puskis-lemmikki-juttukin... jokaiselle oma puskis, josta täytyy pitää huoli, vähän niin kuin tamagozista - ei ilmoittautunut yhtään vapaaehtoista puskista *ihmettelee* ;D
No, mitäs pukilla nähdään yllänsä tänä Jouluna - permudashortsit ja havaii-paita?
;D Mysteriet kirjoitti:
Kun joku sitä nappia painaa, lähtee usein koko ketju... siis ne hyvätkin jutut :/
Usein ollaan parhaiten onnistuttu, kun ollaan tylysti jätetty kommentoimatta - ei ne yksikseen jaksa kauan riehua ;D (ja Sefun on helppo poimia nollaketjut veks)
Me kehiteltiin sellainen puskis-lemmikki-juttukin... jokaiselle oma puskis, josta täytyy pitää huoli, vähän niin kuin tamagozista - ei ilmoittautunut yhtään vapaaehtoista puskista *ihmettelee* ;D
No, mitäs pukilla nähdään yllänsä tänä Jouluna - permudashortsit ja havaii-paita?
;Dkun ketjun aloituksen poistaa, lähtee koko ketju....
Tuo on kieltämättä hyvä keino - jättää tylyn kylmästi kommentoimatta *tuttua tältäkin palstalta, itsekin käytän ko. konstia*
- MuisQuu
Ehdottomasti ehdotan Solaa joulumuoriksi..Hmm...joulupukiksi Nyyperi ta Laardi...tai moni niin moni..Valitkoon muori pukkinsa;o)))
- MuisQuu
pukki muorinsa....*huomenta vaan*
kyseisestä valinnasta sai melkein nauranan,mut hys..toi mun joulumuori ehdokkani nukkuu viel..Joten tyydyn ihan pieneen hymyym...tarkoitan hymiöön...:o)
- Alien-8
Eipä tunnu tosiaan porukkaa kiinnostavan tuo joulupukkiäänestys..
No minä ainakin vastaan,että muoriksi valitsen MuisQuun,ja pukiksi..jaa-a..miesehdokkaista onkin huuhaalla pientä pulaa..vedin pitkäätikkua,ja ehdokkaaksi sain nyyperin...heh..tämä pukkiehdokas on tosin välillä vähän rivo suustaan,mutta eikai tuo pahasti haitanne;=)))tai sitten nukkuvat vielä....
>tämä pukkiehdokas on tosin välillä vähän rivo suustaan,mutta eikai tuo pahasti haitanne;=)))<
Ei haittaa - kun vastapainoksi Nyyperi pudottelee todellisia helmiä tälle palstalle, muutamalla sanalla joskus....
tais olla pukki sekä muori äänestys taas multa niitä typeriä ajatuksia...mut äänen annan ilotulle ja kolli pojalle...=:0)))
huomenta kaikille....- sanoisin
Ykstypyä ja Pukiksi Laardibonanza.
- .........................
joulumuoriksi mutta pukiksi ehdottaisin jotain muuta vakkaria--
- pukin pitää
......................... kirjoitti:
joulumuoriksi mutta pukiksi ehdottaisin jotain muuta vakkaria--
olla lämmin,hellä ja pehmoinen.
- vaikka
Outzak tai pohjoisen likka Star Angel
- ..............................
pukin pitää kirjoitti:
olla lämmin,hellä ja pehmoinen.
ottaa kaikki ihmiset huomioon..kaikki ovat yhtä tärkeitä tällä palstalla..kuka olisi smmoinen vakkari joka juttelee kaikkien kanssa?
- tuo nokkela
.............................. kirjoitti:
ottaa kaikki ihmiset huomioon..kaikki ovat yhtä tärkeitä tällä palstalla..kuka olisi smmoinen vakkari joka juttelee kaikkien kanssa?
Laardibonanza.Se vastaa jutuille eikä nimimerkeille.Toiset höpisevät tuttujen kanssa vaikka ei mitään huuhaasanomista olisikaan.
- sitten
tuo nokkela kirjoitti:
Laardibonanza.Se vastaa jutuille eikä nimimerkeille.Toiset höpisevät tuttujen kanssa vaikka ei mitään huuhaasanomista olisikaan.
hänen mielestään ole koskaan ollu kiinnostavia koska ei ole koskaan vastannut mihinkään mitä olen kirjoittanut, olen itsekkin vakkari..
- huuhaapainotteinen
sitten kirjoitti:
hänen mielestään ole koskaan ollu kiinnostavia koska ei ole koskaan vastannut mihinkään mitä olen kirjoittanut, olen itsekkin vakkari..
tai hän ei keksi siihen mitään sanottavaa?Turhaa täällä leukojaan loksuttelee,pitää nähdä vähän vaivaa.Itsekin pitäisi ottaa mallia.En jaksa.Siksi olen huono huuhailemaan tai ehkä olen hyvä kun osaan pitää tauon tai huomaan että jutut alkaa olemaan väkisin vääntämistä.Ei mitään järkeä eihän?
- kirjoittaa
huuhaapainotteinen kirjoitti:
tai hän ei keksi siihen mitään sanottavaa?Turhaa täällä leukojaan loksuttelee,pitää nähdä vähän vaivaa.Itsekin pitäisi ottaa mallia.En jaksa.Siksi olen huono huuhailemaan tai ehkä olen hyvä kun osaan pitää tauon tai huomaan että jutut alkaa olemaan väkisin vääntämistä.Ei mitään järkeä eihän?
jos ei keksi mitä kirjoittaisi, siinä olen samaa mieltä kanssasi! Enkä minäkään täällä joka päivä käy, silloin vaan kun on aikaa eikä ole muuta tärkeempää tekemistä, huuhaa tulee viimeselle sijalle mun elämässä.
- minulle myös
kirjoittaa kirjoitti:
jos ei keksi mitä kirjoittaisi, siinä olen samaa mieltä kanssasi! Enkä minäkään täällä joka päivä käy, silloin vaan kun on aikaa eikä ole muuta tärkeempää tekemistä, huuhaa tulee viimeselle sijalle mun elämässä.
Nytkin pitkästä aikaa tulin tänne.Enää ei ole niinkuin ennen.Taidan häipyä taas.Tekemään...jotakin.
Rauhallista joulua. =)
- Danskuu
täällä ei tänä vuonna oikein löydy semmoisia, joista mieleen tulisi, jotenkin joulupukki tahi joulumuori. Viime vuotisetkin, joita äänestin, niin heistä ei saa enää muori ja pukki kipinää mieleeni painumaan, jotenka etsinnän ja pitkällisen pohdinnan päätteeksi, joudun tokasemaan huúhaalta löydy, kuin risupukki ja keppimuija ja lauma tonttu tolvanoita, joiden wiisaat päät kolinal kolisee yhtee ja yksi niistä viimisillää viel paksuna eli äänestän tyhjää :DDD
Tuohon ensimmäiseen sanoisin: Mitä eroa miehellä ja naiselle on? Mies älyää nalkuttamisensa, nainen ei :DDDDD ehhheee- nyyperi
-PIKKUINEN,PEHMOINEN,
SADUN LAPSI SULOINEN
PIAN SYLISSÄS ON
HÄN SAA KAIKEN HOIVAN SUOJAN
ÄIDIN RAKKAUDEN
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667