pedofiileistä

*_O

Miksi pedofiilit ovat aina miehiä?
Mikä siinä alaikäisen hyväksikäyttämisessä oikein kiehtoo?
Tiedänhän hyvin; vallantunne.

96% pedofiileistä on miehiä, 4% naisia.

Sairasta.

21

2399

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapautettu123

      koska on fyysisesti paljon helpompaa raiskata 13-15cm pitkällä peniksellä kuin jollakin lättänällä pillun reijällä

      • asiallisia vastauksia

        "Helpompaa" voi olla suhteellinen käsite.
        Taitavahan raiskaa millä tahansa, mutta sinun kaltaisesi luottaa 13-15 centtiseen.
        (Aika pieni, muuten!)


      • saako anteeksi,,ei k

        mutta jumala,,oikea jumala tuomisee teon,,polttaa pedofiilin ,,kaataa,,nujetaa,,


    • .....

      sairastahan tuo raiskaaminen ja pedofilia on, mutta vastaus kysymykseesi: kauhusta kankean (ei "sieltä") on aikas vaikeaa saada vastentahtoisesti piliään jöpöttämään.

    • ...........

      Mistähän tuokin väärä tieto on peräisin? Kyllä suurin osa pedofiileistä on äitejä, jotka käyttävät lapsiaan, yleensä poikiaan, seksuaalisesti hyväksi. Tämä on vaiettu asia, mutta valitettavasti totta. Ei ole kovin kauan siitä, kun tv:stä tuli dokumentti pedofiiliäideistä.

      • Bite me

        helvetti mennyt maailma..
        Isä ei saisi varmaan enää pitää lastaan sylissään ilman kummeksuvia katseita.. :(
        Surullista!
        Löytyy meissä naisissakin pimahtaneita!Mutta kuten sanottu,niistä vaietaan.Miksihän..?


      • isähkö
        Bite me kirjoitti:

        helvetti mennyt maailma..
        Isä ei saisi varmaan enää pitää lastaan sylissään ilman kummeksuvia katseita.. :(
        Surullista!
        Löytyy meissä naisissakin pimahtaneita!Mutta kuten sanottu,niistä vaietaan.Miksihän..?

        Kyllä minä olen lapsiani halinut, mutta en suukotellut. isänä pyrin olemaan se, jonka puoleen voi kääntyä melkein missä asiassa tahansa ja pyrin tukemaan näitä pieniä ihmistaimia, jotta heistä kasvaisi kunnon kansalaisia.

        T: isukki ja 2 ja 6 vuotiaat typyt


      • öö...

        Onko jollain oikeaa tilastoa asiasta ja vieläpä vaikka linkkia ko. taulukkoon, niin saamme kaikki todeta itse miten asia on.

        Itse tuomisten pedofilian ja raiskaukset ihan kummankin sukupuolen tekeminä, sairastahan sen on ja rangaistusten tulisi olla kovempia. Huomattavasti kovempia.

        Ihmettelen kyllä jotta miten miehen voi raiskata?


      • ..............
        öö... kirjoitti:

        Onko jollain oikeaa tilastoa asiasta ja vieläpä vaikka linkkia ko. taulukkoon, niin saamme kaikki todeta itse miten asia on.

        Itse tuomisten pedofilian ja raiskaukset ihan kummankin sukupuolen tekeminä, sairastahan sen on ja rangaistusten tulisi olla kovempia. Huomattavasti kovempia.

        Ihmettelen kyllä jotta miten miehen voi raiskata?

        Kyllä minäkin tuomitsen raiskaukset ja pediofilian. Miestä ei voi ehkä pakottaa sukupuoliyhteyteen, mutta kyllä äiti tai muu nainen voi pakottaa pikkupojan tekemään seksuaalisia asioita, joita he eivät haluaisi tehdä. Jo 70-luvulla olen nähnyt apu-lehden lääkäripalstalla naisen tekemän kysymyksen, joka kuului suunnilleen näin:

        "Leikimme poikani kanssa pitkälle vietyjä seksuaalisia leikkejä, jotka ovat pojalle epämieluisia. Onko tästä pojalle fyysistä haittaa?"

        Tämä kysymys järkytti minua aikanaan niin, että muistan asian vieläkin. Mitään todisteita minulla ei ole, mutta olen varma, että tälläisiä äitejä on paljon.


      • .................
        öö... kirjoitti:

        Onko jollain oikeaa tilastoa asiasta ja vieläpä vaikka linkkia ko. taulukkoon, niin saamme kaikki todeta itse miten asia on.

        Itse tuomisten pedofilian ja raiskaukset ihan kummankin sukupuolen tekeminä, sairastahan sen on ja rangaistusten tulisi olla kovempia. Huomattavasti kovempia.

        Ihmettelen kyllä jotta miten miehen voi raiskata?

        En usko tuohon, että naisista löytyisi enemmän pedofiilejä. Mutta se on tasan tarkkaan varma, että naisistakin löytyy pedofiilejä eikä niin vähän kuin mitä luullaan. Ei siis kyse miehestä vaan lapsesta.

        Pedofiilinhän uhri on lapsi - ei aikuinen nainen/mies. Siihen liitty manipulointia ja henkistä taivuttelua; puhutaanhan aina karkkisedistäkin. Onhan niistä jenkkien naisopettajista ollut mediassa, siinä käytetään psykologiaa - luodaan joku sairaan tapainen rakkaussuhde tai jos lapsi on todella pieni,käytetään lasta hyväksi, joka ei edes tiedosta mistä on kyse.

        Ei siihen voimaa tarvita.


      • ......
        ................. kirjoitti:

        En usko tuohon, että naisista löytyisi enemmän pedofiilejä. Mutta se on tasan tarkkaan varma, että naisistakin löytyy pedofiilejä eikä niin vähän kuin mitä luullaan. Ei siis kyse miehestä vaan lapsesta.

        Pedofiilinhän uhri on lapsi - ei aikuinen nainen/mies. Siihen liitty manipulointia ja henkistä taivuttelua; puhutaanhan aina karkkisedistäkin. Onhan niistä jenkkien naisopettajista ollut mediassa, siinä käytetään psykologiaa - luodaan joku sairaan tapainen rakkaussuhde tai jos lapsi on todella pieni,käytetään lasta hyväksi, joka ei edes tiedosta mistä on kyse.

        Ei siihen voimaa tarvita.

        tuli sama määrä pisteitä, kyseessä siis eri henkilö, joka tämän keskusteluhaaran aloitti.


      • fgjölnfg
        .............. kirjoitti:

        Kyllä minäkin tuomitsen raiskaukset ja pediofilian. Miestä ei voi ehkä pakottaa sukupuoliyhteyteen, mutta kyllä äiti tai muu nainen voi pakottaa pikkupojan tekemään seksuaalisia asioita, joita he eivät haluaisi tehdä. Jo 70-luvulla olen nähnyt apu-lehden lääkäripalstalla naisen tekemän kysymyksen, joka kuului suunnilleen näin:

        "Leikimme poikani kanssa pitkälle vietyjä seksuaalisia leikkejä, jotka ovat pojalle epämieluisia. Onko tästä pojalle fyysistä haittaa?"

        Tämä kysymys järkytti minua aikanaan niin, että muistan asian vieläkin. Mitään todisteita minulla ei ole, mutta olen varma, että tälläisiä äitejä on paljon.

        "Miestä ei voi ehkä pakottaa sukupuoliyhteyteen"

        Ai että ei voi? Eli pikkupoika ei voi olla miespuolisen pedofilin uhri? Ja vahvempi mies ei voi raiskata heikompaa?


    • 3r3r3

      perustuu pedofilialle ,Jeesus lapsi syntyy yhä uudelleen joka joulu ,pedofiilin poika
      samaten islam ,kaikki uskonnot perustuvat samalle aatteelle.- Sotaisia ja väkivaltaisia

      Mahtaa lapsilla olla kulumavikainen pyllynreikä.

    • antiseksisti

      "Miksi pedofiilit ovat aina miehiä?"

      "96% pedofiileistä on miehiä, 4% naisia."

      Joku tässä hieman mättää...

      • tilastontäti

        "Onko jollain oikeaa tilastoa asiasta ja vieläpä vaikka linkkia ko. taulukkoon, niin saamme kaikki todeta itse miten asia on."
        Pitäisi jo peruskoulussa olla valjenneena sinullekkin miten tilastoa viedään ja tehdään AINA edullisemmaksi sille joka siitä eniten maksaa.. ;) kanattasko hankkii luotettavampaa lähdettä viisaudelleen kuin tilastot?


    • .

      Kyllä nainen/äiti on sen kautta pedofiili ettei näe tai ymmärrä muka lapsensa pelkoa hätää tuskaa hyväksi käytettynä.

    • 2-4-6-8- Motorway
    • jk

      näinn on

    • jk

      ne vannovat

    • jk

      sanopa se

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2253
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe