http://www.youtube.com/watch?v=tk3TcYxambY&mode=related&search= (: kappaleen nimi?
nimi?
kastta
4
285
Vastaukset
- päivien viemää
eka biisi tuntui myös tutulta,kannattaa etsii you tubesta itse etsin hakusanalla "heaven" mut en tiiä onko se sen laulun nimi,mut sen toisen laulun nimi on all my life siinä esittelyssä luki että sen laulaa kc ja JoJo.
- päikkäri fani
Bryan Adams - Heaven
- päivien viemää
laulaa myös heaven nimisen biisin mut toi ei ollu bryan vaan kc ja jojo.luin yhdestä esittelystä,huom muillakin esittäjillä voi olla saman nimisiä biisejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637