Osoitteessa www.80srocks.net on avattu 80-luvun musiikin kokoontumispaikka.
Toiminnassa on vasta foorumi, loppuosa sivustoista valmistuu piakkoin.
Jos pidät bändeistä kuten Dingo, Metallica, AC/DC, Twisted Sister
W.A.S.P, Van Halen, Europe, Bon Jovi, Iron Maiden, KISS, Yö, Popeda, Motörhead, Skid Row, Queen, Guns N' Roses,
silloin 80srocks.net on oikea osoite sinulle!
Sivusto on tehty vapaaehtoispohjalta ja tarkoitus on koota kaikki kasaridiggarit saman katon alle ja tarjota heille (Sinulle!) mielenkiintoisia keskusteluja, vinkkejä hyvän musiikin löytämiseen ja mahdollisesti kokoontumisia konserttien yhteydessä.
Jos kiinnostusta löytyy, sivujen tekijäporukkaan pääsee aina mukaan!
Go there, 'cos EIGHTIES ROCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
80's ROCKS - Uusi foorumi avattu
Metal Erkki
6
482
Vastaukset
- born in the 60´s
Periaatteessa eihän Zeppelin edes kuulu 80-luvulle.
- Rynkyttäjä
eikös bändi lopettanu siinä 80-luvun alussa?
- 5th Stick
Rynkyttäjä kirjoitti:
Kysynpä vaan, että kuka mieltää Led Zeppelinin kasaribändiksi??
- theocean
Rynkyttäjä kirjoitti:
Led Zeppelin lopetti 25.9.1980 kun bonzo kuoli.. :/
- jotka
tykkää Led Zeppeliinistä ei välttämättä tykkää kasarimusasta... Mä vihaan sitä, että ihmiset mieltää Zeppeliinin "hevibändiksi".. Kasari ei todella oo mun juttu,ja Led Zeppelin on mun lempibändi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247