Galleria sivut naurattavat

animattiN

Tämä aloitus ei sitten ketään henkilökohtaisesti tarkoita.
Olen viikon päivät käynyt ahkerasti muitten sivuilla ja pakostakin kiinnitin erääseen ilmiöön huomiota.

Miehillä on tyylinä kuvata itseään moottoripyörän selässä taikka kitara kädessä, ihan kuin ne materiaalit olisivat tärkeimmät kuin oma kasvonkuva. Taikka sitten iso ja ruma koira vierellä. Huh sentään.

Naiset poseeraavat maaten taikka kissa sylissä
ja yrittävät näyttää mahdollisimman herttaisilta. Osalla naisista tuntuu olleen myöskin ammattikuvaaja asialla.

En tiedä, mutta minua vain rupesi hirveästi naurattamaan oma tökerö kuvani, kun niitä vertailee muihin. Enkä nyt naura kuvan ottajan saavutuksiin vaan ihan yleisesti.
*hekottaa*

49

4900

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BadMyntton

että sulla profiilissa kuva? Nyt lähen kattoo. Mulla on ämpäri vieressä,kun nuorempi purjoo koko ajan:D

• animattiN

mukaan vain se meinaan kannattaa. Voi, onko sun pikkunen oksennustaudissa. :(

• BadMyntton
        animattiN kirjoitti:

mukaan vain se meinaan kannattaa. Voi, onko sun pikkunen oksennustaudissa. :(

oli se eilen, mut ei ole enää tännään oireillu.

• animattiN
        BadMyntton kirjoitti:

oli se eilen, mut ei ole enää tännään oireillu.

se laajakin juttu, ku monet on kertoneet että muksut on oksennellut. Hyvä kuitenkin jos se on mennyt ohi.

• BadMyntton

Mie olin aina kuvitellu, että lyhyttukkanen, mutta että oletkin intiaani:D Hau! Ihan hyvä kuva oli.

• animattiN

hiuksista roikkuu, vaikka en edes tiedä mistä se siihen kuvaan tuli. Hih....

• tapatoimittaja

on ihan luontaista että yrittää näyttää itsensä parhaassa mahdollisessa vedossa, paitsi sinä, ha ha haa. :) Itse asiassa olen nähnyt paljon pahemman näköisiä eukkoja, esim. aamuisin kun katson peiliin.
      Oiskohan tuossa se että kun haetaan (mies)seuraa niin kauniimmat kuvat paremmin vetoaa.

• animattiN

Minä yritin niin saakutisti poseerata ja tuossa on tulos. :) Ei minusta ole malliksi *nauraa ja menee vaihtaa tenan*.

Osalla näistä poseerauskuvien naisten teksteissä luki että vonkaajat hemmettiin. Joten eivät edes hakeneet seuraa.

• tapatoimittaja
        animattiN kirjoitti:

Minä yritin niin saakutisti poseerata ja tuossa on tulos. :) Ei minusta ole malliksi *nauraa ja menee vaihtaa tenan*.

Osalla näistä poseerauskuvien naisten teksteissä luki että vonkaajat hemmettiin. Joten eivät edes hakeneet seuraa.

kaikista ei kamera tykkää, ja toisia se rakastaa. Eräs mun sukulaisnainen on luonnossa mukavan näköinen, ei kaunis mutta söötti, mutta kuvissa onnistuu olemaan aina ihan hirvitys. Minä olen luonnossa tavallinen talliainen mutta kuvissa muistutan suohirviötä.

Jaa vonkaajat hemmettiin? Miksi hitossa sitten halutaan poseerata viimeisen päälle, yksi syy on kait se palaute mitä saa varmaan chatissa ja palstoilla.

• animattiN
        tapatoimittaja kirjoitti:

kaikista ei kamera tykkää, ja toisia se rakastaa. Eräs mun sukulaisnainen on luonnossa mukavan näköinen, ei kaunis mutta söötti, mutta kuvissa onnistuu olemaan aina ihan hirvitys. Minä olen luonnossa tavallinen talliainen mutta kuvissa muistutan suohirviötä.

Jaa vonkaajat hemmettiin? Miksi hitossa sitten halutaan poseerata viimeisen päälle, yksi syy on kait se palaute mitä saa varmaan chatissa ja palstoilla.

tuli minunkin mieleen, mutta miksi sitten ylipäätään pistäis kuvaansa esille silloin.
        Kamera muuten vihaa minuakin *miksiköhän*
        Olenhan minä sentään tryffelisika.

• mä en ees osaa laittaa kuvia...:)

Eihän sun kuvassas muuten ollu mitään vikaa...Tomeran näköne täti...;)

• Kitara miehen kädessä antaa romantisoidun kuvan, ja samalla luo eräänlaista mielikuvaa miehen herkästä sisimmästä. Näppäilemällä kieliä ja laulaa lurauttamalla on jo sukupolvia siten saatu vasta kaikua kauniimman sukupuolen edustajilta. Itse asiassa ei mikään paha kardinaalimoka laittaa kuvaan kitara.
      Parempi sekin kun seistä eteläsataman laiturilla taustanaan huvipursi, jonka oikea omistaja ei ikipäivänä ole aikaansa tuhlannut aukaisemalla S24 sivustoa. Tuskinpa on edes kuullutkaan mistään galleria kuvista.

Mutta kuka mistäkin tykkää. Makuasioitahan ne on.

• animattiN

ei tiiä pahimmassa tapauksessa nuoteista mitään ja äänikin kuin kalevi sorsalla. Joten makunsa kullakin.... :)

• animattiN kirjoitti:

ei tiiä pahimmassa tapauksessa nuoteista mitään ja äänikin kuin kalevi sorsalla. Joten makunsa kullakin.... :)

Noh Noh!

Nyt sinulta lipsahti eräänlainen epäluottamuslause meitä miehiä kohtaan. :)

• animattiN
        Waffen-ss kirjoitti:

Noh Noh!

Nyt sinulta lipsahti eräänlainen epäluottamuslause meitä miehiä kohtaan. :)

anteeksi, mutta en silleen sitä tarkoittanut. Oooonhan niitä sellaisiakin miehiä jotka osaa laulaa ja soittaa. *mutisee kuunnellessaan ukon hoilausta* :)

• sanon suoraan

olet kaamee akka.

• animattiN

sie sen tiiät olenko kaamee akka? Tunnetaankos me toisemme.....

• tuolta..

• animattiN

• se..
        animattiN kirjoitti:

silloinhan sinun kertomasi varmaan pitää paikkansa. Kyllä minun sitten pitää olla kaamea akka, varsinkin kun sinäkin niin väität. :))

menee, kun kamu sanoo niin niin se on... ;)

• tapatoimittaja
        se.. kirjoitti:

menee, kun kamu sanoo niin niin se on... ;)

mikä sun pointtisi on?

• Sivusta lukijana

mikä sun pointtisi on?

Mitäpä me mennään siihen sekaantumaan.

• animattiN

mulle riittikin tää kirjoittelu, sama sensuuri iskee kuin kaffella. Pakenen takas vuorille. Jos joku ei ymmärrä ironiaa niin olkoon ymmärtämättä.

• tapatoimittaja

eihän tästä lähtenyt kuin se huhuhin ilkeily, se joutikin. Niin ja menihän siinä samasta muutkin kommentit, mutta sille ei voi mitään.

• animattiN

eihän tästä lähtenyt kuin se huhuhin ilkeily, se joutikin. Niin ja menihän siinä samasta muutkin kommentit, mutta sille ei voi mitään.

mutta alkaa kyllästyttää pikkuisistakin asioista poistelut. Minua ei haitannut ne pienet nälväisyt ja jos en itse niitä pyytänyt poistamaan niin tuo teko tavallaan loukkasi minua. Koska kestän myös kielteistä kritiikkiä pitäisi erään myös kestää. Tämä poistelu vimma alkoi jo eilen, joten adios....

• tapatoimittaja
        animattiN kirjoitti:

mutta alkaa kyllästyttää pikkuisistakin asioista poistelut. Minua ei haitannut ne pienet nälväisyt ja jos en itse niitä pyytänyt poistamaan niin tuo teko tavallaan loukkasi minua. Koska kestän myös kielteistä kritiikkiä pitäisi erään myös kestää. Tämä poistelu vimma alkoi jo eilen, joten adios....

en minä kyllä huomannut että eilen olisi mitään poistettu? Tai sitten en ehtinyt nähdä. Kyllähän muiden haukkuminen kielletään jo säännöissä, no tietty mikä on haukkumista ja mikä ei. Mutta olen kyllä satutädin kanssa samaa mieltä että se oli ilkeilyä, ihan hullua että loukkaannut sellaisen poistamisesta. Jos kaikki semmoinen sallittaisiin niin jokainen *ittuilisi toisilleen minkä ehtisi ja kaikki tappelisivat yötä päivää, ei sekään mukavaa olisi.

• juotiin

hilpeenä kaljaa
      tänään ollaan kalpeena hiljaa ;D

Sefullekin sitten edes ripaus todellisuudentajua toimintaan, tämä EI ole herjaava viesti vaikka tuleekin puskasta. Tämä on v-i-t-s-i. :)

• animattiN

Pikkusen tuossa aamulla meinas tärisyttää, mutta nyt olen jo voiton puolella.

• iltainen
        animattiN kirjoitti:

Pikkusen tuossa aamulla meinas tärisyttää, mutta nyt olen jo voiton puolella.

viestini -huh huh, kuva vastaa kirjoituksiasi-
        ei myöskään ollut herjaava. Ilkeämieliseksi sen teki vasta teidän tulkintanne viestistäni. Lukija(t) ratkaisi mielessään viestini ja ratkaisi sen väärin. Ei pitäisi aina ajatella että kaikki mikä tulee puskasta on ilkeilyä.

• animattiN
        iltainen kirjoitti:

viestini -huh huh, kuva vastaa kirjoituksiasi-
        ei myöskään ollut herjaava. Ilkeämieliseksi sen teki vasta teidän tulkintanne viestistäni. Lukija(t) ratkaisi mielessään viestini ja ratkaisi sen väärin. Ei pitäisi aina ajatella että kaikki mikä tulee puskasta on ilkeilyä.

lukenut kaikki viestini tuolta ylempää niin minä närkästyin siitä poistosta. Voihan olla että nekin meni eilen poistoon, koska en enään uusiksi lue viestejäni.
        Mutta kerroppas nyt meille kaikille mitä tarkoitit sillä ekalla viestilläsi, niin ehkä ymmärrämme sen paremmin.

• närkästyksesi
        animattiN kirjoitti:

lukenut kaikki viestini tuolta ylempää niin minä närkästyin siitä poistosta. Voihan olla että nekin meni eilen poistoon, koska en enään uusiksi lue viestejäni.
        Mutta kerroppas nyt meille kaikille mitä tarkoitit sillä ekalla viestilläsi, niin ehkä ymmärrämme sen paremmin.

minäkin närkästyin aiheettomasta poistosta.

Viestilläni tarkoitan sitä, että olet temperamenttinen kirjoittaja ja yhtä temperamenttinen oli ilmeesi ja koko kuvasi. Moni ei noin luonnollista kuvaa olisi uskaltanut laittaa. Siis kuvasi ja kirjoituksesi ovat hyvin sopusoinnussa keskenään.

Jos olisit kysynyt illalla selitystä olisit sen saanut. Sensijaan teit klassisen "hyökkäys on paras puolustus" tempun joka sai tietenkin minut vastaamaan samalla tasolla.

• animattiN
        närkästyksesi kirjoitti:

minäkin närkästyin aiheettomasta poistosta.

Viestilläni tarkoitan sitä, että olet temperamenttinen kirjoittaja ja yhtä temperamenttinen oli ilmeesi ja koko kuvasi. Moni ei noin luonnollista kuvaa olisi uskaltanut laittaa. Siis kuvasi ja kirjoituksesi ovat hyvin sopusoinnussa keskenään.

Jos olisit kysynyt illalla selitystä olisit sen saanut. Sensijaan teit klassisen "hyökkäys on paras puolustus" tempun joka sai tietenkin minut vastaamaan samalla tasolla.

sysää vastuuta minulle, olisit voinut jo ekassa viestissäsi mainita sen. Omasi oli jo tulkittavissa , niin kuin sanoit eilen, kahdella tavalla. Mutta kiitos kuitenkin nyt selvennyksestä ja palautteesta. :)

• olet
        animattiN kirjoitti:

sysää vastuuta minulle, olisit voinut jo ekassa viestissäsi mainita sen. Omasi oli jo tulkittavissa , niin kuin sanoit eilen, kahdella tavalla. Mutta kiitos kuitenkin nyt selvennyksestä ja palautteesta. :)

maininnut että vastuu on lukijalla. Onko se vastuu lukijalla vain silloin kun tulkitaan sinun kirjoituksiasi, toimiiko vastavuoroisuus?

Olisin voinut mainita ekassa viestissäni, yhtälailla olla mainitsematta. Jos joku on epäselvää niin voihan sitä kysyä selvennystä sitenkin ettei heti suutu.:)

• animattiN
        olet kirjoitti:

maininnut että vastuu on lukijalla. Onko se vastuu lukijalla vain silloin kun tulkitaan sinun kirjoituksiasi, toimiiko vastavuoroisuus?

Olisin voinut mainita ekassa viestissäni, yhtälailla olla mainitsematta. Jos joku on epäselvää niin voihan sitä kysyä selvennystä sitenkin ettei heti suutu.:)

niinkuin jankutukseksi. Nooh.. olen varmaan niinkin joskus sanonut, mutta minulle sitä vastuuta lukemisesta on enemmän toitotettu.
        Enkä ollut suuttunut vaan enemmänkin huvittunut ja halusinkin ehkä pientä kinanpoikasta aikaiseksi. No se siitä...

• Huvittuneisuus
        animattiN kirjoitti:

niinkuin jankutukseksi. Nooh.. olen varmaan niinkin joskus sanonut, mutta minulle sitä vastuuta lukemisesta on enemmän toitotettu.
        Enkä ollut suuttunut vaan enemmänkin huvittunut ja halusinkin ehkä pientä kinanpoikasta aikaiseksi. No se siitä...

oli sitten molemminpuolista. Sivulliset siinä taisivat enemmän olla nokat rutussa :))

Se siitä. Vaikka en aina sinua ole jaksanut sulattaa niin tuo kuvajuttu oli kyllä sellainen tempaus että täydet pinnat siitä annan sinulle.

• animattiN
        Huvittuneisuus kirjoitti:

oli sitten molemminpuolista. Sivulliset siinä taisivat enemmän olla nokat rutussa :))

Se siitä. Vaikka en aina sinua ole jaksanut sulattaa niin tuo kuvajuttu oli kyllä sellainen tempaus että täydet pinnat siitä annan sinulle.

jostain tempauksistani pidät. Odotahan kun oikein innostun, niin vaihdan kuviani tuon tuosta ja aina vaan kauheampiin. Noo... en nyt ihan viellä kuvaani vaihda, hei.... hei....mähän sanoin etten ihan heti. :))joten ei sinne kannata viellä mennä. :))

• haluat
        animattiN kirjoitti:

jostain tempauksistani pidät. Odotahan kun oikein innostun, niin vaihdan kuviani tuon tuosta ja aina vaan kauheampiin. Noo... en nyt ihan viellä kuvaani vaihda, hei.... hei....mähän sanoin etten ihan heti. :))joten ei sinne kannata viellä mennä. :))

hetken jutella, niin tule käymään huuhaachatissa.

• animattiN

sitten huomenta, päivää, iltaa, hengissä ollaan kaikesta huolimatta.
      Tuli tuosta kuvan laitosta sen verran mieleen, että jos en olisi uskaltanut laittaa kuvaani esille, en varmaan sitten olisi uskaltanut mennä uloskaan. Olen nyt vain tämän näköinen ja sille en voi mitään. :)

• Jermuxi tms.

No nauretaan sitten porukalla. Joka taputuksessa noi kallerijat on tosi huonoja. Mitä niillä tekee? Ei sitten yhtään mitään. Lopettakaa heti kallerijoitten käyttö. Hah.

• animattiN

kuules sulle, taiat vaan olla kateelinen ku sulla ei ole kuvaa siellä. Senkin kulkija mettäläinen....:))

• animattiN

on avannut sivunsa ja kuvakin on esillä. Hyvä taikis :)) sitä minäkin että olen yhden kuvan ainakin nähnyt ja se oli tuo kuva. :)

• animattiN

no ei tehä, mutta hyvä kuva kuitenkin. Oikein sellainen erämaa henkinen. :) Tykkäät varmaan luonnosta kovasti.

• ny heti taas myöntää,että uteliaisuus kävi liian suureks...;))

Kalastelemassa ku oot? Ihanan aito kuva....:)

• yopollo

moittimista, ihan rehellisen oloinen. Omaperäisyys on tärkeämpää kuin tekninen taso.

Omaani pidän sen verran jemmassa että perin harvoin kirjoitan tänne rekkautuneena, on se kuitenkin jo täälläkin ehditty ruotia. Ei siinä kuitenkaan ole kitaraa sen paremmin kuin moottoripyörääkään, eikä isoa rumaa koiraa. Pieni kivan näköinen koira olisi kotona, mutta ei siinä kuvassa.

Ketjusta on poistettu 146 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      40
      1933
    2. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      404
      1633
    3. Vaskikello osaa asiakaspalvelun

Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc
      Pyhäjärvi
      49
      1593
    4. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      110
      1301
    5. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      8
      1265
    6. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      56
      901
    7. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      224
      885
    8. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      60
      842
    9. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      32
      807
    10. En halua sua enää

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha
      Ikävä
      37
      648
    Aihe