taas pitäisi keksiä jotain henkevää....*säästä ei enää jaksa*
Viikko vielä, ja sitten saa rauhoittua joulun viettoon. Yksi perinteistäni on laittaa tämä levy soimaan:
http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/levymerkki.php?Id=Finlandia records facd 911 ( cd )
Mitä tällaisia vastaavia perinteitä itsekullakin on?
Huomenta jälleen kaikille, t. MM.
Joopa joo -
14
1666
Vastaukset
- ppvv
Melkein että joulu olisi JO ohi. Kyllästynyt jo jouluun kun joka paikka toitottaa joulu, joulu, ettei varmasti kukaan unohda sitä.
Mielestäni joulun parhaimpia kappaleita on Kutri Helenan laulama joulumaa.
Saapahan kinkkua... - SolaQuussa
Lumiukko ...se piirretty filmi...Se täytyy katsoa joka jouluaatto...Walgin In The Air....:)
- SolaQuussa
Man-of-Mystery kirjoitti:
Tuskin tänä jouluna lumiukkoa muualla näkeekään....
vielähän tässä on viikko aikaa..ehtii äijälumet maahan.. :)
SolaQuussa kirjoitti:
vielähän tässä on viikko aikaa..ehtii äijälumet maahan.. :)
onhan maa jo kuurassa (jäässä?) - mistä sen tietää....
- SolaQuussa
onhan maa jo kuurassa (jäässä?) - mistä sen tietää....
kissat loikki siihen malliin, että enteet kertovat huomenna lunta satavan..Quu on meedio ja sola luki vielä kahvinporoista saman viestin...(*pthyi*).. ;)
Sitäpaitsi myö nähtiin kirkkaansininen miltei topaasi viiru alataivaalla..se ei ollut vihreiden silmiemme tuottama kollektiivinen harha! SolaQuussa kirjoitti:
kissat loikki siihen malliin, että enteet kertovat huomenna lunta satavan..Quu on meedio ja sola luki vielä kahvinporoista saman viestin...(*pthyi*).. ;)
Sitäpaitsi myö nähtiin kirkkaansininen miltei topaasi viiru alataivaalla..se ei ollut vihreiden silmiemme tuottama kollektiivinen harha!asia kunnossa sitten. Toinen on meedio ja toinen ennustaa kahvinporoista - sehän on selvä....
Mutta:
>Sitäpaitsi myö nähtiin kirkkaansininen miltei topaasi viiru alataivaalla..<
Jos se olikin....*ne tulee ja hakee mut pois*- SolaQuussa
asia kunnossa sitten. Toinen on meedio ja toinen ennustaa kahvinporoista - sehän on selvä....
Mutta:
>Sitäpaitsi myö nähtiin kirkkaansininen miltei topaasi viiru alataivaalla..<
Jos se olikin....*ne tulee ja hakee mut pois*..voihan se olla tai olla olematta..maailma on täynnä mystisiä juttuja ja skepsismi ei anna vastausta mihinkään varmasti..tuo vain uusia kysymyksiä mieleen..paitsi ei tietenkään meille, jotka kykenemme näkemään huuhaan tuollepuolen... ;)
Onhan noita....
Faijan ja setien haudoilla kynttilät heti aamusta. Kympiltä mutsille joulupuurolle... sit rauhoitutaan joulun viettoon...=))))
Niin ja huomenta sheriffillekin ja hyvää sellaista...=))))- nyyperi
TV:STÄ TUYLEE KATSOTTUA AINA SITTEN SAUNA
JOULUATERIA HAUTAKYNTTILÄT JA N17.00 LÄHTEE PUKKI MATKAAN .- Alien-8
se on julistettu iät ja ajat.Tuli lapsena käytyä monet kerrat "paikan päälläkin"
Ja huomenta vaan muillekkin:)! Joulurauhan julistuksen katsominen telkusta (lapsena kuunteleminen radiosta) on aina kuulunut mun jouluuni. Siitä alkaa joulu :)
Yhtenä vuonna se meni tohinassa ohitse ja jotenkin koko joulu tuntui silloin vaillinaiselta.
Tässä samalla toivottelen kaikille Huuhaalaisille Hyvää Joulua.
- lähemmäksi
joulua,silloin taas varmaan kiinnostaa populaa.Huomenta.
- Iso-Iita
laitetaan joulukuusi ja paistetaan kinkku.
Aattona haetaan anoppi tänne viettämään joulua, pukkia ei meille vissiin tule kun ei ole pikkulapsiakaan..:)
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614