miten kauan olette seuranneet tätä sarjaa?? mä oon vaan jonkun vuoden vasta..ihan sattumalta kerran näin tän ohjelman ja sen jälkeen piti alkaa seuraamaan joka kerta ku sitä vaan tuli..
miten
9
552
Vastaukset
- päivien viemää
siitä asti kun se huumejuttu alkoi,siitä kohti missä oli se seksikäs vin,paitsi hitsi kun en ruvennu sillon seuraamaan kun se tuli siihen että se kerkesi varmaan olemaan sarjassa viikon ennekuin rupesin kattomaan.
- sara
..aloin katsomaan joka päivä vasta vähän ennen vauvojen vaihtumista mutta vuodesta 2003 olen katsonut aina kun olen kerennyt.
- mä vaan
Mä alotin kattomaan vasta kesällä.. Piti aina kattoo kenet se murhaaja seuraavaksi tappo ja kuka loppujen lopuksi on se murhaaja.. Mutta se on hyvä sarja, onneksi aloitin katsomaan :)
- patsy
Ekasta Suomessa näkyneestä jaksosta alkaen.
- *herm_ione*
... vasta kesällä!! ;) kaverini oli seurannu jonkin aikaa päikkäreit ja sitten tuli kesälomalla sitten katottuu mun kamun kaa!!!! :)
- :mari:
jotain viis vuotta varmaa :D kaks vuotta sitten oli vaaaaaaaaltava tauko:D varmaan vuoden.. ja nyt on sellasta joka toinen päivä ku harkat on joka päivä ja melkein aina päälle :(
- sara
suomessa pv alko vasta 2003.. joten oot varmaa seurannu sitte am. jaksoi?:)
- pindy
aloitin joskus silloin kun tony ja john oli siinä laivassa, jossa pommi räjähti ja sen jälkeen sitten alko se sarjamurhaaja juttu.
- mumeli^^
Mä aloin kattoo ihan alusta asti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614