miten kauan olette seuranneet tätä sarjaa?? mä oon vaan jonkun vuoden vasta..ihan sattumalta kerran näin tän ohjelman ja sen jälkeen piti alkaa seuraamaan joka kerta ku sitä vaan tuli..
miten
9
546
Vastaukset
- päivien viemää
siitä asti kun se huumejuttu alkoi,siitä kohti missä oli se seksikäs vin,paitsi hitsi kun en ruvennu sillon seuraamaan kun se tuli siihen että se kerkesi varmaan olemaan sarjassa viikon ennekuin rupesin kattomaan.
- sara
..aloin katsomaan joka päivä vasta vähän ennen vauvojen vaihtumista mutta vuodesta 2003 olen katsonut aina kun olen kerennyt.
- mä vaan
Mä alotin kattomaan vasta kesällä.. Piti aina kattoo kenet se murhaaja seuraavaksi tappo ja kuka loppujen lopuksi on se murhaaja.. Mutta se on hyvä sarja, onneksi aloitin katsomaan :)
- patsy
Ekasta Suomessa näkyneestä jaksosta alkaen.
- *herm_ione*
... vasta kesällä!! ;) kaverini oli seurannu jonkin aikaa päikkäreit ja sitten tuli kesälomalla sitten katottuu mun kamun kaa!!!! :)
- :mari:
jotain viis vuotta varmaa :D kaks vuotta sitten oli vaaaaaaaaltava tauko:D varmaan vuoden.. ja nyt on sellasta joka toinen päivä ku harkat on joka päivä ja melkein aina päälle :(
- sara
suomessa pv alko vasta 2003.. joten oot varmaa seurannu sitte am. jaksoi?:)
- pindy
aloitin joskus silloin kun tony ja john oli siinä laivassa, jossa pommi räjähti ja sen jälkeen sitten alko se sarjamurhaaja juttu.
- mumeli^^
Mä aloin kattoo ihan alusta asti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755