The following updates were not installed: Security Update for Microsoft Data Access Components 2.5 Service Pack 3 (KB911562)
Microsoftin automaattinen päivitys ei kokonaan onnistu, vaan tulee ylläoleva ilmoitus.
Olen aina silloin tällöin yrittänyt tuota päivitystä, mutta aina saan saman virheilmoituksen.
Mulla on win2000.
Osaako kukaan sanoa, että mistä voisin lähteä vikaa etsimään, ja kuinka merkityksellinen tuo päivitys olisi.
Automaattipäivitys ei onnistu
taanah
1
383
Vastaukset
- kokeile
Hae automaattiset päivitykset InternetExploreria käyttäen!!
Tarkista Työkalut/Asetukset/Internet,Luotettavat sivustot, Evästeet; LAITA NE KAIKKI OLETUSARVOISIKSI!!!!!
Mulla oli samaa ongelmaa joskus.
Palomuuri esti totaalisesti microsoftin päivitykset.
Otappa palomuuri pois käytöstä, microsoft lataa ensin "aitousohjelman" ainakin XP.ssä, sen jälkeen se lähtee peilaamaan päivitystarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543628
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.393073Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1512914SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722363Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s581869Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1011666Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671134- 821111
- 511086
Miten tällaista voi tapahtua
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaksi-kuollut-liikenteessa-virroilla/9241442 Miksi tällainen on tapahtunut?43984