savun hälvettyä palstalta voin vain todeta: kumma juttu, mutta näky silti tuttu....*muistiaan kun hieman virkistää*
Kiitettävää omatoimisuutta havaitsen harrastetun *ei mitään niin huonoa, ettei jotain hyvääkin*
Kun se sama suurpiirteisyys, mitä palstalla on tähänkin asti ollut, pysyy täällä - niin en ole isommin huolissani. Tai siis en ollenkaan. Tästä varmastikin eräät tunnistavat itsensä.
Mutta joulu tulee, ja se tulee meille kaikille!
Terveisin, MM.
Huomenta jälleen,
22
1639
Vastaukset
- S-Y
Onkos täällä ollut tulipalo,vai mistä se savu on peräisin?
Aamun olen siivonnut,kohta on lattiat vahassa ;))Kyllä se näkyy joulu tulevan,vaikka eilen illalla kävin kirkossa laulamassa joululauluja,niin en vieläkään päässyt oikeen joulutunnelmaan :((>Onkos täällä ollut tulipalo,vai mistä se savu on peräisin?<
En halua kommentoida koko asiaa näin joulun alla - enkä ylipäätään näin palstalla kaikkien luettavaksi.
Varo muuten, ettet liukastu vahatulla lattialla, sillä oma koti on usein tosi vaarallinen paikka - äidilläni on omakohtaisia kokemuksia kotona loukkaantumisesta, kahtena peräkkäisenä loppiaisena....*sattuma sekin*- Alien-8
Palaako Eniron tietokoneissa käämit,vai mistä se savu on tuprunnut?
Kyllä se joulufiilis vielä tulee,jos on tullakseen:))
Pistetään kaikki masentavat ajatukset yhteen pakettiin,ja heitetään joen pohjaan:) Alien-8 kirjoitti:
Pistetään kaikki masentavat ajatukset yhteen pakettiin,ja heitetään joen pohjaan:)tai oli....*toivottavasti*
>Pistetään kaikki masentavat ajatukset yhteen pakettiin,ja heitetään joen pohjaan:)<
Erittäin hyvä ajatus - paino sille paketille vielä tarvitaan....*ja se löytyy*
Ja joulu tulee!- S-Y
Alien-8 kirjoitti:
Pistetään kaikki masentavat ajatukset yhteen pakettiin,ja heitetään joen pohjaan:)Tavan tallaaja minä olen ainakin ;)) Huomenta vaan näinkin ;))
Minä poltan pellillisen torttuja joka vuosi. En oo viä kerennyt torttuja vääntämään mutta eiköhän se jouluinen palaneen katku iske tänäkin vuonna. Onneks teen niin monta pellillistä että osa onnistuu.
- aliisa
Mutta,koska en ole pitkävihainen,olen täällä jälleen...Edelleen hämmentyneenä,mutta kumminkin.Suurpiirteisyyttä toivoisin itsekultakin...
Huomenta ja parempaa päivää...
Ja niin, joulumieltä kaikille,toivon minä :)toivotaan,
että joskus luomme toisenlaisen maan,
että antaisimme kaiken, auttaisimme ystävää,
ehkä kaukana se on, mut toivo jää."
Reposen Pertsan sanoin joulumieltä kaikille minultakin....
- Sinisiivetär
ja valkoinen joulu tuleekin näillä näkymin..eilen tulla tupsahti meille lumi maahan..vähän..mutta luo kuitenkin joulutunnelman!!
mutta valitettavasti ehkee mustana..=:////
huomenta...eikä tule joulu mustana: yöllä oli satanut lunta....*en laskenut, montako hiutaletta parvekkeeni lattialta löysin*
Man-of-Mystery kirjoitti:
eikä tule joulu mustana: yöllä oli satanut lunta....*en laskenut, montako hiutaletta parvekkeeni lattialta löysin*
kolme hiutaletta löysin ja neki tuuli vei...=:0)))
no vähän ovat ennustaneet sitä mustaa joulua...däämmm.....
- tarkkkailija
Oletkos sinä se Mikki Hiiri?
- tarkkkailija
en ole - vaikka pienenä Aku Ankkaa luinkin....
kun erreen tein. Mistähän sitä Mikkiä kannattaisi haeskella?
- S-Y
ja kuuntelin Jorma Kääriäisen ja Agentsin levyt.
Mitä mieltä olet Jorman äänestä? Minun mielestä hänellä on aika paljon Elviksen ääni ja eikös hän ole esittänytkin joitakin Elviksen biisejä??
Muistelen vaan nähneeni telkkarissa hänet,joskus laulamassa ja hän oli jopa pukeutunut samoin kun kuningas :))Elvis on Jorkan idoli numero 1, ja sen kuulee kyllä äänestä - ja näkee pukeutumisesta.
Miellyttävän pehmeä ääni eikä yhtään hassummin laula suomeksi, kun ottaa huomioon, että hän nuorempana lauloi ainoastaan englanniksi. Mutta Esa opasti kaveria laulamaan suomeksi, ja ei ollenkaan hassumpi lopputulos. Siinäkin E.P:n sormet pelissä....
>Minun mielestä hänellä on aika paljon Elviksen ääni ja eikös hän ole esittänytkin joitakin Elviksen biisejä??<
On esittänyt, tai pitää sanoa, että ovat esittäneet ja levyttäneet - hän yhdessä Agentsin kanssa, Esan sovituksina....
- MuisQuu
erittäin tasapuolisesti...:o)
Täällä vain ihanaa..puhdasta valkoista lunta..:o)- MuisQuu
On täälläkin lunta jokunen hiutale - vielä....*ne kun sulaa, on joulunodotus pilalla*
Meille kaikille tulee valkea joulu..tää lapsenmielinen tietää...niin se vain on:o)
- CharlieChaplin
Jos on palstan sheriffi, niin luultavasti täytyy tietää paljon myös tietotekniikasta vai olenko nyt täysin hakoteillä?
Paljon ja paljon - hmmm...., no - täytyyhän jotain tietää tottakai, vaikka se ei vaatimus olekaan.
Mitä enemmän tiedät ja oivallat, sitä nopeammin ja kätevämmin saat häirikön/häiriköt vastaamaan teoistaan....*mainituille tiedoksi*
Että tällainen tapaus, t. MM.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623067
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802343
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j401996- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311519