Klimenkon

profetia??

Mikä on se Victor Klimenkon pojan kuuluisa profetia??

43

10456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntemato

      Se oli muistaakseni sellainen, että Neuvostoliiton pitäisi miehittää Pohjois-Norjan ja Länsi-Saksan.

      No, tällä hetkellähän näistä mainituista ei ole jäljellä enää kuin Pohjois-Norja, mutta on se silti ihmeellistä, että pieni poika näkee sellaista, mistä ei vielä mitään ymmärrä. Kyllä siinä näyssä varmasti jonkinlaista jumalallista alkuperää on täytynyt olla, jos ei muuta niin välillinen kehotus parannukseen.

      • kyseistä kirjasta

        Viktor Klimenkon kirjassa: Sinetti 2001/4.painos.
        Credo Ky, Vaasa.


      • pojan...

        ...unet ole ihan Klimenkollista alkuperää. Jos isä jauhaa päivät pääksytysten ääriuskonnollista humppaa pennuilleen, niin ei se ole ihme, jos humpat tunkevat pentujen uniinkin.


      • sellainen...

        Löytyi Pihon sivuilta:

        "Viktor Klimenkon pojan Aban uni 9.6.1979
        Viktor Klimenkon kirjasta En voi enää vaieta 1985



        9.6.1979 klo 22.15 Lausanne, Sveitsi

        Aba näki unen

        Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan. (Kuka hyökkäsi Norjaan?) Suomalaiset ja minä! Siellä oli korkeat
        muurit ja muurilla korkeita torneja, eikä sinne voi kiivetä. (Minulle jäi sellainen mielikuva, että hän kertoi
        Pohjois-Norjasta.) Ja sitten ne norjalaiset taistelivat norjalaisia vastaan. (Miten niin, eikö venäläiset ja
        suomalaiset?) Ei kun, kato kun norjalaiset, ne oli niin kuin jakaantuneet kahtia ja ne taistelivat keskenään,
        kun niillä oli siellä toisella puolella sellaisia "niin kuin venäläisiä".
        Ja taistelivat kauheasti kans keskenään. Suomalaiset on kovia jätkiä. Niitä ei ollut kuin kaksikymmentä ja
        norjalaisia kymmenen (miljoonaa) tuhatta. Niitä oli paljon, mutta suomalaiset ovat kovempia. Ruotsalaiset
        kyyristelivät siinä välissä. Me hakattiin ne kaikki lyttyyn. Ja Jumala auttoi meitä. (Missä Jumala oli?) se oli pilven
        päällä ja se tuli sieltä alas ja auttoi meitä kun se oli niin kiltti. Ja sitten kaikki olivat kuolleet. Kaikki, lapset ja
        kaikki. (Eikö Suomi taistellut Venäjää vastaan?) Ei kun venäläiset tulivat tänne taistelemaan norjalaisia vastaan.
        Kaikki maat jotka ovat Venäjän rajalla ovat pahoja.

        Nyt mä haluan katsoa lisää unta.

        (Menin pois ja annoin hänen nukahtaa. Ajattelin palata hetken kuluttua kyselemään lisää. Hetken kuluttua herätin
        hänet. Tuskin hän oli edes nukahtanut. Tuntui kuin hän olisi puolihorroksessa ja joku puhuisi hänen suullaan. Oliko
        tapahtunut jotain uutta?)

        Nyt me hyökätään venäläisten valleille, kun ne on niin inhottavia. Eihän se mitään, isi, vaikka sä ootkin
        venäläinen? Enkä mä enää jaksa kertoa tästä sodasta, enkä halua enää nähdä tätä typerää unta. Mä haluan
        nukkumaan nyt. Hyvää yötä isi kulta.

        (Kirjoitin profetian koneella puhtaaksi ryppyisistä muistiinpanoistani 10. kesäkuuta 1980, eli melko tarkalleen
        vuotta myöhemmin kun sen kuulin.)"

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm

        Uni kertoo ikään kuin kristittyjen ja antikristittyjen taisteluista, norjalaiset taistelevat keskenään, Jumala auttaa ja venäläisetkin taistelevat lopulta venäläisiä vastaan?


      • sotaunet
        sellainen... kirjoitti:

        Löytyi Pihon sivuilta:

        "Viktor Klimenkon pojan Aban uni 9.6.1979
        Viktor Klimenkon kirjasta En voi enää vaieta 1985



        9.6.1979 klo 22.15 Lausanne, Sveitsi

        Aba näki unen

        Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan. (Kuka hyökkäsi Norjaan?) Suomalaiset ja minä! Siellä oli korkeat
        muurit ja muurilla korkeita torneja, eikä sinne voi kiivetä. (Minulle jäi sellainen mielikuva, että hän kertoi
        Pohjois-Norjasta.) Ja sitten ne norjalaiset taistelivat norjalaisia vastaan. (Miten niin, eikö venäläiset ja
        suomalaiset?) Ei kun, kato kun norjalaiset, ne oli niin kuin jakaantuneet kahtia ja ne taistelivat keskenään,
        kun niillä oli siellä toisella puolella sellaisia "niin kuin venäläisiä".
        Ja taistelivat kauheasti kans keskenään. Suomalaiset on kovia jätkiä. Niitä ei ollut kuin kaksikymmentä ja
        norjalaisia kymmenen (miljoonaa) tuhatta. Niitä oli paljon, mutta suomalaiset ovat kovempia. Ruotsalaiset
        kyyristelivät siinä välissä. Me hakattiin ne kaikki lyttyyn. Ja Jumala auttoi meitä. (Missä Jumala oli?) se oli pilven
        päällä ja se tuli sieltä alas ja auttoi meitä kun se oli niin kiltti. Ja sitten kaikki olivat kuolleet. Kaikki, lapset ja
        kaikki. (Eikö Suomi taistellut Venäjää vastaan?) Ei kun venäläiset tulivat tänne taistelemaan norjalaisia vastaan.
        Kaikki maat jotka ovat Venäjän rajalla ovat pahoja.

        Nyt mä haluan katsoa lisää unta.

        (Menin pois ja annoin hänen nukahtaa. Ajattelin palata hetken kuluttua kyselemään lisää. Hetken kuluttua herätin
        hänet. Tuskin hän oli edes nukahtanut. Tuntui kuin hän olisi puolihorroksessa ja joku puhuisi hänen suullaan. Oliko
        tapahtunut jotain uutta?)

        Nyt me hyökätään venäläisten valleille, kun ne on niin inhottavia. Eihän se mitään, isi, vaikka sä ootkin
        venäläinen? Enkä mä enää jaksa kertoa tästä sodasta, enkä halua enää nähdä tätä typerää unta. Mä haluan
        nukkumaan nyt. Hyvää yötä isi kulta.

        (Kirjoitin profetian koneella puhtaaksi ryppyisistä muistiinpanoistani 10. kesäkuuta 1980, eli melko tarkalleen
        vuotta myöhemmin kun sen kuulin.)"

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm

        Uni kertoo ikään kuin kristittyjen ja antikristittyjen taisteluista, norjalaiset taistelevat keskenään, Jumala auttaa ja venäläisetkin taistelevat lopulta venäläisiä vastaan?

        lastenohjelmat ja uskonnollinen fundamentalismi yhdistettynä lapsen mieleen, tekee pahaa jälkeä


      • isolintu...
        sellainen... kirjoitti:

        Löytyi Pihon sivuilta:

        "Viktor Klimenkon pojan Aban uni 9.6.1979
        Viktor Klimenkon kirjasta En voi enää vaieta 1985



        9.6.1979 klo 22.15 Lausanne, Sveitsi

        Aba näki unen

        Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaan. (Kuka hyökkäsi Norjaan?) Suomalaiset ja minä! Siellä oli korkeat
        muurit ja muurilla korkeita torneja, eikä sinne voi kiivetä. (Minulle jäi sellainen mielikuva, että hän kertoi
        Pohjois-Norjasta.) Ja sitten ne norjalaiset taistelivat norjalaisia vastaan. (Miten niin, eikö venäläiset ja
        suomalaiset?) Ei kun, kato kun norjalaiset, ne oli niin kuin jakaantuneet kahtia ja ne taistelivat keskenään,
        kun niillä oli siellä toisella puolella sellaisia "niin kuin venäläisiä".
        Ja taistelivat kauheasti kans keskenään. Suomalaiset on kovia jätkiä. Niitä ei ollut kuin kaksikymmentä ja
        norjalaisia kymmenen (miljoonaa) tuhatta. Niitä oli paljon, mutta suomalaiset ovat kovempia. Ruotsalaiset
        kyyristelivät siinä välissä. Me hakattiin ne kaikki lyttyyn. Ja Jumala auttoi meitä. (Missä Jumala oli?) se oli pilven
        päällä ja se tuli sieltä alas ja auttoi meitä kun se oli niin kiltti. Ja sitten kaikki olivat kuolleet. Kaikki, lapset ja
        kaikki. (Eikö Suomi taistellut Venäjää vastaan?) Ei kun venäläiset tulivat tänne taistelemaan norjalaisia vastaan.
        Kaikki maat jotka ovat Venäjän rajalla ovat pahoja.

        Nyt mä haluan katsoa lisää unta.

        (Menin pois ja annoin hänen nukahtaa. Ajattelin palata hetken kuluttua kyselemään lisää. Hetken kuluttua herätin
        hänet. Tuskin hän oli edes nukahtanut. Tuntui kuin hän olisi puolihorroksessa ja joku puhuisi hänen suullaan. Oliko
        tapahtunut jotain uutta?)

        Nyt me hyökätään venäläisten valleille, kun ne on niin inhottavia. Eihän se mitään, isi, vaikka sä ootkin
        venäläinen? Enkä mä enää jaksa kertoa tästä sodasta, enkä halua enää nähdä tätä typerää unta. Mä haluan
        nukkumaan nyt. Hyvää yötä isi kulta.

        (Kirjoitin profetian koneella puhtaaksi ryppyisistä muistiinpanoistani 10. kesäkuuta 1980, eli melko tarkalleen
        vuotta myöhemmin kun sen kuulin.)"

        http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/sivu10.htm

        Uni kertoo ikään kuin kristittyjen ja antikristittyjen taisteluista, norjalaiset taistelevat keskenään, Jumala auttaa ja venäläisetkin taistelevat lopulta venäläisiä vastaan?

        Profetia piti paikansa sillä Neuvostoliitolla oli suunnitelma hyökätä Pohjois-Norjaan 1970 luvun lopulla, poika näki näyn 1970 luvun alussa. Suomalainen komentaja Lauri Sutela näki tämän suunnitelman Neuvostoliitossa 1970 luvulla muistaakseni.

        Pojan näky piti paikkansa.

        http://www.viktorklimenko.com/alku.html


      • ei pidä kutiaan
        isolintu... kirjoitti:

        Profetia piti paikansa sillä Neuvostoliitolla oli suunnitelma hyökätä Pohjois-Norjaan 1970 luvun lopulla, poika näki näyn 1970 luvun alussa. Suomalainen komentaja Lauri Sutela näki tämän suunnitelman Neuvostoliitossa 1970 luvulla muistaakseni.

        Pojan näky piti paikkansa.

        http://www.viktorklimenko.com/alku.html

        Eiköhän kaikilla valtioilla, joilla on puolustusvoimat, ole jonkinlaisia skenaarioita sotilaallisten kriisien varalle.

        Sinä sanot että "Profetia piti paikansa". Hah!

        Kerropa minulle milloin profetiassa mainittu tapahtumasarja on tapahtunut?


      • Anonyymi
        pojan... kirjoitti:

        ...unet ole ihan Klimenkollista alkuperää. Jos isä jauhaa päivät pääksytysten ääriuskonnollista humppaa pennuilleen, niin ei se ole ihme, jos humpat tunkevat pentujen uniinkin.

        Isä ei ollut edes uskossa tuohon aikaan.


    • juunatan

      eilen illalla Melleriä Dein illassa?

      • profetia?

        Mikä pfofetia on sellainen mikä ei toteudu? Länsi-Saksaa ei enää ole.


      • Pohjois-Saksa ja
        profetia? kirjoitti:

        Mikä pfofetia on sellainen mikä ei toteudu? Länsi-Saksaa ei enää ole.

        Etelä-Saksa, mutta ei erillisenä valtiona. :D
        Neuvostoliittoa ei ole enää, joten siitä puhuvat profetiat menevät vikaan...


    • KIRJAT LUKENUT

      Viktor Klimenkon kirjat:
      Sinetti, Hääkutsu, En voi enää vaieta. löytyvät
      ainakin jostakin kirjastosta.
      Klimenkon pojan profeetallinen uni löytyy kirjoista SINETTI ja EN VOI ENÄÄ VAIETA.
      Aba näki unen 09.06.1979 klo.22.15 Lausanne Sveitsi.

      Itselläni on myös nämä kirjat.

      • vikiliidigiluu

        .sillä ne on täyttä ripaskaa


    • JOPE.48

      9.6.1979 klo 22.15 LAUSANNE,sveitsi.Suomalaiset ja venäläiset hyökkäävät Norjaa (Kuka hyökkäsi Norjaan?) suomalaiset ja minä! Siellä oli korkeat muurit ja muurilla korkeita torneja, eikä sinne voi kiivetä.(Minulle jäi sellainen mielikuva ,että hän kertoi Pohjois-Norjasta.)Ja sitten norjalaiset taiselivat norjalaisia vastaan (Miten niin, eikö venäläiset ja suomalaiset?) Ei kun, kato kun norjalaiset, ne oli jakaantuneet kahtia, ja ne taistelivat keskenään, kun niillä oli toisella puolella sellaisia "niin kui venäläisiä". Ja taistelivat kauheasti kans keskenään. Suomalaiset on kovia jätkiä. Niitä ei ollut kun kaksikymmentä norjalaisia kymmenen(miljoonaa) tuhatta.Niitä oli paljon, mutta suomalaiset ovat kovempia. Ruotsalaiset kyyristelivät siinä välissä.Me hakattiin ne kaikki lyttyyn. Ja Jumala autoi meitä.(Missä Jumala oli?) Se oli pilven päällä ja se tuli sieltä alas ja autoi meitä kun se oli niin kiltti.Ja sitten kaikki olivat kuolleet.Kaikki, lapset ja kaikki.(Eikö Suomi taistellut Venäjää vastaan?) Ei, kun venäläiset tulivat tänne taistelemaan norjalaisia vastaan. Kaikki maat jotka ovat Venäjän rajalla ovat pahoja.

      • mielikuvitus vain

        Lapsilla on vilkas mielikuvitus. Miksi joku lapsen näkemä uni voisi olla pfofetia ja varskinkin kun se ei toteutunut.


      • Huhahhhei

        Pohjanmerellä on. Ja miksi ryöstää mahdollisimman hankalasti talteenotettavaa öljyä, kun helpommallakin saa? Vain siksi, koska joku Suomalainen äärihihhuli on nähnyt typeriä uniaan?


      • Faktaa!

    • samasta parempi esitys
      • Vesi peittää jyväskylää myöden maan...
        Eräs tuttuni muutti rofetoinnin seurauksena Ouluun. Nyt on jo tullut takaisin Järvenpäähän.
        Muistaakseni Viki setä itse lausui tuon ennustuksen. En tiedä onko kirjoissa?

        Minut Victor on tuominnut helvettiin, kun en ymmärrä mikä on pyhähenki.
        No aika näyttää kumpi meistä on taivaan jonossa ja missä kohdin.


      • abcdefg...
        maagikko kirjoitti:

        Vesi peittää jyväskylää myöden maan...
        Eräs tuttuni muutti rofetoinnin seurauksena Ouluun. Nyt on jo tullut takaisin Järvenpäähän.
        Muistaakseni Viki setä itse lausui tuon ennustuksen. En tiedä onko kirjoissa?

        Minut Victor on tuominnut helvettiin, kun en ymmärrä mikä on pyhähenki.
        No aika näyttää kumpi meistä on taivaan jonossa ja missä kohdin.

        eikös se Victor ole ortodoksi? venäläinen kun on syntyjään...


      • uskova
        maagikko kirjoitti:

        Vesi peittää jyväskylää myöden maan...
        Eräs tuttuni muutti rofetoinnin seurauksena Ouluun. Nyt on jo tullut takaisin Järvenpäähän.
        Muistaakseni Viki setä itse lausui tuon ennustuksen. En tiedä onko kirjoissa?

        Minut Victor on tuominnut helvettiin, kun en ymmärrä mikä on pyhähenki.
        No aika näyttää kumpi meistä on taivaan jonossa ja missä kohdin.

        että Klimenko noillaperustein ketään helvettiin toivottelisi!
        Täällä näemmä jotkut kirjoittelee mitäsattuu.


      • Huhahhhei
        maagikko kirjoitti:

        Vesi peittää jyväskylää myöden maan...
        Eräs tuttuni muutti rofetoinnin seurauksena Ouluun. Nyt on jo tullut takaisin Järvenpäähän.
        Muistaakseni Viki setä itse lausui tuon ennustuksen. En tiedä onko kirjoissa?

        Minut Victor on tuominnut helvettiin, kun en ymmärrä mikä on pyhähenki.
        No aika näyttää kumpi meistä on taivaan jonossa ja missä kohdin.

        kaverisi muuttaa paikkakuntaa perusteenaan jonkun unet, kertoo kyllä enemmän kaverisi idioottimaisuudesta, kuin mistään muusta.


      • Klimengosta
        uskova kirjoitti:

        että Klimenko noillaperustein ketään helvettiin toivottelisi!
        Täällä näemmä jotkut kirjoittelee mitäsattuu.

        Kyllä hän minut jyrkin sanoin tuomitsi helvettiin.
        En minä sitä keksinyt ole.
        Pakanana en ymmärrä mikä on pyhä henki vieläkään. Puhumattakaan silloin kun kysyi: onko minua pyhä henki koskettannat. Vastasin rehelisesti, etten ymmärrä mikä on pyhä henki- Silloin hän sai jonkun ? hengen? päälleen ja alkoi saarnata minua helvettiin.
        Lädin pois enkä paluuta ole tehnyt sinne missä saarnansa minulle piti


      • Tuom.
        Klimengosta kirjoitti:

        Kyllä hän minut jyrkin sanoin tuomitsi helvettiin.
        En minä sitä keksinyt ole.
        Pakanana en ymmärrä mikä on pyhä henki vieläkään. Puhumattakaan silloin kun kysyi: onko minua pyhä henki koskettannat. Vastasin rehelisesti, etten ymmärrä mikä on pyhä henki- Silloin hän sai jonkun ? hengen? päälleen ja alkoi saarnata minua helvettiin.
        Lädin pois enkä paluuta ole tehnyt sinne missä saarnansa minulle piti

        vaikka Viktor on temperamenttinen ihminen, ei kait hän mihinkään helvettiin lähettele. Kyllä Viktori aika tosissaan on ja nostaa kissaa pöydälle, mikä on hyvä asia. Olen keskustellut hänen kanssaan ja hyviä kommentteja tuo hengen elämään. On oikeasti huolissaan kristittyjen aitoudesta. Taiteilija sielu antaa myös oman värinsä asiaan. Hän on kylläkin taitava keskustelija, joten voi kääntää asian tilan aivan päälaelleen. Hänenkin suhteen on oltava tarkkana. Mutta käsittääkseni hän pitää haasteista. Mutta kannattaa kuulla ennemminkin hänen tämän hetken päivityksiään.


      • maisterimaasta
        Huhahhhei kirjoitti:

        kaverisi muuttaa paikkakuntaa perusteenaan jonkun unet, kertoo kyllä enemmän kaverisi idioottimaisuudesta, kuin mistään muusta.

        Muistan hyvin tuon klimenko-kohun vuodelta -79. Juttu oli jo tuolloin iltasanomissa. Se on jotenkin niin surullista tuo tuommoinen. Olin tuolloin nuori mies ja varttunut hellareiden keskellä, mutta juuri irtautunut siitä. Aina kun näin jonkun vanhan hellaritutun, niin kyllä ne muisti sanoa "oletko kuullut ja OLETKO VALMIS". Voi voi. Uskon vapaus on hyvä, mutta tuommonen pitäsi kieltää järjen nimessä ja ETENKIN HELVETILLÄ PELOTTELU jos ei usko moista potaskaa lapsen unen pohjalta!!!!
        Olen huomannut vuosien kuluessa kuinka itsenäiseen ajatteluun kykenevät ihmiset jättää fundamentaali porukat mahdottomina. Onneksi nyt ei sentään julkisissa kouluissa Suomessa opeteta, että kaikki luotiin kuudessa päivässä kuusituhatta vuotta sitten, mutta kuitenkin noin uskoo ehkä sadat tuhannet suomalaiset vielä. Sellaisella opilla päiden sekoittaminen pitäisi kieltää. Varsinkin lasten pelottelu helvetillä jos ei usko moista moskaa tulisi kieltää lailla.

        Toinen humppahömppäveikko (Meller) kehotti kymmenen vuotta myöhemmin ihmisiä hankkimaan tontin, jossa on oma kaivo/lähde. Kun oli näemmäs lopun ajan merkit jo siinä pisteessä, että kohta on meret ja vedet pilalla. JUSTJOO.

        YKSI ELÄMÄN PELASTAVA NEUVO SULLE: UNOHDA FUNDAMENTALISTIPROFEETAT _ ÄLÄ KUUNTELE NIITÄ _ ÄLÄ YHTÄÄN ENÄÄ.


      • Yuom.
        maisterimaasta kirjoitti:

        Muistan hyvin tuon klimenko-kohun vuodelta -79. Juttu oli jo tuolloin iltasanomissa. Se on jotenkin niin surullista tuo tuommoinen. Olin tuolloin nuori mies ja varttunut hellareiden keskellä, mutta juuri irtautunut siitä. Aina kun näin jonkun vanhan hellaritutun, niin kyllä ne muisti sanoa "oletko kuullut ja OLETKO VALMIS". Voi voi. Uskon vapaus on hyvä, mutta tuommonen pitäsi kieltää järjen nimessä ja ETENKIN HELVETILLÄ PELOTTELU jos ei usko moista potaskaa lapsen unen pohjalta!!!!
        Olen huomannut vuosien kuluessa kuinka itsenäiseen ajatteluun kykenevät ihmiset jättää fundamentaali porukat mahdottomina. Onneksi nyt ei sentään julkisissa kouluissa Suomessa opeteta, että kaikki luotiin kuudessa päivässä kuusituhatta vuotta sitten, mutta kuitenkin noin uskoo ehkä sadat tuhannet suomalaiset vielä. Sellaisella opilla päiden sekoittaminen pitäisi kieltää. Varsinkin lasten pelottelu helvetillä jos ei usko moista moskaa tulisi kieltää lailla.

        Toinen humppahömppäveikko (Meller) kehotti kymmenen vuotta myöhemmin ihmisiä hankkimaan tontin, jossa on oma kaivo/lähde. Kun oli näemmäs lopun ajan merkit jo siinä pisteessä, että kohta on meret ja vedet pilalla. JUSTJOO.

        YKSI ELÄMÄN PELASTAVA NEUVO SULLE: UNOHDA FUNDAMENTALISTIPROFEETAT _ ÄLÄ KUUNTELE NIITÄ _ ÄLÄ YHTÄÄN ENÄÄ.

        vaan nämä raittiit rohveetat mainitsematta. Niitä löytyy, mutta pitää ola tarkkana eikä uskoa mihin tahansa.
        Suomalaien vaan usko sitten vääriin kuiten. Ei osaa kohdistaa näkemystään oikein. Siksihän huhhah ei usko taas varalta mihikään muuhun kuin omaan epäuskoonsa.


      • Huhahhhei
        Yuom. kirjoitti:

        vaan nämä raittiit rohveetat mainitsematta. Niitä löytyy, mutta pitää ola tarkkana eikä uskoa mihin tahansa.
        Suomalaien vaan usko sitten vääriin kuiten. Ei osaa kohdistaa näkemystään oikein. Siksihän huhhah ei usko taas varalta mihikään muuhun kuin omaan epäuskoonsa.

        haluaa taas ilmeisesti keskustella minusta. No sehän sopii. Tai oikeastaan, annahan muutama esimerkki noista "raittiista rohveetoista". Pari nimeä piisaa. Samoin esimerkkejä niistä vääristä. Pari nimeä heistäkin. Sitten vielä mielellään, jos sopii, perustelut sille, miksi toiset ovat oikeita ja toiset vääriä. Olepa hyvä.

        Ja minä muuten uskon, että valtaosa ihmisistä osaa ajatella muutakin kuin elämänsä surkeutta ja ihan just heti kohta tulevaa tuhoa ja tappamista. Valtaosa ihmisistä osaa nauttia ainoasta elämästään pelkäämättä mielikuvitusolentojen kostoa milloin mistäkin. Kokeile sinäkin. Mutta sitä ennen voit vastata esittämääni kysymykseen, jollei se ole liian hankala, kuten epäilen.


      • Tuom.
        Huhahhhei kirjoitti:

        haluaa taas ilmeisesti keskustella minusta. No sehän sopii. Tai oikeastaan, annahan muutama esimerkki noista "raittiista rohveetoista". Pari nimeä piisaa. Samoin esimerkkejä niistä vääristä. Pari nimeä heistäkin. Sitten vielä mielellään, jos sopii, perustelut sille, miksi toiset ovat oikeita ja toiset vääriä. Olepa hyvä.

        Ja minä muuten uskon, että valtaosa ihmisistä osaa ajatella muutakin kuin elämänsä surkeutta ja ihan just heti kohta tulevaa tuhoa ja tappamista. Valtaosa ihmisistä osaa nauttia ainoasta elämästään pelkäämättä mielikuvitusolentojen kostoa milloin mistäkin. Kokeile sinäkin. Mutta sitä ennen voit vastata esittämääni kysymykseen, jollei se ole liian hankala, kuten epäilen.

        siinä, että vääriä on suuri osa. Se on ehkä noin yhden suhde neljään sataan. Muta on eri asia tarkastela niitä uskn tai epäuskon kautta. Meillä ei kertakaikkiaan ole täälläm mitään profeettoja kertomassa tai tulktsemassa niitä . Jos nyt ensin perehtyisit, mitä takoittaa profeetta, profetoimien, niin voisit suhtautua asiaan enemmän olankohautuksella . Ota asiat relaten ja viilaten. Tutki, mikä oikeasti antaa aihetta kritisoida tai huomioida. Koska aivan oikein kiinnität huomiota reaalimaailman ilmöihin.

        Sitä vaan et usko, että Jumala näyttää nille harvoille omilleen mitä tuleman pitää. Valitettavasti niitä ei täällä vaín paljon esiinny. Itse suhtautuisin kaikenlaisiin hörhöilyihinkin suopeasti. Ihmisten täytyy saada kokeilla ennusteluaan. Miksi lytätä niitä? Olisi milenkiintoista kuulla erilaisia tulkintoja tulevasta. Odottaisin huhahhein tulevaisuuden näkemyksiä mielenkiinnolla.


      • Hilipatipippam
        Tuom. kirjoitti:

        siinä, että vääriä on suuri osa. Se on ehkä noin yhden suhde neljään sataan. Muta on eri asia tarkastela niitä uskn tai epäuskon kautta. Meillä ei kertakaikkiaan ole täälläm mitään profeettoja kertomassa tai tulktsemassa niitä . Jos nyt ensin perehtyisit, mitä takoittaa profeetta, profetoimien, niin voisit suhtautua asiaan enemmän olankohautuksella . Ota asiat relaten ja viilaten. Tutki, mikä oikeasti antaa aihetta kritisoida tai huomioida. Koska aivan oikein kiinnität huomiota reaalimaailman ilmöihin.

        Sitä vaan et usko, että Jumala näyttää nille harvoille omilleen mitä tuleman pitää. Valitettavasti niitä ei täällä vaín paljon esiinny. Itse suhtautuisin kaikenlaisiin hörhöilyihinkin suopeasti. Ihmisten täytyy saada kokeilla ennusteluaan. Miksi lytätä niitä? Olisi milenkiintoista kuulla erilaisia tulkintoja tulevasta. Odottaisin huhahhein tulevaisuuden näkemyksiä mielenkiinnolla.

        No mutta tämäpä on hienoa, että nyt vihdoinkin löytyi henkilö, joka täydellä varmuudella erottaa väärät ja oikeat profeetat!

        Nyt vain jotenkin ihan vahingoissa ilmeisesti epähuomiossa sinulta jäi vain yksi pieni juttu mainitsematta, nimittäin muutama esimerkki niistä oikeista ja oikein sekä luotettavasti profetioineista profeetoista. Tarkoitan tietysti vaikka näitä nyt Suomessa eläviä enkä mitään vanhoja juttuja. Eli laitapa nyt muutama nimi, kun kerran varmasti tiedät ja osaat erottaa.


      • Tuom.
        Hilipatipippam kirjoitti:

        No mutta tämäpä on hienoa, että nyt vihdoinkin löytyi henkilö, joka täydellä varmuudella erottaa väärät ja oikeat profeetat!

        Nyt vain jotenkin ihan vahingoissa ilmeisesti epähuomiossa sinulta jäi vain yksi pieni juttu mainitsematta, nimittäin muutama esimerkki niistä oikeista ja oikein sekä luotettavasti profetioineista profeetoista. Tarkoitan tietysti vaikka näitä nyt Suomessa eläviä enkä mitään vanhoja juttuja. Eli laitapa nyt muutama nimi, kun kerran varmasti tiedät ja osaat erottaa.

        Mutta kovan kilvoituksen tuloksena ne on löytynyt. Aluksi täytyy sanoa, että 399 väärää täytyy ensin täyttyä. Luku täytyy ensin tulla ehkä täyteen. Luotettavia profetioita onkin saatavissa vain tiettyjen uskovien sisäpiireistä. Eivät kerro palstalla, harmi. Nimiä mainitakseni niitä on: Kaarina,Heljä, yks pelastusarmeijasta ja varmaan satoja profetian armolahjan saaneita Sylvejä, Marttoja ym..Naisia ihmeen paljo? Eivät ole julkisuuden kipeitä.

        Kun noi janoaa profetiaa, niin eiku paastoamaan kasvoilleen maaten, syömättä ja nauttimasta elämästä ainakin pari viikkoa. Se vaatii armotonta kurinalaisuutta. Kokeile itse, niin saattaa taivaat auveta!


      • Huhahhhei
        Tuom. kirjoitti:

        Mutta kovan kilvoituksen tuloksena ne on löytynyt. Aluksi täytyy sanoa, että 399 väärää täytyy ensin täyttyä. Luku täytyy ensin tulla ehkä täyteen. Luotettavia profetioita onkin saatavissa vain tiettyjen uskovien sisäpiireistä. Eivät kerro palstalla, harmi. Nimiä mainitakseni niitä on: Kaarina,Heljä, yks pelastusarmeijasta ja varmaan satoja profetian armolahjan saaneita Sylvejä, Marttoja ym..Naisia ihmeen paljo? Eivät ole julkisuuden kipeitä.

        Kun noi janoaa profetiaa, niin eiku paastoamaan kasvoilleen maaten, syömättä ja nauttimasta elämästä ainakin pari viikkoa. Se vaatii armotonta kurinalaisuutta. Kokeile itse, niin saattaa taivaat auveta!

        voin täällä sanoa, että naapurin Eino-Marjatta se vasta on luotettava profeetta, mutta se ei profetoinneistaan kerro kuin mykälle Keijo-vaimolleen. Ei se todista yhtään mitään kenellekään, paitsi tietenkin sanojansa yksinkertaisuudesta paljonkin.

        Miksi vaivautua vastaamaan, jos vastaus ei tuo asiaan mitään uutta puoleen taikka toiseen?


      • petoirvistääverta
        Huhahhhei kirjoitti:

        voin täällä sanoa, että naapurin Eino-Marjatta se vasta on luotettava profeetta, mutta se ei profetoinneistaan kerro kuin mykälle Keijo-vaimolleen. Ei se todista yhtään mitään kenellekään, paitsi tietenkin sanojansa yksinkertaisuudesta paljonkin.

        Miksi vaivautua vastaamaan, jos vastaus ei tuo asiaan mitään uutta puoleen taikka toiseen?

        helluntailaisten ja vapaakirkon porukoissa 1970-1990 enkä muista kuulleeni yhtään merkittävää profetiaa tuona aikana. toki minä "profetioita" kuulin ehkä tuhansia, mutta en yhtään merkittävää profetiaa, joka olisi toteutunut tai näyttäisi olevan toteutumassa. Kaikki sitä yhtä ja samaa pähkäilyä lopunajasta ja Suomen kohtalosta siinä kaikessa. Aivan sama kuin väkäleuka-ukot uuninpankolla pikku hutikassa arvuuttelisi tulevia vakavalla naamalla. Tuleehan se nyt kelle tahansa mieleen, että itäisestä naapurista se uhka tulee jos on tullakseen - historia tuntee noin 40 konfliktia Suomen ja itäisen naapurin välillä. Siinä mitään lapsen unia tarvitse ihmettellä helkkari. Jos Suomi miehitetään idästä ei se todista mitään, ei varsinkaan Jumalan olemassaoloa.


      • okkigaam
        uskova kirjoitti:

        että Klimenko noillaperustein ketään helvettiin toivottelisi!
        Täällä näemmä jotkut kirjoittelee mitäsattuu.

        USKOVA -LLE
        Kyllä kokemuseni on tutta, Viki poika todella sarnasi minut helvettiin-> olisi edes kertonut ja selittänyt pyhänhengen tarkoituksen.
        Maagikko


    • liirunlaarum arkki

      vikin höpinät

      • Minulla on nais ystävä jonka olen tuntenut koulu ajoista asti. Hän on hellu.
        Hänelle melkein joka kokouksessa missä käy muualta tullut saarnaaja rofetoiden näin: minä näen sinut laihana. Jumala ottaa sinulta pois tuon painosi.ymymym.
        kilonsa eivät häntä häiritse ja hän on kaunis nainen.
        Luulisi että Jumalalla olisi ystävälleni tärkeämpääkin sanomista kuin ulkoisesta asiasta joka vaivaa ympärillä olevia.

        Mitä tarkoittaa raitis saarnaaja, sitäkö ettei dokaa, vai sitä että on uskossaan aito.
        Minä sanon teille Risto Rinne on väärä, pIrkko Jalovaara käyttää uskoa aseenaan,
        Leo Mellerkin vielä kerran punitaan. Niin niin tiedän että itsekin joudun suuren tuomarin eten.

        Joskus minusta pakanana tuntuu, että nuo joita sormella osoitatte ovat paljon arvokkaampia Herramme edessä kuin se osoittelija.
        Itsestäni en sano mitään.


    • Aitoklimenko

      Mikäs tässä hienointa lukea omasta sedästä :D

      • K aalto

        Moi tunsin vikin isän lohjalta, oli todella mukava tyyppi. Muistaakseni Viki teki jonkinlaisen uskonratkaisun noiden näkyjen jälkeen.

        8 vuotias tyttäreni näki 5 vuotiaana erikoisen unen.
        Ihmiset menivät vuorelle jossa oli luolasto. Luolan suulla oli puhuvia karhuja js ne opastivat ihmiset luolaan. Luolassa oli myös susia. Karhuilla oli hallussaan pitkiä pöytiä, jossa runsaat herkut, susilla pyöreät vaatimattomat pöydät vaatimattomin antimin sudet olivat ystävällisiä.Ahneimmat ryntäsivät karhujen pöytään ja toiset menivät susien pöytään.Kun ruokailu alkoi ksrhut yllättäen pillastuivat js alkoivat tappamaan pöydissään olevia. Sudet pelastivat omissa pöydissään olleet ja opstivat ihmiset pitkää tunnelia pitkin englantiin. Uskon että tyttäreni näki ilmrstyksen tulevista tapahtumista.Olen ajatellut Aban profetiaa viime aikoina koska tyttäreni on myös nähnyt outoja unia.
        Nyt viikko sitten tyttäreni näki taas oudon unen. Hän tuli koulusya kotiin. Matkalla karhu tuli vastaan, tyttäreni pelkäsi. Seuraavaksi hän oli muumimaan labyrintissa ja taas tuli karhu hyökäten vastaan. Koömannessa vaiheessa tyttäreni on korkealla taivaalla ja putoaa kovaa vauhtia törmäten maahan. Toinen jalka vioittuu vakavasti.
        Tytär tulee yöllä väliin nukkumaan kertoen samalöa ahdistuneena unensa.
        Uskoisin että karhu=venäjä Sudet=Niinistö, tunneli englantiin=länsisuhteet ts. , muumimaa=Tarja Halonen, labyrintti=Halosen politiikka, tytär putoaa korkealta=Suomineito menettää palasen ja
        ruhjoutuu
        Jos olet Vikin sukulaispoika niin laita viestiä. Niin Vikin muksu on lääkärinä välillä samassa kaupugissa jossa asun


      • August Pölhölä

        Mielenkiintoista, Aba on sitten sinun serkkusi! Hänhän on toiminut myös lentäjänä. Jouko Piho kirjoitti palstallaan lentomatkastaan, jonka aikana hämmästyksekseen kuuli lentäjän olevan Aba Klimenko!

        Victor laittoi Aban profetia- unen julkaisemiinsa kirjoihinsa. Serkkusi on kuitenkin välttynyt suuremmalta julkisuudelta ja saanut viettää melko rauhallista yksityiselämää. Ainakaan hänestä ei ole paljoa lehdissä kirjoiteltu.

        Olen joskus miettinyt, miten Aba itse mahtaa suhtautua profetiaansa, jonka hänen väitetään saaneen lapsena. Serkkusihan oli unen nähdessään 5-vuotias. Hän tuskin muistaisi siitä itse mitään, varmaankin on ”unohtanut” koko asian. Ainakin on pitänyt matalaa profiilia asian suhteen ja siinä järkevästi toiminut. Hyvä niin.

        Minun isänikin sai profetian sodan syttymisestä. Se tapahtui parisen vuotta ennen talvisotaa. Hänkin oli siinä 6-7-vuotias silloin, eli melkein saman ikäinen. Sen ikäisenä ”portti toiselle puolelle” on ehkä vielä hieman raollaan, koska niin paljon on lasten profetioita.

        Tämän takiahan meitä ovat nämä profetiat ruvenneet kiinnostamaan, kun kerran lähiomaisemme niitä ovat saaneet!


    • tuhat ja yksi

      Mikäs tässä hienointa lukea omasta sedästä :D

      - Setäsi aivot ovat rasvatut voidellun julistamiseen, mitään väliä ei tosiasioilla ole kunhanse oppi vain rasvatun voidellun liukkaasti soluu valheena maailmalle leviten.
      Lasten unet ovat myös vain unia eivät ne tulevaisuutta ennusta , sen setänne tietää varmasti itsekkin , mutta kunon lähtenyt saarnaamaan valhetta Jeesuksesta niin ei voi enää perääntyä vaan jatkaa sitä edelleenkin.

    • Anonyymi

      Tämä alkaakin olla ajankohtaista. Onko todella näin ?

    • Anonyymi

      Poika väitti Venäjä tuleva hyökkäämään Suomeen.

      • Anonyymi

        Eiköhän aika ala olla jo lähellä vielä ehkä puoli vuosikymmentä niin sitten rytisee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän aika ala olla jo lähellä vielä ehkä puoli vuosikymmentä niin sitten rytisee

        Epäilen, että saatamme saada aikaa pidempääkin, jos tulee kääntymystä ja parannuksen tekoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      109
      7883
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2185
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1609
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe