asiaa vaatinut. Jopa oman nimensä ja turvallisuutensa uhalla. Rohkea akka ja kaunis, kuin mikä! Missä lienee?
Marita Jurva, ent. kansanedustaja oli rohkein ja ensimmäinen
10
978
Vastaukset
- .............
Säännöllisesti tasaisin väliajoin Marita yrittää täällä itseään mainostaa, mutta eipä tunnu saavan oikein tuulta purjeisiinsa :D
- niin..?
MITÄ VITTUA SITTEN VASTAAT???
- sekaantua jokaiseen
niin..? kirjoitti:
MITÄ VITTUA SITTEN VASTAAT???
asiaan ja varsinkin sellaisiin, jotka eivät niille vähääkään kuulu.
- ei hän itse
olet höpökommari.
- jo matkalla kohti
Triesteä!
Mielenkiintoinen kokous tulossa, oletteko seuranneet asiaa? - tietoa on
saatu netistä. Asuu nykyään lapsuuden kotipaikkakunnalla Kurikassa ja elelee rauhallisesti sukunsa lähipiirissä.
Maalailee tauluja ja toimii lautamiehenä oikeudessa. Se siitä, minä itse tiedän.
Ei ota julkisesti kantaa mihinkään asiaan, eikä asetu ehdolle millekään jobille.
Juntunen, Vantaa - Asiaaseurannut
Itse asiassa Marita Jurva ei itse tarjonnut Ahvenanmaata, eikä ollut sitä myymässä markalla ruotsille, vaan kaiken sen markkinoinnin teki hänen miehensä Heino Jurva.
- Bror-Erik1974kak
Eli mies,tämä Jurvankynttyrä ratsasti rasistiratsullaan akkansa nimissä.
-Turha ukko!
- Jurvasta_tiiä
Julkisesti Karjalaa takaisin vaati myös eduskunnan puhemies Riitta Uosukainen ja lisäsi vielä sanat "tyhjänä takaisin".
No, ei tainnut Uosukainen elää nykypäivää, taisi olla enemmänkin siellä juoksuhaudoissa vielä.- minä_tiiän
Tyhjänä takaisin on hieno ajatus ja pitäähän sitä suomalaisen poliitikon enemmistön kanta julki tuoda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493311Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5252013Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821907- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431498- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281277UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195