Humalaiset asiakkaat...kakilla aloilla

vpsu71

Luin läpi näitä aiheita ja totesin että tiedättekö mitä yhteistä on taxikuskeilla,baarimikoilla,poliiseilla ja portsareilla?
Olemme kaikki fiksuina valinneet palvelualan jossa vallitsee sellainen harhakäsitys kuin että asiakas(kenen meistä tahansa)on AINA oikeassa....
No se oli ennen..
Nykyään meidän kaikkien alojen yhteiset asiakkaathan työllistävät meitä juuri omalla käytöksellään..
Ensin baarimikot ovat hitaita,huoria jne...mikäli ei palvella ennen muita,jos huorittelu ei auta,huudetaan ainakin kovaa että hei sä olet palvelualalla...se tarkoittaa aloja missä asiakkaatkin osaavat käyttäytyä.
Sitten kun aletaan haistatella muille tiskillä jonottaville,ja jos sekään ei vielä auta,mennään narikkaan vit*******,mikäänhän ei paranna omaa huonoa tuulta kuin se että saa pilattua muidenkin päivän...
Kun ei enään vahtimestarikaan jaksa kuunnella mä tapan sut juttuja ja sitä miten hekin ovat tällä palvelu alalla,niin otetaan joko oikoreitti ja soitetaan poliisit koska vahtimestarit poistivat asiakkaan vaikka juttua olisi ollut vielä paljon ja vaikka kenelle,ei ehtinyt lyödä kuin yhtä kahta tuntematonta ennenkuin poistettiin..
Ja niimpä tätä asikasta,joka on se kunungas,kuuntelee viimeisenä poliisi joka on tehnyt varmasti virkavirheen kun yrittää laittaa putkaa selviämään,eikä hänkään jaksa huorittelua tai muuten vaan paskana olemista kuunnella..
Eli mikä meitä asiakaspalvelijoita vaivaa?
Purkakaa paineet kotona niin ette pilaa meidän ettekä muiden asiakkaiden päivää/iltaa/yötä
Ja joulurauhaa kaikille hyvinkääläisille ja riihimäkeläisille;)

13

2487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjs81

      kerrankin joku uskaltaa sanoa ääneen tosi asioita,näinhän tämä menee. kaiki tekevät parhaansa mukaan työnsä,ja kiitos on melkein aina paskaa käteen. harvat osaavat olla kiitollisia hyvästä ja osaavasta palvelusta. kumpa nykyään osattaisiinkin käyttäytyä ilman tappeluita ym.suunsoittoa baareissa, jos on rähinä fiilis niin vinkkinä PYSY KOTONA!!! elä lähde purkaa sitä ihmisiin jotka tekee työtänsä.
      täältäkin lämpimät ja rauhalliset joulun odotuksit kaikille ;)

    • Asiakas!

      Kyllä on myös henkilökunnassa sellaisia ihmisiä, että
      olisi syytä vaihtaa ammattia.Me asiakkaat maksamme myös osan sinun palkasta.

      • määääääää

        eheheh..tuliko kiire äkkii kirjottaa..
        ahahahahaha..omx kiva ite kirjottaa ja vastaaa..ahaha


      • kikkuti

        joo ja totta että asiakas maksaa palkan,mutta kenenkää ei tarvi kuunnella vittuilua tai muuta asiatonta käytöstä ammatissaan..toki on eri asia jos palvelu ei pelaa esim ruuhkatilanteessa,mutta muistetaa että ruuhkaa on aina välillä ja se ei todella ole sen baarimikon/taxikuskin tai kassaneidin vika vaan heidän esimiehiensä jotka ei osaa palkata tarpeeksi väkeä töihin eli palaute sinne johtoportaaseen!!myös kuppilassa,ei se huutelu baarimikolle auta jos se hikihatus yksin drinkkejä tekee..


      • EiBaarikärpänen
        kikkuti kirjoitti:

        joo ja totta että asiakas maksaa palkan,mutta kenenkää ei tarvi kuunnella vittuilua tai muuta asiatonta käytöstä ammatissaan..toki on eri asia jos palvelu ei pelaa esim ruuhkatilanteessa,mutta muistetaa että ruuhkaa on aina välillä ja se ei todella ole sen baarimikon/taxikuskin tai kassaneidin vika vaan heidän esimiehiensä jotka ei osaa palkata tarpeeksi väkeä töihin eli palaute sinne johtoportaaseen!!myös kuppilassa,ei se huutelu baarimikolle auta jos se hikihatus yksin drinkkejä tekee..

        ...toi mitä mä kirjotin ja kerroin yhestä tapauksesta.


    • jyttiik

      taitaa kirjoittaja olla itse erään paikallisen yökerhon työntekijä..harmi mesta o hyvä mutta ikävää on se että siellä tuppaa nykyään joka viikonloppu joku ottaa turpaansa,paikan maine menee..ja niissä kahakoissa on yleensä yökerhon vahtimestarit osallisina..mut se ei yllätä yhtään!!!

      • Voisi vaihtaa pokea kun niin ylimielinen asiakkaita kohtaan, sielläkin yleensä poke on uhkaileva.Mitä tulee henkilökuntaan, niin ihmettelen miten asiakkaat viihtyvät moisessa paikassa? jos haluat kokea yllätyksen niin käy katsomassa paikka.Osoite on Hämeenkatu 22-24.05800 Hyvinkää.


      • tuoppi

        tänävuonna toistasataa kertaa kyseisessä nimeltä mainitsemattomassa raflassa käyneenä voin sanoa, että ei siellä ole yhtään sen enempää ongelmia, kuin mitä voi olla muuallakaan. Itselläni ollut aina ihan hauskaa ja ei mitään ongelmaa niin kenenkään tarjoilijan kuin pokenkaan kanssa. Eiköhän se myös osittain ole niin, että niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan!


      • tuoppi kirjoitti:

        tänävuonna toistasataa kertaa kyseisessä nimeltä mainitsemattomassa raflassa käyneenä voin sanoa, että ei siellä ole yhtään sen enempää ongelmia, kuin mitä voi olla muuallakaan. Itselläni ollut aina ihan hauskaa ja ei mitään ongelmaa niin kenenkään tarjoilijan kuin pokenkaan kanssa. Eiköhän se myös osittain ole niin, että niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

        Eräskin tarjoilija huusi pääpunaisena,että painu vi***** että ei mulla oo aikaa tässä nyt olutta myydä,kyseessä on nuori tarjoilija tunnistat hänet varmaan,jos niin useasti käyt siellä A:lla alkavan tytär,eräskin vaan kännyssä juoruu sen minkä kerkee erääkin tarjoilijan( aviomies nimi tiedossa) pölli asiakkaan pudottaman 500€ setelin, palauttamatta sitä takaisin pistäen se omaan taskuun.Kerro onko sinun mielestä henkilökunta rehellistä? jos näin menetellään varmaan tämä kyseinen tarjoilija tiesi asian.Kerron vain nimen omistajalle jos sitä kyselee ja tänne E-mail osoitteen laittaa.ps.Tiedän omistajan oikean nimen.


      • tuoppi
        Möksymäki kirjoitti:

        Eräskin tarjoilija huusi pääpunaisena,että painu vi***** että ei mulla oo aikaa tässä nyt olutta myydä,kyseessä on nuori tarjoilija tunnistat hänet varmaan,jos niin useasti käyt siellä A:lla alkavan tytär,eräskin vaan kännyssä juoruu sen minkä kerkee erääkin tarjoilijan( aviomies nimi tiedossa) pölli asiakkaan pudottaman 500€ setelin, palauttamatta sitä takaisin pistäen se omaan taskuun.Kerro onko sinun mielestä henkilökunta rehellistä? jos näin menetellään varmaan tämä kyseinen tarjoilija tiesi asian.Kerron vain nimen omistajalle jos sitä kyselee ja tänne E-mail osoitteen laittaa.ps.Tiedän omistajan oikean nimen.

        En mitenkään väheksy kommenttejasi ja esimerkkejäsi.
        Olen kyllä itsekin vierestä nähnyt, kun tarjoilija pamauttaa rajuakin tekstiä päin asiakkaan naamaa. Tosin voin käsi sydämellä todeta, että 2krt on sellaista, missä tarjoilija on aloittanut huutamisen oikeastaan syyttä! Nekin 2krt ovat liikaa mielestäni (itsekin asiakaspalveluammatissa). Loput kerrat ovat kauttaaltaan sellaisia, että asiakas on selkeästi aiheuttanut tilanteen käytöksellään ja huutamisellaan, että siihen kun ei nätisti sanottu puhe ole tehonnut, sitten on otettu käyttöön kovemmat sanat.
        Nimiä en ala itsekään täällä julkihuutamaan - ei ole tosiaankaan oikea paikka, ei nuo vihjeesi huonoja olleet, joten tunnistettu on.

        Sitten toisenlaisia esimerkkejä tästä jokunen ilta takaperin (tarkoituksella hieman epämääräinen aika, jotta kukaan ei tunne että jotain tiettyä tahoa tarkoitetaan suoraan sormella!):
        Asiakas tulee huutaen tiskille, karjuu tarjoilijalle vittuillen tilauksensa. Haukkuu tämän, kun ei saa tuplia ja vielä kun ei muka saanut heti juomiaan (no hei haloo, tiski täynnä asiakkaita). Tarjoilija teki hiljaa juomat. Tämä huutaja ei tahtonut edes löytää rahojaan ja se oli tarjoilijan vika, oli kuulemma ed. kierroksella ottanut ylimääräistä. No joopa-joo.
        Tai sitten tällainen:
        Asiakas istuu kaverinsa kanssa kulmapöydässä.
        Lasit edessä, mutta kas kun eivät vain tahdo tyhjentyä......... selviää, että oma pikku puteli käsilaukussa. Tarjoilija huomaa ja kehoittaa asiakkaita poistumaan ravintolasta. Sitten alkaa se huorittelu, haistattelu ja uhoaminen. Kuulemma oikeus on pitää omaa pientä pulloa jne.
        Tarjoilija ei korota ääntänsä vaan toistaa asiansa selkeästi - ja nämä naiset vain jatkavat karjumista.
        Tämän episodin loppua en nähnyt, olin lähdössä juuri.

        Että niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!


      • EiBaarikärpänen
        tuoppi kirjoitti:

        En mitenkään väheksy kommenttejasi ja esimerkkejäsi.
        Olen kyllä itsekin vierestä nähnyt, kun tarjoilija pamauttaa rajuakin tekstiä päin asiakkaan naamaa. Tosin voin käsi sydämellä todeta, että 2krt on sellaista, missä tarjoilija on aloittanut huutamisen oikeastaan syyttä! Nekin 2krt ovat liikaa mielestäni (itsekin asiakaspalveluammatissa). Loput kerrat ovat kauttaaltaan sellaisia, että asiakas on selkeästi aiheuttanut tilanteen käytöksellään ja huutamisellaan, että siihen kun ei nätisti sanottu puhe ole tehonnut, sitten on otettu käyttöön kovemmat sanat.
        Nimiä en ala itsekään täällä julkihuutamaan - ei ole tosiaankaan oikea paikka, ei nuo vihjeesi huonoja olleet, joten tunnistettu on.

        Sitten toisenlaisia esimerkkejä tästä jokunen ilta takaperin (tarkoituksella hieman epämääräinen aika, jotta kukaan ei tunne että jotain tiettyä tahoa tarkoitetaan suoraan sormella!):
        Asiakas tulee huutaen tiskille, karjuu tarjoilijalle vittuillen tilauksensa. Haukkuu tämän, kun ei saa tuplia ja vielä kun ei muka saanut heti juomiaan (no hei haloo, tiski täynnä asiakkaita). Tarjoilija teki hiljaa juomat. Tämä huutaja ei tahtonut edes löytää rahojaan ja se oli tarjoilijan vika, oli kuulemma ed. kierroksella ottanut ylimääräistä. No joopa-joo.
        Tai sitten tällainen:
        Asiakas istuu kaverinsa kanssa kulmapöydässä.
        Lasit edessä, mutta kas kun eivät vain tahdo tyhjentyä......... selviää, että oma pikku puteli käsilaukussa. Tarjoilija huomaa ja kehoittaa asiakkaita poistumaan ravintolasta. Sitten alkaa se huorittelu, haistattelu ja uhoaminen. Kuulemma oikeus on pitää omaa pientä pulloa jne.
        Tarjoilija ei korota ääntänsä vaan toistaa asiansa selkeästi - ja nämä naiset vain jatkavat karjumista.
        Tämän episodin loppua en nähnyt, olin lähdössä juuri.

        Että niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!

        Ei täältä Hyvinkäältä, mutta tuolta Lahdesta on kokemus eräästä pikkubaarista.

        Menin kerran erääseen baariin siemaistakseni yhden lonkeron. Baarin ainut myyjä (puolityhjässä baarissa) puhui kännykkään. Odottelin siinä mitään puhumatta ja odottelin kiltisti noin 3 minuuttia, jonka jälkeen baarin "armoitettu" myyjä tulee nenäni eteen ja pamauttaa että : "Mä en ennätä myydä sulle mitään", johon tuumasin yhtä yksikantaisesti: "Ja mun rahani ei sitten jää enää tänne tämän jälkeen. Perästä kuuluu!"

        Ja niin kerroin baarin omistajalle mitä oli baarimyyjä sanonut. Satuin nääs tuntemaan muista puitteista omistajan, mutta myyjähän sitä ei taas tiennyt. Heh!

        Paha sai siis palkkansa ja myyjä potkut.


      • tuoppi kirjoitti:

        En mitenkään väheksy kommenttejasi ja esimerkkejäsi.
        Olen kyllä itsekin vierestä nähnyt, kun tarjoilija pamauttaa rajuakin tekstiä päin asiakkaan naamaa. Tosin voin käsi sydämellä todeta, että 2krt on sellaista, missä tarjoilija on aloittanut huutamisen oikeastaan syyttä! Nekin 2krt ovat liikaa mielestäni (itsekin asiakaspalveluammatissa). Loput kerrat ovat kauttaaltaan sellaisia, että asiakas on selkeästi aiheuttanut tilanteen käytöksellään ja huutamisellaan, että siihen kun ei nätisti sanottu puhe ole tehonnut, sitten on otettu käyttöön kovemmat sanat.
        Nimiä en ala itsekään täällä julkihuutamaan - ei ole tosiaankaan oikea paikka, ei nuo vihjeesi huonoja olleet, joten tunnistettu on.

        Sitten toisenlaisia esimerkkejä tästä jokunen ilta takaperin (tarkoituksella hieman epämääräinen aika, jotta kukaan ei tunne että jotain tiettyä tahoa tarkoitetaan suoraan sormella!):
        Asiakas tulee huutaen tiskille, karjuu tarjoilijalle vittuillen tilauksensa. Haukkuu tämän, kun ei saa tuplia ja vielä kun ei muka saanut heti juomiaan (no hei haloo, tiski täynnä asiakkaita). Tarjoilija teki hiljaa juomat. Tämä huutaja ei tahtonut edes löytää rahojaan ja se oli tarjoilijan vika, oli kuulemma ed. kierroksella ottanut ylimääräistä. No joopa-joo.
        Tai sitten tällainen:
        Asiakas istuu kaverinsa kanssa kulmapöydässä.
        Lasit edessä, mutta kas kun eivät vain tahdo tyhjentyä......... selviää, että oma pikku puteli käsilaukussa. Tarjoilija huomaa ja kehoittaa asiakkaita poistumaan ravintolasta. Sitten alkaa se huorittelu, haistattelu ja uhoaminen. Kuulemma oikeus on pitää omaa pientä pulloa jne.
        Tarjoilija ei korota ääntänsä vaan toistaa asiansa selkeästi - ja nämä naiset vain jatkavat karjumista.
        Tämän episodin loppua en nähnyt, olin lähdössä juuri.

        Että niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!

        Onhan siellä montakin kanta-asiakasta, jolla on monta kertaa oma pullo mukana, eräskin kantapeikko saa olla lärvit täysi ja sille myydään aina vaan.Niin onhan siellä ex rekkamiehenkin(tiedät varmaan ketä tarkoitan) tyttöystävä joka myös haukkuu asiakkaat vapaa-aikanaan, (itsekuullut)jos porukat tietäisivät niin kyllä moni jättäisi moiseen paikkaan tulematta.Paljon myös sellaisia asiakkaita jotka joutaisi pois sieltä kantapaikasta,näen kuulen myös minä päivittäin siellä paljon asioita mitä en täällä julkisesti viitsi kertoa.Mutta nyt sinullekin Hyvää joulua ja Onnelista Uutta vuotta.


    • Kakkaaja

      on ne humalaiset asiakkaat?Haluan mennä mukaan kakille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

      Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      295
      4804
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

      se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      135
      3085
    3. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

      Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      53
      2995
    4. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

      Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1551
    5. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

      Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1252
    6. Missä kunnassa kaivattusi asuu

      Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1209
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

      Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      11
      1036
    8. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

      Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      78
      1011
    9. Paskalaista valokuitulakiin

      Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais
      Maailman menoa
      52
      989
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

      Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      981
    Aihe