tää on sulle..... mie kaivelin arkistoja...=:0)))
ja MM ehkee valkea joulu...täällä lunta jo maassa...
ja huomenta kaikille....
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000011280832
Ilottunen...
15
563
Vastaukset
- Alien-8 evk
ja mukavaa päivänjatkoa:)Mä olen juuri töihinlähdös,mutta sisäinen PAKKO pisti tännekin piipahtamaan;=))))
Erikoishuomen SY:lle:) juu täälläkii o maa valkeana, ohut kerros mut kuittenkii :)
- en...
BBrunetti kirjoitti:
heinis...
tiedäks nyt jos toi lumi pysyy niin pukki pääsee reellä tulemaan..=;0)))tuu porolla mulla on tojota korolla...
en... kirjoitti:
tuu porolla mulla on tojota korolla...
no toisaalt nopeempi olet ku käytät korolaa...=:0))
- käpsy..
täältä etelänavalta,ei lumesta tietookaan
2,3ja vettä sataa......- sally.spectra
lupasi lämpenevää! Aamulla oli -16, mutta kohisten (vähän teatraalisuutta) lähestyy nollaa...
- Kylli.Kyllä
sally.spectra kirjoitti:
lupasi lämpenevää! Aamulla oli -16, mutta kohisten (vähän teatraalisuutta) lähestyy nollaa...
kateudessa kieriskelee hän nyt siis minä....
Mikä nikki, mikä nikki. Auts-outs-aah-voih.
Rauhoituttani selitän, että olen armoitettu Sally Spectra-fani.
Niin ja Brunelle kans huomenta ja lämmintä keskipäivää sekä muillekin mutta että Sally täällä, huoh.......
voi noita vanhoja hyviä aikoja sai nauraa kunnolla tuollekkii jutulle kun muistelee nyt sitä....oikeestaan toi ypoyksin oli hyvä nikkinä*hekottaa* tää on kyllä parempi mikä nyt on...
BBrunetti kirjoitti:
oi niitä aikoja....
mä nauroin kippurassa ku luin noita vanhoja..hiiiii.....=;0))))ollu ainoo joka nauro mut oli niit kiva kirjoittaakkin laitappa jokupäivä joku muu juttu ...
ilottu kirjoitti:
ollu ainoo joka nauro mut oli niit kiva kirjoittaakkin laitappa jokupäivä joku muu juttu ...
joku päivä arkistoja kaivella...=:0)))))
BBrunetti kirjoitti:
joku päivä arkistoja kaivella...=:0)))))
noi on muistoja kunnon huuhaasta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2446094Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1285908Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2434986Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa314471Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu214319Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa634202Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684117Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali323668Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa582579En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.561955