eli siis tuo kyseinen sauva, olisi vähän tarkoitus ostaa, mutta onkos siitä mihinkään? että jos jollain on parempaa tietoa niin ota enemmän kuin mielellään niitä vastaan. :)
eli jos jollain ny sattuu sellanen olemaan, niin kerro toki kokemuksista?
http://www.discreet-romance.com/images/products/WF12026.jpg
siinä vielä kuva. :)
"SlimLine G-spot" kommentteja tuotteesta?
10
2248
Vastaukset
- kokenut
tätä myydään Tallinnan sataman seksikaupassa sopuhintaan. tärinä on aika tehokas ja laite vedenpitävä. kiitos siitä! huono puoli on varren pyöreys. siksi sauvan ohjailu ainakin liukasteen kanssa tai muuten vaan märkänä on hiukan hankalaa. pysyy myös pitelemättä sisällä, jos tykkää sellaisesta. ajateltu myös käytettäväksi pyllyssä rakastelun aikana ja pysyy sielläkin pitelemättä. antaa aivan uutta vauhtia tytölle kuin tytölle! suosittelen
- Tiinakki
Mä oon ostanu tollasen putiikki.netistä mut sen nimi oli kyllä hipg vaginal vibe..
En voi muuta kun suositella. Ostin sen sitä varten että löytäisin G-pisteeni, jota en sitten kuitenkaan löytänyt, mutta klitoriksen kiihotukseen se on ihan paras. En ollut koskaan ennen saanu orgasmia seksin aikana mut nyt saan vähintään kolme kertaa.
Oon suositellu sitä kaikille kavereillenikin.
Toi varren pyöreys on kyl ainoo huono puoli tossa vekottimessa.. - jennuskainen
Tiinakki kirjoitti:
Mä oon ostanu tollasen putiikki.netistä mut sen nimi oli kyllä hipg vaginal vibe..
En voi muuta kun suositella. Ostin sen sitä varten että löytäisin G-pisteeni, jota en sitten kuitenkaan löytänyt, mutta klitoriksen kiihotukseen se on ihan paras. En ollut koskaan ennen saanu orgasmia seksin aikana mut nyt saan vähintään kolme kertaa.
Oon suositellu sitä kaikille kavereillenikin.
Toi varren pyöreys on kyl ainoo huono puoli tossa vekottimessa..oo. kiitos kovin kommenteistanne. mietiskelin vähän sitä ku se näyttää olevan kovamuovia että tuntuuko silti hyvälle... ja onko miten kovaääninen? tartteisin hiljasta... ;) mut varmaan huomenna meen ostamaan. :D
- myyjä007
jennuskainen kirjoitti:
oo. kiitos kovin kommenteistanne. mietiskelin vähän sitä ku se näyttää olevan kovamuovia että tuntuuko silti hyvälle... ja onko miten kovaääninen? tartteisin hiljasta... ;) mut varmaan huomenna meen ostamaan. :D
Kannattaa katsoa muitakin g- piste sauvoja. Tuo voi olla kova ääninen, joka yksilö on erilainen. Esim.Ultra Seiska G-Piste Vibraattori tai royal G. Uusissa g- piste sauvoissa on ohjelmoituja rytmejä, jotka kannattaa tutkia!
- jennuska
myyjä007 kirjoitti:
Kannattaa katsoa muitakin g- piste sauvoja. Tuo voi olla kova ääninen, joka yksilö on erilainen. Esim.Ultra Seiska G-Piste Vibraattori tai royal G. Uusissa g- piste sauvoissa on ohjelmoituja rytmejä, jotka kannattaa tutkia!
juu. lähinnä siinä tapauksessa houkuttelee se se muotoilu. ja se että vibra on siinä kärjessä eikä jossain keskellä sauvaa niinku nykysessä. :P
kiitos vihjeistä. vois tsekata muita vaihtoehtoja. joskin tuo on tän hetken suosikki, olkoonkin vain kovaääninen. voihan mikä hyvänsä sauva olla kovaääninen vaikka mitä ihmeitä luvattais. :P ^^ itellä ainaki tän hetkinen aluks oli ihan jees hiljanen, mut ei enää. :S noh, mikään ei ole ikuista. ^^ - myyjä007
jennuska kirjoitti:
juu. lähinnä siinä tapauksessa houkuttelee se se muotoilu. ja se että vibra on siinä kärjessä eikä jossain keskellä sauvaa niinku nykysessä. :P
kiitos vihjeistä. vois tsekata muita vaihtoehtoja. joskin tuo on tän hetken suosikki, olkoonkin vain kovaääninen. voihan mikä hyvänsä sauva olla kovaääninen vaikka mitä ihmeitä luvattais. :P ^^ itellä ainaki tän hetkinen aluks oli ihan jees hiljanen, mut ei enää. :S noh, mikään ei ole ikuista. ^^Totta, muotoiluun ei oikein vastustajaa löydy. Ja tosiaan kärjessä olevia vibrallisia sauvoja on markkinoilla tosi vähän. Toivotaan et lisää tulee.
- jennuska
myyjä007 kirjoitti:
Totta, muotoiluun ei oikein vastustajaa löydy. Ja tosiaan kärjessä olevia vibrallisia sauvoja on markkinoilla tosi vähän. Toivotaan et lisää tulee.
noh, tulipahan nyt sitten ostettua se. :> joskin käyttöön otan vasta jouluaattona, tms, koska onhan se mun joululahja. :> vielä saa toki mielipiteitä laittaa.. ^^
- jennuska
noh, ostin sen sitten, enkä malttanut odottaa jouluun. :P
värinä oli kyllä vähän pettymys, ei ole kovin vahva vibra.. mutta menettelee. itsellä ei ainakaan oikein sovellu klitan hieromiseen sen takia. tykkään työnnellä enemmän sisään, se muoto on niin hyvä. :>
MUTTA suurimman pettymyksen aiheutti se että siitä kului pintaväri osittain pois heti ekalla käyttökerralla!!! kertokaahan mihin tuosta pitäisi tehdä valitus..?- Tiinakki
Minkä merkkisen vekottimen ostit?
SlimLine G-spotin vai?
Mulla ei oo ainakaan lähtenyt mitään väriä tästä hipgstä..
Värinäkin on ollut TODELLA voimakas(verrattuna esim. delfiiniin) - jennuska
Tiinakki kirjoitti:
Minkä merkkisen vekottimen ostit?
SlimLine G-spotin vai?
Mulla ei oo ainakaan lähtenyt mitään väriä tästä hipgstä..
Värinäkin on ollut TODELLA voimakas(verrattuna esim. delfiiniin)ööm. paha mennä sanomaan, enpäs nyt muista minkä merkkinen. nääh, ei tuo kyllä tunnu menoa haittaavan. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802