Vai pääseekö kuin koira veräjästä useiden ihmisten kuolemantuottamuksesta.
Ajonopeus on sovitettava kelin mukaan. Keli ei suista autoa tieltä, vaan piittaamattomuus olosuhteista.
Pian nähdään kohteleeko oikeuslaitos ihmisiä tasaveroisesti vai suositaanko vanhaan tapaan vartijoita, taksikuskeja, paketti- ja kuormurikuskeja päästämällä heidät rikoksista kuin koira veräjästä.
Onko rekkakuskilla mitään vastuuta
6
252
Vastaukset
- teki kaikkensa
onnettomuuden välttämiseksi.
Itse ehdotan, että rekkakuskit aloittavat liikennöinnin sallituilla nopeuksilla ottaen huomioon, että olosuhteet voivat yllättää - olisiko 60km/h lähökohtaisesti sopiva - siinä olisi sitä turvallisuusmarginaalia sinnen kahdeksaankympiin riittävästi?
Kuukausi saattaisi kypsyttää oikeuden puheenjohtajankin bemarilla liikennöidessään rekkojen joukossa?- Teidät pannaan kuriin
Mitä ihmettä selität, olet ilmeisesti samaa paskasakkia itsekin. Totta kai nopeus täytyy sovittaa kelin mukaan. Jos ei ole nastarenkaita ja keli on paha, nopeuden täytyy laskea tai matka keskeyttää ja odotella kelin paranemista. Ei teillä ole mitään oikeutta ajaa maksiminopeutta kelistä riippumatta.
Kuski saakoon ansaitsemansa rangaistuksen teostaan, joka maksoi useiden ihmisten hengen. Vankeutta useampi vuosi siis. Se on selvä että kun ajetaan isoa raskasta ajoneuvoa vuosikaudet työkseen, niin varmaan sattuu joskus onnettomuus kohdalle. Miten paha ja kuoleeko ketään, sen sanelee sattuma.
Työkseen ajava ei tahallaan kolaria aja. Se on varma. Onnettomuus on onnettomuus ja sille ei voi mitään.
Jos nyt tuomitaan niin se on oikeusmurha!- paskasakkia
Teidät pannaan kuriin kirjoitti:
Mitä ihmettä selität, olet ilmeisesti samaa paskasakkia itsekin. Totta kai nopeus täytyy sovittaa kelin mukaan. Jos ei ole nastarenkaita ja keli on paha, nopeuden täytyy laskea tai matka keskeyttää ja odotella kelin paranemista. Ei teillä ole mitään oikeutta ajaa maksiminopeutta kelistä riippumatta.
Kuski saakoon ansaitsemansa rangaistuksen teostaan, joka maksoi useiden ihmisten hengen. Vankeutta useampi vuosi siis.jotka eivät lukutaidollaan voi hurskastella?
- Huvittunut-1
Tuo on taas surkuhupaisaa luettavaa sellaiselle autoilijalle, jolla esim. on ollut myös mahdollisuus tutustua rekkaa ajavien työhön "kyytipoikana" yli yön kestäneessä ajossa, kuten allekirjoittaneella on ollut.
Siinä oppii kyllä kunnioittamaan yhdistelmäajoneuvojen kuljettajien vastuuntuntoa, josta sinulle sitä vastoin ei taida olla minkäänlaista käsitystä.
Eivät kaikki onnettomuudet johdu "piittaamattomuudesta", vaan keli voi tuottaa jonakin päivänä myös sinun kaltaiselle "mestariautoilijalle" yllätyksen.
Menetettyäsi ajoneuvosi hallinnan sen mennessä hallitsemattomassa tilassa minne sattuu voit toki haukkua itseäsi omasta "piittaamattomuudestasi".
Toivotaan silti, että sinä selviät silloin tilanteesta yhtenä kappaleena! :))- itse sitä tajuamatta
Eli riskirajoilla ja rajat ylittäen painetaan sinunkin mukaasi. LOL!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788