PILLUN MAKU

linda

Miltäs pillu maistuu? Olen toki omia nesteitäni maistanut, mutta vaikea kai se on omaa lehmää alkaa arvioimaan. Siis itse en oikeastaan huomannut sen maistuvan miltään. Onko maku miesten mielestä samallalailla suolainen tai vahva kuin sperma? Ja tuossa sperma-keskustelussa todettiin ruokavalion vaikuttavan sperman makuun... onkos naisten kohdalla sama juttu; pillu maistuu paremmalta, jos tietty ruokavalio?

9

5678

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alli

      Me harrastamme sitä, että yhdyntäasentoa vaihdettaessa menemme joskus välillä 69:een ja maistelemme omia ja toisen sekoittuneita makuja. Teepä samoin, niin huomaat ettei se ole niin mieto kuin alussa suihkunraikkaana. Se on paljon makuisampi ja kiihottavampi maku silloin.

      • kake

        mä voin tulla linda maistamaan sua ja saat sitten suuhun omia mehujasi, aaahh...


      • Pimpsa maistuu tosi hyvältä kun nainen on just käynyt suihkussa!! Joskus aamuisin (kun ei ole ehtiny käymään suihkussa) kun tulee harrastettua seksiä niin silloin se saattaa olla vähän epämielyttävän makuinen/hajuinen mutta on se niin mukavaa puuhaa että pienet jutut ei haittaa.


    • Rocky

      Suolaselta. :) Jos on nainut sinne ennen nuolentaa kondomin kanssa, yllätys yllätys se maistuu kumille...

    • hemmo

      Kyllä se vanha sanonta, että saunapuhdas kerran kustu pimppa maistuu kaikkein parhaalta.
      Ei saa olla liikaa valkovuotoa. Tekee ikävän
      hajun.
      Pitäkää naiset pimpastanne huolta! Puhtaus
      on puoli ruokaa.

    • pete

      Pillunmaku onniin ihana ettei juuri toista ole!Voisin lutkutella pimppiä tuntikausia!

    • Anonyymi

      Hyvältähä se pimpsa yleensä maistuu

      • Anonyymi

        Sanoo tosihomo.


      • Anonyymi

        Suomessa onkin sanonta ettei se pillu näöllään eikä viina maullaan


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe