En valitettavasti tiedä monesko tuotantokausi/jakso on kyseessä, sillä näin sen täällä Perussa. Tässä jaksossa Bree on tavaratalossa etsimässä itselleen mekkoa, kunnes ratkeaa ryyppäämään ja sammuu tavarataloon. Hän herää sulkemisajan jälkeen, jää ovien väliin jumiin ja joutuu soittamaan sille pitkätukkaiselle (vieroitushoitolamies tms..).
Kysymykseni on, heräsikö Bree vessan lattialta vai pukukopin lattialta? Olemme kaverini kanssa eri mieltä asiasta, löimme asiasta vetoa, ja nyt meidän on saatava tietää oikea vastaus.
Auttakaa!! Kiitos jo etukäteen vastauksesta.
Nopeasti vastaus kiperään kysymykseen!
mä haluun tietää
3
810
Vastaukset
- asian tuntija
On oikea vastaus.
- hyva vastaus
Olen erittäin kiitollinen!
- jepjep..
hyva vastaus kirjoitti:
Olen erittäin kiitollinen!
Joo vahvistan, pukukopin lattia :)
Sen piti mennä sovittaa sinne coctailjuhliin jotain mekkoa..
Ja mitä hittoo näit jossain perussa? sama jakso tuli suomessa viimeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191