Palstoilla on laskeskeltu kuinka kauan Euroopan muslimisoituminen tasaisen vauhdin taulukolla kestäisi. Tosiasia kuitenkin on etteivät äärimuslimiterroristit odota likimainkaan siihen saakka, että he olisivat enemmistönä. Jihad, Pyhä sota, alkaa, kun heikäläisiä on runsaasti. Väitetään, että enemmistö Euroopan muslimeista olisi maltillisia, lojaaleja jne. Mutta kun terroristit aloittavat sodan Euroopassa, he pakottavat nuo mahdolliset "maltilliset" ratkaisemaan kummalle puolelle he asettuvat: kristittyjen eurooppalaisten puolelleko omaa uskontoansa ja kansaansa vastaan, vai eurooppalaisia vastaan... Hyvin monilla on terroristien joukossa omaisia, sukulaisia, yhteyksiä tai ainakin tietoja terroristeista ja heidän toimistaan. En jätä asiaa arvailun varaan, olen sitä mieltä, että tässä valintatilanteessa ylivoimainen enemmistö Euroopan muslimeista käy jihadiin tuhotakseen länsimaisen yhteiskuntajärjestyksen. Sen aika voi olla jo todella lähellä.
Pyhä sota ei odota!
2
348
Vastaukset
- Stafroty
Eikö jo luonnon tuhoutuminen merkitse enemmän, koska se merkitsee koko ihmiskunnan tuhoutumista, samalla kun tuhoutuu valta osa muustakin elimistöstä :)
mut ollaan ylpeitä omasta tyylistä ja vihataan naapurin tyyliä, näin on parempi vaikka sitten hautaan asti. - jo innolla
Sillä USA:n politiikka on pitkään perustunut: "tukekaamme radikalisoitumista" asenteeseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308