Hei!Tätä Jaskaria syytetään laittomasta uhkailusta.Tietäisikö joku kertoa minulle,minkälainen on sitten laillinen uhkaus???????
laiton uhkaus
6
417
Vastaukset
- frage
oon itekkin miettiny,kai se on herrojen metkuja
siirtäkää viesti..ei kuulu tänne palstalle...
- mätämuna
No, jos sinulla on johonkin lain mukainen oikeus.
Ellet maksa velkaasi, haastan sinut käräjille, ellet maksaa vuokraasi, sanon vuokrasopimuksesi irti.
Myös työnantaja: jos et tee tätä, niin työsuhteesi puretaan.
Uhkaus ei saa sisältää rikosta. Jos et tule käymään, niin en ikinä enää tunne sinua.
Poliisilla on myös oikeus uhata rosvoa. Ellet antaudu, tullaan käyttämään voimakeinoja, ellet noudata kuulustelukutsua, poliisi tulee sinut noutamaan, ellet pysäytä laitetamme piikkimatton autosi eteen jne.Kiitos! Kerrankin oikein asiallinen ja tyhjentävä selonteko! Se oli suoraan ja suomeksi sanottu!
Lisää tällasia asiallisia vastauksia!- Lakikirjalla päähän ja lujaa
piive kirjoitti:
Kiitos! Kerrankin oikein asiallinen ja tyhjentävä selonteko! Se oli suoraan ja suomeksi sanottu!
Lisää tällasia asiallisia vastauksia!Jos minulla on kuvamateriaalia sinusta, jonka julkaiseminen on laillista, voin uhata julkaista sen, jollet maksa miljoonaa euroa.
Lakikirjalla päähän ja lujaa kirjoitti:
Jos minulla on kuvamateriaalia sinusta, jonka julkaiseminen on laillista, voin uhata julkaista sen, jollet maksa miljoonaa euroa.
Ei ole miljoonaa euroa, ei edes miljoonaa markkaa!
Toisaalta ei sinulla varmaankaan ole minusta kuvamatskua. Ei mun kuvat taida ketään kiinnostaa.
Mutta onko tällainen nyt se laiton uhkaus vai ihan laillinen uhkaus? Selventäkääs taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788