Sydämeeni joulun teen pudotettiin pois Kauneimmista joululauluista.
Ei voi muutakuin yhtyä Vexi Salmen kommentteihin ja ihmetellä joidenkin ihmisten ahdasmielistä asennetta!!! Minä olen ihminen (mies 45v) joka oikeasti olen vihannut koko elmäni joulua ja sen tuomaa hössötystä.
Mutta kun tuo laulu aikoinaan julkaistiin ja nimen omaan Vesa-Matti Loirin esittämänä, niin se ainoastaan saa minut herkistymään joulun tunnelmaan ja tarkoitukseen.
Jos ihmisellä ei ole joulu sydämmessään, niin se on vain pintapuolista hössötystä, niinkuin varmaan monille onkin. Itse en ole uskonnollinen, kuulun kyllä kirkkoon.
Teille ahdasmielisille Suomen Lähetysseuran ihmisille toivotan VÄHEMMÄN ahdasmielistä Joulua.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200612205517635_uu.shtml
Ahdasmieliset
???
2
612
Vastaukset
- Ei ahdasmielinen
Ihmettelen omaa kapeaa näkemystäsi.. eikö joulu-
lauluja saisi koskaan vaihtaa toisiksi?? Sehän
juuri estäisi kaiken muutoksen ellei uudelle an-
nettaisi tilaa - ja silloin on pakko karsia
jotain entistä pois.- AVOINMIELINEN
No perskutarallaa pannaan vaikko koko usko uusiksi tai vaikka vaihdetaan lahkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4753562Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi362940Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872866SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1492756Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012075- 1622073
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141934- 991784
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501559Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361500