Rasismi on sana, jonka taakse ulkomaalaisen on helppo piiloutua. Rasismin varjossa on helppo rikkoa lakia yms. Sillä heti jos syytät ulkomaalaista jostain olet rasisti.
Minä en suostu ymmärtämään sitä, miksi suomeen saapuvat pakolaiset otetaan sossun hyysättäväksi, he saavat merkkivaatteet, vuokrat maksetaan ja kaikki nykyaikaiset kodinkoneet yms asuntoon sossun rahoilla! Meidän pitää hyväksyä heidät, mutta heidän ei meitä: Heillä on oma kulttuurinsa, omat tapansa ja niitä he noudattavat, vaikka Suomen laki sitä vastustaisi.
Minusta maassa maan tavalla, jos Suomeen tullaan niin opiskellaan maan tavat ja lait joita noudatetaan, oli se oma kulttuuri mikä hyvänsä!
Olenko minä nyt sitten rasisti?
Rasismi
4
285
Vastaukset
- HelvetinVasara
He eivät hyväksy kulttuuriamme omassa maassaan ja on näköjään liikaa pyydetty että he kunnioittaisivat sitä edes täällä. Heidän ei ole pakko hyväksyä tapojamme koska olemme itse ajaneet heidät rikollisuuteen syrjimällä heitä. Tämäkö on sitä monikulttuurisuutta?
- totus mikä totus
näin kerran keski ikäista suomalaista vaila kotia huutelemassa ulkomaalaisen miehen (todennäköisesti somali) ja hänen seurassaan oleet suomalais ystäviän .
sanomalla tälle että hän oli tuhonnu hänen elämänssä ja oli vienny kaikki mitä tälle oli.mies vain käveli ystävien kanssaan tiehenssä välittämättä tästä kyseisesta miehestä se tilanne kuvasti kaikki minulle enemmän en halunnu tietä ja jälkeenpäin hyvä niin.
uskokka tai älkää itse olen aina ollut ulkomaalaisia vastaan ja aina nähny heissä miltei huonoa ja ryösteleviä,raiskia,sossunluukun kurottajia,laiskoja,luulin heitä vaikka miks mutta tuon hetken jälkeen aloin kysy itseltäni todellisuuta.
yllättäviin asia oli että huomaisin minulla oli tarve vihaata jotain mistä en pidänny sitä kautta huomasin että minulla oli asenne vamma.että olin ollu mitä ylimielisin toisia ihmisrotuja kohtaan se asenne ja ennokko luulo omi osa suomalaisia ja täyttyy sanoa se on erittäin vaarallinen asenne se pistä ihmisen pakosti syvän vihan ja katkeruuta. sellaiset asiat nyky sivestyneessä maailmassa on vain pahasta.kaikkien sen mitä lehdissä oli kirjoitettu tilastoista,uutisista huomasin että nämä ihmiset jotka tekevät rikokset olivat olleet syrjäyttyneitä tästä yhteiskunnasta ja että tekeminsä rikokset pahin oli raiskauks,ryöstely, ja asiat mitä tekevät iso tellaan.itse tunnen palijon eri maalaisia mahmuutoja varsin hyvin somaleita en näe heitä niinkuin ennen raiskajia, ryöstelijöitä he ovat kunnolisia ihmisiä joilla on lapsia ja tulevaisuuta siinä missä muutkin ihmiset he tekevät työtä elättävät perhettään (ovat ahkeria ihmisia tekemään työtä jos sitä annettaan ) taas osa ei ehkä syy on siinä että ei ole palijon koulutusta mihinkään ammattiin osa jo on pääsemässä tähän yhteiskuntaan kiini ja ovat korkea koulutettuja ihmisiä taas uusi suku polvi on siihen suuntaan pyrkimässä ja samalla autamassa suomen eteenpäin toivon mukaan. suomalaisuus on kallis meille kaikille suomalaisille turhä pelettä että sitä joku muu vie.olen suomalainen ja ylpeä siitä ajatus tapani ei muuta suomalaisuuteni toivon mukaan katkeruus ei vie meiltä rikkauta.PS SUURI SUOMALAINEN
Olisi ehkä hyvä jonkin verran perehtyä aiheeseen, josta kirjoittaa.
- Hmmmz
Rasisti.
Kirjoitat Rasosmi-foorumiin sossuhyysättävistä, näiden merkkivaatteista, kaikista nykyaikaisista kodinkoneista ja sossuluksuksesta.
Väität että "rasismin varjossa" on helppo rikkoa lakia. Tarkoitat ilmeisesti näitä legendaarisia "rasismisyytöksiä".
Mäkätät että nämä rikkovat Suomen lakia kulttuurinsa varjolla.
Kyllä, olet Rasisti, joka (ainakin julkisesti) luulee olevansa "maahanmuuttokriittinen".
Tahi teinix joka leikkii Provoa.
PS. Ja koska totean sinut Rasistiksi, hyppäät niskaani Rasismikortinheiluttajakorttipakka käsissäsi ja mätkit minua Hyysärileimasimella pitkin näköä.
Älä skitsoo. Ole mikä olet.
Itsehän sen päätät, ei kukaan muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783588
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292334Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842033Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71374Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085