Niillä näyttää ihan pienikin kulli suhtellisen suurelle. Toista se on meillä lihaskimpuilla joilla on muutakin kuin luuta ja nahka mulkunjuurien ympärillä.
Pikkukavereiden munat on isot
12
2963
Vastaukset
- Pieni mies
niin, että sillon ku munia jaettiin niin te isot miehet otitta ne pienet sieltä ylähyllyltä ja me pienet otettiin ne suurimmat sieltä alahyllyltä.
Katoppa vaikka kenkäkaupasa niin ne pienimmät koot on ylinnä ja suurimmat alinna.- ohmygodnoway
ha ha ha!! hyvin sanottu
- isomies ja iso muna
se on vaan..
- letku
isomies ja iso muna kirjoitti:
se on vaan..
Toki vähän voi olla optista harhaa, mutta se ei ole merkitsevä seikka. Kerran uimahallin suihkussa viereiseen suihkuun tuli parimetrinen amerikkalainen musta koripalloilija ja uteliaisuuttani katsoin hyvin tarkkaan hänen kalunsa koon. Hänellä oli senteissä absoluuttisesti lyhyempi penis kuin minulla, 178 cm pitkällä valkoisella miehellä, joten suhteessa miehen pituuteen hänen peniksensä oli huomattavasti lyhyempi. Ei monellakaan pitkällä miehellä ole iso penis, vaikka on pitempi kuin pienillä miehillä.
- iso temmi
letku kirjoitti:
Toki vähän voi olla optista harhaa, mutta se ei ole merkitsevä seikka. Kerran uimahallin suihkussa viereiseen suihkuun tuli parimetrinen amerikkalainen musta koripalloilija ja uteliaisuuttani katsoin hyvin tarkkaan hänen kalunsa koon. Hänellä oli senteissä absoluuttisesti lyhyempi penis kuin minulla, 178 cm pitkällä valkoisella miehellä, joten suhteessa miehen pituuteen hänen peniksensä oli huomattavasti lyhyempi. Ei monellakaan pitkällä miehellä ole iso penis, vaikka on pitempi kuin pienillä miehillä.
Jos isolla miehellä 20cm kulli yltää omaan napaan kun makaa, niin pikkukaverillahan se yltää otsaan, vai mitä? Eikö se ole juuri sitä suhteellisuutta ja optista harhaa?
- sfasdfasdf
iso temmi kirjoitti:
Jos isolla miehellä 20cm kulli yltää omaan napaan kun makaa, niin pikkukaverillahan se yltää otsaan, vai mitä? Eikö se ole juuri sitä suhteellisuutta ja optista harhaa?
99% miehistä on 165-195 cm väliltä. 30/195=0,15 mikä tarkoittaa että kun peniksen tavallisin mitta on 14 cm, suhteessa 165 cm pitkän miehen mela näyttää 1,15 kertaa eli pari senttiä pidemmältä kuin pitkän miehen. Koska vain aniharvoin tapahtuu että asetetaan vierekkäin 165 ja 195 senttiä pitkät miehet muniaan vertaamaan, "optinen harha" on todellisuudessa vain enintään kymmenisen prosenttia.
- uuuuuhhh
sfasdfasdf kirjoitti:
99% miehistä on 165-195 cm väliltä. 30/195=0,15 mikä tarkoittaa että kun peniksen tavallisin mitta on 14 cm, suhteessa 165 cm pitkän miehen mela näyttää 1,15 kertaa eli pari senttiä pidemmältä kuin pitkän miehen. Koska vain aniharvoin tapahtuu että asetetaan vierekkäin 165 ja 195 senttiä pitkät miehet muniaan vertaamaan, "optinen harha" on todellisuudessa vain enintään kymmenisen prosenttia.
Ja miten se keskimitta nyt on 14cm? netissähän se on 24cm.
- Letku
iso temmi kirjoitti:
No pitihän se etäisyys mitata, minulla vain 178 cm pitkällä miehellä yläpuolelta mitattuna peniksen tyvestä navan keskelle etäisyys on 21 cm. Ei se penikseni siis otsaan tai leukaan yllä, vaikka erektiossa navan yläpuolelle yltääkin. Käsittääkseni miesten pituuserot johtuvat enemmänkin jalkojen pituudesta. Pitkillä miehillä on pitkät jalat ja kädet.
- 192cm/17cm
Letku kirjoitti:
No pitihän se etäisyys mitata, minulla vain 178 cm pitkällä miehellä yläpuolelta mitattuna peniksen tyvestä navan keskelle etäisyys on 21 cm. Ei se penikseni siis otsaan tai leukaan yllä, vaikka erektiossa navan yläpuolelle yltääkin. Käsittääkseni miesten pituuserot johtuvat enemmänkin jalkojen pituudesta. Pitkillä miehillä on pitkät jalat ja kädet.
Moro mikkihiiri..Mulla on 35cm mulkun tyvestä navan keskelle kun makaan. Istuessakin se on 20cm..
- Letku
192cm/17cm kirjoitti:
Moro mikkihiiri..Mulla on 35cm mulkun tyvestä navan keskelle kun makaan. Istuessakin se on 20cm..
Moro. Olet 14 cm pitempi kuin minä, mutta väität, että se 14 cm on kokonaan mulkun tyven ja navan välissä (35-21 cm).
- sfasdfasf
mikä jää läskien alle piiloon? Vain siitä munanpituudesta on hyötyä joka on esillä!
- mie vaa
seurustelin aikoinani 155cm "pitkän" miehen kanssa ja sillä oli niiiiin mielettömän suuri ihan aikuisten oikeesti ettei tehnyt mieli sen kanssa mitään.. nykyisellä pienempi huomattavasti ja paljon parempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658