SIIS TÄH?!?!

hölömörkö

Katson Päivien viemää erittäin harvoin. Kerran kun katsoin niin siinä oli joku sarjamurhaaja joka listi jengiä surutta ja tais jopa itse kuolla siinä hässäkässä. Marlena vai mikä nyt olikaan. Nyt kun kurkkasin niin samat naamat taas ruudulla jotka jo kerran kuoli. Miten tämä nyt on mahdollista? Onko tää joku mielikuvitus ohjelma?

6

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimimimimimi

      tony aivopesi marleenan murhaamaan ihmisiä...... "kuolleet" ihmiset tony kuljetti saarelle joka on kopio salemista..eli ketään ei oo oikeesti kuollut.

      • hölömörkö

        ...en vieläkään oikein hiffannu sitä, mut sama kai se. Mä en tienny mistään saaresta mitään, tai kaksoisolennoista... Eikös se tonykin kuollu??


      • pindy
        hölömörkö kirjoitti:

        ...en vieläkään oikein hiffannu sitä, mut sama kai se. Mä en tienny mistään saaresta mitään, tai kaksoisolennoista... Eikös se tonykin kuollu??

        vaikeehan sun on tietää kun et oo seurannu sarjaa paljoa. mutta siis tony on kulettanu kaikki uhrit saarelle joka on kopio salemista "newsalem=melaswen" hän aivopesi marlenan niin että tämä luuli tappaneensa kaikki uhrit. tony lavasti oman kuolemansa, koska häntä epäiltiin murhaajaksi. toivottavasti auttoi :D


      • vanha akka
        pindy kirjoitti:

        vaikeehan sun on tietää kun et oo seurannu sarjaa paljoa. mutta siis tony on kulettanu kaikki uhrit saarelle joka on kopio salemista "newsalem=melaswen" hän aivopesi marlenan niin että tämä luuli tappaneensa kaikki uhrit. tony lavasti oman kuolemansa, koska häntä epäiltiin murhaajaksi. toivottavasti auttoi :D

        Sehän on vielä mielisairaampi sarja kuin kauniit ja rohkeat! käsikirjoittajan kantsis kyllä käydä hakemassa uusi diagnoosi ja lääkitys!!!


      • päivien viemää
        vanha akka kirjoitti:

        Sehän on vielä mielisairaampi sarja kuin kauniit ja rohkeat! käsikirjoittajan kantsis kyllä käydä hakemassa uusi diagnoosi ja lääkitys!!!

        on peestä!!!!siinä jaaritellaan puoli vuotta samaa asiaa niinkuin päikkäreissä mut päikkäreissä on parempi juoni.kaunareissa se brooke on välil ericin kaa ja välillä ericin pojan kaa eli ridgen kaa että on siinäkin sarja ja juoni muutenkin päikkäri on parempi ohjelma,kaunareita ei katso varmaan kovin moni nuori.


      • Monskuliini
        pindy kirjoitti:

        vaikeehan sun on tietää kun et oo seurannu sarjaa paljoa. mutta siis tony on kulettanu kaikki uhrit saarelle joka on kopio salemista "newsalem=melaswen" hän aivopesi marlenan niin että tämä luuli tappaneensa kaikki uhrit. tony lavasti oman kuolemansa, koska häntä epäiltiin murhaajaksi. toivottavasti auttoi :D

        Miten pystyy ottamaan kopion sillee, et se on sit joku oikee saari eli Salemi? Kun jos tietokoneella ottaa kopion siinähän aina tulee paperille? Katson päikkäreitä, mut en aina oikee pysy kärryillä. :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe