meidän Joulukuusen :=)))))
Mun ukko kun on vähän taiteellista sorttia, oli tehnyt itse kuusen. Ei varista lehtiä, eikä sitä tartte kastella, mut aitoa luonnonmateriaalia kuitenkin on. Siinä on kynttilät ja koristeet.
En kerro tarkenpaa millanen se on, jos hän vaikka hakee ens jouluks siihen patenttia:=)))
Siinä on lapsenlapsilla ihmettelemistä. Tulevat varmaan muistamaan vielä aikuisenakin, millanen kuusi mummolassa oli:=))))))
Tulipa tässä taas mieleen, kun tuota ukkoa väliin morkkaa, niin kuitenkin hyvä mies se on. Tunnustan tään vaan teille. Hänelle ei passaa sitä sanoa. Ainakaan kovin usein. Tulee mokoma pian liian itterakkaaks :=)))))))
Näkisittepä
49
820
Vastaukset
- mikhaildenisov
että sinut alastomana tai jotain muuta mukavaa.
- yxtypy
mielessä sulla mikhail. Ja vielä aatonaattona. Ettet häpeä :=)))
Jos kuule mut alastomana näkisit, oisit myytyä miestä :=)))) yxtypy kirjoitti:
Jos kuule mut alastomana näkisit, oisit myytyä miestä :=))))muuten resepti joulukivaan;) Nurkkaan seisomaan koristepallot korvissa, pikkasen sitä sellasta köynnöstä ympärillä... olis se varmaan äijälle mukava yllätys sen tullessa kotiin;))) Tarttee kokeilla joskus!
- yxtypy
a-v kirjoitti:
muuten resepti joulukivaan;) Nurkkaan seisomaan koristepallot korvissa, pikkasen sitä sellasta köynnöstä ympärillä... olis se varmaan äijälle mukava yllätys sen tullessa kotiin;))) Tarttee kokeilla joskus!
ens jouluna? Olishan se kiva kattoo, millasen näköseks ukot menis :=))))
yxtypy kirjoitti:
ens jouluna? Olishan se kiva kattoo, millasen näköseks ukot menis :=))))
mulle passaa;)
Ai että meille tulee kivaa, vai mitä muru?;)))- mikhaildenisov
yxtypy kirjoitti:
Jos kuule mut alastomana näkisit, oisit myytyä miestä :=)))).siks halusin nähdä!Mä olisin saanu 3 vierasta thai-tyttöä kotiin Jouluks mutta kieltäydyin!Joten alastomia olis ollu!
- yxtypy
a-v kirjoitti:
mulle passaa;)
Ai että meille tulee kivaa, vai mitä muru?;)))ja nyt keksin... Kun pukkeja voi tilata kotiin, aletaan vuokraamaan kuusta.
Vuokra n. 200 euroa tunti, siks aikaa kun pukki on käynyt. Ehditään käydä oleen kuusena ainakin viidessä kodissa. Se olis 1000 euroa puhtaana käteen/aatto :=)))) yxtypy kirjoitti:
ja nyt keksin... Kun pukkeja voi tilata kotiin, aletaan vuokraamaan kuusta.
Vuokra n. 200 euroa tunti, siks aikaa kun pukki on käynyt. Ehditään käydä oleen kuusena ainakin viidessä kodissa. Se olis 1000 euroa puhtaana käteen/aatto :=))))sä revit nää kaikki loistavat ideat?! Sun pääs täytyy olla jotenki erikoinen;)))
- yxtypy
a-v kirjoitti:
sä revit nää kaikki loistavat ideat?! Sun pääs täytyy olla jotenki erikoinen;)))
ollut vähän outo :=)))
Tuli vielä mieleen, et kun sä olet sanonut olevasi liian laiha, sua voitas mainostaa pienen tilan vievänä kuusena, ja mua vähän isomman tilan vievänä :=))) - yxtypy
mikhaildenisov kirjoitti:
.siks halusin nähdä!Mä olisin saanu 3 vierasta thai-tyttöä kotiin Jouluks mutta kieltäydyin!Joten alastomia olis ollu!
ei nyt voi minuun verrata ees saman päivänä.
Minussa olis sentäs jotain mitä katsella :=))))) - mikhaildenisov
yxtypy kirjoitti:
ei nyt voi minuun verrata ees saman päivänä.
Minussa olis sentäs jotain mitä katsella :=)))))...."maamme-laulua":ei laaksoa ,ei kukkulaa...........
- nero-bat
viimejoulusta jäänyt kuiva kuusi maalattu vihreällä spraymaalilla..???
- yxtypy
a-v kirjoitti:
sellanen pystynaulakko pantu uuteen väriin... tosiaanki?!
se on tosi hieno. Oikee taideteos :=)))
mun pitäis kohta lähtee kuusen ostoon.....
jottei joulu mee pipariks...
toisaalt voisit sille ukolles sanoo et kyhää mulle kans kuusen...=:0))))- yxtypy
niitä on varmaan myynnissä jo. Mutta taide maksaa. Voipi olla et just 100 eurolla kuusi lähtee :=)))
Hae joku pieni näre metsästä.
Ps. Tai varastat jostain tien laidasta :=))) yxtypy kirjoitti:
niitä on varmaan myynnissä jo. Mutta taide maksaa. Voipi olla et just 100 eurolla kuusi lähtee :=)))
Hae joku pieni näre metsästä.
Ps. Tai varastat jostain tien laidasta :=)))meinaat ihan kyniä ihmiset tyhjiks niillä kuusilla...=;0))))
ei ku aattelin ihan ostaa kuusen mut täl kertaa tekokuusen....vatuttaa ku aidosta kuusesta ne neulaset ja sit niitä viel löytyy kesälläkin...- mikhaildenisov
BBrunetti kirjoitti:
meinaat ihan kyniä ihmiset tyhjiks niillä kuusilla...=;0))))
ei ku aattelin ihan ostaa kuusen mut täl kertaa tekokuusen....vatuttaa ku aidosta kuusesta ne neulaset ja sit niitä viel löytyy kesälläkin...per que............ne kuullostaa samalta mutta on italiaa eikä aivan diaboloa tarkota!:)))
- Iso-Iita
koristelin äsken kuusen ja tuli hieno vaikka ite kehunki..:))varmaan lentää anoppi persiilleen kun näkee sen huomenna..DDD
- yxtypy
niin hieno, et anoppi persuuksilleen lentäis? :=))
Vai ootkohan laittanut jotain anoppiin viittaavia koristeita? :=))) yxtypy kirjoitti:
niin hieno, et anoppi persuuksilleen lentäis? :=))
Vai ootkohan laittanut jotain anoppiin viittaavia koristeita? :=)))meinaakko, että Iitu olis vetäny latvaan anopin kaikista heikoimmas hapes olevat mummu-stringit?;)))
- yxtypy
a-v kirjoitti:
meinaakko, että Iitu olis vetäny latvaan anopin kaikista heikoimmas hapes olevat mummu-stringit?;)))
laittanut latvaan anopin vaaleanpunaiset vyötärömalliset alkkarit. Jos muistat, millasia alushousuja oma äiti aikoinaan piti :=))))
- Iso-Iita
yxtypy kirjoitti:
laittanut latvaan anopin vaaleanpunaiset vyötärömalliset alkkarit. Jos muistat, millasia alushousuja oma äiti aikoinaan piti :=))))
hih en nyt sentäs alkkareita mut on niin moderni kuusi ja anoppi vanhanaikanen ihminen niin voi katella pitkin nokkavarttaan kun näkee mun kuusen..:)) siinä roikkuu mun omatekemiä juttuja kun noi kissat ei anna pallojen olla rauhassa..:))
- mikhaildenisov
Iso-Iita kirjoitti:
hih en nyt sentäs alkkareita mut on niin moderni kuusi ja anoppi vanhanaikanen ihminen niin voi katella pitkin nokkavarttaan kun näkee mun kuusen..:)) siinä roikkuu mun omatekemiä juttuja kun noi kissat ei anna pallojen olla rauhassa..:))
..ovat noin suosittuja?
kerrompa teille yhden jutun anopista.
mies veti anoppia kuonoon.......
tuli oikeuden käynti.......
seuraus:mies sai 5050 euroa sakkoja!
miks 5050,eikä vain 5000?
sakko on oikeestaan vain 50,ja tuo 5000 on huviveroa!
- mikhaildenisov
riippuu kuusessa,naru kaulassa niin miks ei lentäis!
- yxtypy
hyvä mihail. Tuossapa oliskin ideaa :=))))
- Iso-Iita
laittasin kuuseen anopin kuvaa..itehän mää tota kuusta jouvun joka päivä katteleen, mieluummin laittasin jonkun alastoman ukon kuvan siihen roikkumaan mut siitä ei varmaan mun ukko tykkäis..:))))
- mikhaildenisov
yxtypy kirjoitti:
.on ilmaisia,muuten on tapana saada niistä korvaus,viimeks jätetystä . 70,000,ei huonosti?!
- Iso-Iita
yxtypy kirjoitti:
tosta idean että jos laittas oikein kommeita äijien kuvia roikkuun siihen..mieluummin alastonkuvia..:))
- yxtypy
.on ilmaisia,muuten on tapana saada niistä korvaus,viimeks jätetystä . 70,000,ei huonosti?!
melekonen mies :=)))
Melekein pitäis tutustua sinuun lähemmin :=)) - yxtypy
Iso-Iita kirjoitti:
tosta idean että jos laittas oikein kommeita äijien kuvia roikkuun siihen..mieluummin alastonkuvia..:))
minusta tuntuu, että sellanen joulukuusi ois ainakin meillä vuodet läpeensä.
Eli ois ikuinen joulu talossa :=))) Iso-Iita kirjoitti:
laittasin kuuseen anopin kuvaa..itehän mää tota kuusta jouvun joka päivä katteleen, mieluummin laittasin jonkun alastoman ukon kuvan siihen roikkumaan mut siitä ei varmaan mun ukko tykkäis..:))))
olis poikamiesnaistytön ikioma kuusi, siihen vois ripustaa erilaisia dildoja... ympäriinsä... ajatelkaas ny ;)))
- Iso-Iita
a-v kirjoitti:
olis poikamiesnaistytön ikioma kuusi, siihen vois ripustaa erilaisia dildoja... ympäriinsä... ajatelkaas ny ;)))
eikös niitä oo jos minkä värisiä..olen vaan kuvista nähny et on kaiken mallisia ja värisiä..:))
- yxtypy
a-v kirjoitti:
nyt alat tekeen joulukuusesta jo ilokuusta :=)))
Ei passaa ees ajatella :=)) Iso-Iita kirjoitti:
eikös niitä oo jos minkä värisiä..olen vaan kuvista nähny et on kaiken mallisia ja värisiä..:))
niitä kaikissa joulun väreissä... kultaa, hopeaa, punasta... (vihreetä en oo koskaan nähäny?) mutta pointti on siinä, että kyllä niillä joulun sais;)))
yxtypy kirjoitti:
nyt alat tekeen joulukuusesta jo ilokuusta :=)))
Ei passaa ees ajatella :=))joulu ON iloinen asia;)))
- yxtypy
a-v kirjoitti:
niitä kaikissa joulun väreissä... kultaa, hopeaa, punasta... (vihreetä en oo koskaan nähäny?) mutta pointti on siinä, että kyllä niillä joulun sais;)))
tutustuneet tarkkaan noihin vempaimiin, kun väritkin tiedätte :=))))
Mä maalaistypynä en tuollaisia oo nähnyt. Joskus kuullut vaan puhuttavan :=))))) - Ajankulu
Iso-Iita kirjoitti:
siitä alastoman miehen liiallisesta kurkkimisesta tulee vaan näärännäppy silmään!
- Iso-Iita
Ajankulu kirjoitti:
siitä alastoman miehen liiallisesta kurkkimisesta tulee vaan näärännäppy silmään!
ihanko tosi..? Ilmankos mulla nuo silimät onki kippeet..:)))
- mikhaildenisov
Iso-Iita kirjoitti:
..."saa roikkua"?
- Iso-Iita
yxtypy kirjoitti:
tutustuneet tarkkaan noihin vempaimiin, kun väritkin tiedätte :=))))
Mä maalaistypynä en tuollaisia oo nähnyt. Joskus kuullut vaan puhuttavan :=)))))kuvista nähny että semmosiakin vempaimia on olemassa..en kait mää muuten tietäs..:))
- Iso-Iita
..."saa roikkua"?
että niillä ei saa roikkua vaikka kuva roikkuuki..:)
- mikhaildenisov
Iso-Iita kirjoitti:
että niillä ei saa roikkua vaikka kuva roikkuuki..:)
.voit sitte käyttää niitä vatenaulakkona?!
- yxtypy
lähtee tekeen vielä hommeleita.
Palataan vielä illan päälle, kuka sitten ehtii :=)))- Alien-8
Ensin mennään saunaan.
Sitten syödään vasta.
Sitten mennään ruuan päälle maaten. - mikhaildenisov
Alien-8 kirjoitti:
Ensin mennään saunaan.
Sitten syödään vasta.
Sitten mennään ruuan päälle maaten..ja ei aivan uus.
- mikhaildenisov
nähdä mitä haluamme,olemme loppuikämme onnellisia.Usko mua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101386- 961256
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2950Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85862Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14812- 32800
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57786T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37738Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44724