Parin orjana?

orjaksi

Onko kenelläkään kokemuksia parin palvelemisesta? Kotiorjuudesta jne.? Millaista on olla pariskunnan orjana?

Onko puolestaan kokemuksia orjuuttamisesta? Jos olet toinen osapuoli pariskunnasta, jolla on orja, niin kerrotko kokemuksistasi.

Kiinnostaisi kovasti tietää, miten tuollainen kuvio sujuu ja mitä kaikkea siihen sisältyy.

4

2588

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertonut

tämän kerran aikaisemmin eli tutustu pariin ensin kunnolla koska tilanne voi kehittyä varsin uhkaavaksi jossain vaiheessa.
      Itse lähdin netti treffien pohjalta ja aluksi kaikki olikin hiton kivaa ja tosi tyydyttävää, muuta jossain vaiheessa tilanne lähti "lapasesta" ja orjana ei ollut enää kovin hauskaa myös oma tyydytys jäi usein väliin kokonaan.Voit vain kuvitella mitä todella kiimainen hyväkuntoinen pari voi haluta,en nirsoillut aluksi koska kaikki kiihotti ja sain itsekin tosi rajusti.
      Mutta jatkuva anaali ja munan imeminen alkaa heterolle olla kova paikka ja rouva leikki isolla Dildolla mutta ei itsensä kanssa vaan mun hanurin.Niinkuin sanoin tutustu ja kerro mitä itsekin haluat älä alistu aivan kaikkeen

• orjaksi

Millaisia muita tehtäviä sinulle määrättiin? Vai olitko ihan puhtaasti heidän seksiorjansa? Kuinka pahasti sinua pidettiin kurissa? Oliko kohtelu mielestäsi ankarampaa kuin jos olisit vain yhden henkilön orjana? Olettaisin, että kaksi sadistia yhdessä voi olla aika raju juttu...

• Anonyymi

Orja mitään halua.eli silloin ei sovi orjaksi jos omia toiveita.vaan sillois sovitaan vaan alistuvasta seksileikistä.orja voi määritellä ennen orjuutta rajansa ja jos ne kelpaavat aja orjuus sovitaan ni sen jälkeen on ihan turha esittää mitään toiveita.eli miettimään tarkkaan onko teistä orjaksi.harvasta on!vai haluatteko vain seksikokemukaen omilla fantasioilla.t. pätkä orja

• Anonyymi

Orja mitään halua.vain totteler.pitää miettiä haluaako orjaksi vai jotain muuta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      95
      4175
    2. 67
      3431
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3064
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2539
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2346
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      203
      2126
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2061
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      860
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      73
      791
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      756
    Aihe