Siunattua joulua!

Timoriepu

Tahdon toivottaa kaikille lähimmäisille hyvää joulua, niillekin jotka eivät sitä jostain syystä arvosta.
Paras lahja on annettu. Jumala lähetti oman Poikansa tähän maailmaan. Jeesus eli täällä keskuudessamme, oli kiusattu niinkuin mekin, kuitenkin ilman syntiä, eli Hän pysyi puhtaana ja siksi Hänen puhdas Golgatalla vuodatettu verensä riittää sovittamaan meidät jokaisen, joka Häneen turvautuu. Hän ottaa vastaan jokaisen, joka Hänen luoksensa tulee. Hän ei jäänyt ristille, vaan elää ja pelastaa ja auttaa omiaan.

10

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antero vaan

      Ei vainaskaa, hyvät joulut sullekin ja Jeesuksen läheisyyttä ja johdatusta!

    • jaenikkari

      Olet ihan väärällä palstalla, sillä tällä palstalla kuuluu vain riidellä verissäpäin ja lyödä toisia Raamatulla päähän omilla lempparijakeilla. Se on tämän palstan meininki, et silleen. Toisten siunaaminen koetaan täällä harhaoppiseksi.
      Hyvät joulut minulta kuitenkin!

      • että totuus on armoton

        siitä osattomille, kun ovat itsensä useasti kastattaneet vastoin totuutta.


      • jaenikkari
        että totuus on armoton kirjoitti:

        siitä osattomille, kun ovat itsensä useasti kastattaneet vastoin totuutta.

        Älä luulekaan, että saisit minut kasteväittelyyn.
        Tämän vain sanon, että ei pakkokaste vauvana, vaikka se ensimmäisenä seremoniallisena annettaisiinkin, silti ole se, josta raamatussa puhutaan, sillä siellä kastettiin uskoontulleet ja parannuksen tehneet ihmiset. Hyvää joulua!


    • nyt voivoi.

      Eihän täältä nyt pelastu enää kuin suni ja ehkä muutama sen peesaaja.

    • Tipsu ;) ja mä

      Jeesuksen lahjoittamaa iloa!

      Eräässä laulussa sanotaan:
      "Miksi saavuit tänne Jeesus,
      alas taivaan loistosta,
      Kun palkaksi sait seimen
      siitä rakkaudesta?"

      Toivon enkelien vierailuja
      uuteen kotiinne,
      ihan tungokseen asti! ;)

      Tipsulta "Kurnau" Lindalle!

      Sitten kaikille lukijoille
      toisianne kunnioittavaa
      lämmintä mieltä!
      Jeesuksen läheisyyttä sydämeen!

    • Kaikille. Herramme tulee - se on varma. Piste.

    • Miksi sinä

      yhä vain raahaat sitä mukanasi?

      • matkalainen

        Mi hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.


      • Timoriepu

        Sinulla ei taida olla todellisia ongelmia, jos minun nimimerkkini sinua niin kovasti vaivaa. Älä kuule anna sen sinua harmittaa. Kyllä Jeesus minusta huolen pitää.
        Hyvää uutta vuotta sinullekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe