polyvalentit kantamuodot?

Bullape

Ant1evo ja SUP ovat tuoneet esille tämän uuden käsitteen. Nyt kaipaan tarkennusta ja taustoja. Tässä kreationistelle selittelemistä:

Ensimmäinen kysysmys ei ole suunnattu erityisesti kreppareille. Onko polyvalenttisuus oikea biologinen termi jolle kreationistit ovat antaneet uuden merkityksen vai kokonaan kreationistien keksimä käsite?

Mikä geneettinen ominaisuus teki kantamuodoista polyvalentteja?

Miten niiden perimä erosi nykyisistä lajeista?

Mitä todisteita on muinaisten eliöiden polyvalenttisuudesta?

Mikä mekanismi rajoittaa nykyisten eliöiden muuntelu potentiaalia?

Missä on todisteet muuntelupotentiaalin rajallisuudesta?

13

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------
      1.Acting against or interacting with more than one kind of antigen, antibody, toxin or micro-organism.
      2.Chemistry
      a.Having more than one valence
      b.Having a valence of 3 or higher.
      ------------

      Biologiassa ainoat jotka sitä käyttää ovat kreationistit Junker,Scherer,Leisola et co..

    • Todistajaveli

      mitään tekemistä Jumalan luomisen kanssa!

    • Ant1Ev0
      • Heiliger Geist

        Eli (kuten MrKat totesikin) asialla olivat siis vaihteeksi Scherer, Junker ja Leisola, jotka ah niin mielellään keksivät uusia termejä ja muuttelevat määritelmiä vanhoille...

        Luusereiden tekele koko E-ka.


      • Dieter Sach
        Heiliger Geist kirjoitti:

        Eli (kuten MrKat totesikin) asialla olivat siis vaihteeksi Scherer, Junker ja Leisola, jotka ah niin mielellään keksivät uusia termejä ja muuttelevat määritelmiä vanhoille...

        Luusereiden tekele koko E-ka.

        "Eli (kuten MrKat totesikin) asialla olivat siis vaihteeksi Scherer, Junker ja Leisola, jotka ah niin mielellään keksivät uusia termejä ja muuttelevat määritelmiä vanhoille..."

        Koko evoluutioteorian historia sisältää uusia termejä ja määritelmiä, miksi sitä samaa eivät voisi harjoittaa ko. herrat?

        "Luusereiden tekele koko E-ka."

        Ja tämä suomeksi;
        Asiasta en mitään ymmärrä, mutta luuserina keksinkin haukkua muita itseäni huomattavasti pätevämpiä ja todella ansioituneita henkilöitä luusereiksi! Oi voi mikä älynväläys!


      • Bullape

        En löytänyt yhtään mainintaa polyvalenteista kantamuodoista linkkisi takaa.


      • Bullape kirjoitti:

        En löytänyt yhtään mainintaa polyvalenteista kantamuodoista linkkisi takaa.

        No ei se kyllä ole evolutionistien kohdalla ensimmäinen kerta :D


      • Bullape
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        No ei se kyllä ole evolutionistien kohdalla ensimmäinen kerta :D

        "Et siis ymmärtänyt pointtia"
        Siis mitä pointtia?

        Vastaisit nyt vaan kiltisti esittämiini kysymyksiin. Jos kysymykset ovat mielestäsi huonoja niin perustele?


      • Bullape kirjoitti:

        "Et siis ymmärtänyt pointtia"
        Siis mitä pointtia?

        Vastaisit nyt vaan kiltisti esittämiini kysymyksiin. Jos kysymykset ovat mielestäsi huonoja niin perustele?

        Siinä selvästikin johdatetaan lukija tilanteeseen, jossa hänen on todettava, että evoluutio mekanismit eivät toimi evolutionistien uskottelemalla tavalla.

        Rappeuttavaa lajiutumista tapahtuu. Evoluutiomekanismit ( mutaatiot ym,) ovat kyvyttömiä lisäämään genettistä informaatiota (Uusia alleeleja ). Jokainen lajiutumistapahtuma köyhdyttää Geenipoolin muuntelumahdollisuuksia. Ainoaksi mahdollisuudeksi jäävät polyvalentit kantaisät, joista lajiutuminen on voinut tapahtua.

        Yksinkertaista päätelyä rakas bullape.


      • Bullape
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Siinä selvästikin johdatetaan lukija tilanteeseen, jossa hänen on todettava, että evoluutio mekanismit eivät toimi evolutionistien uskottelemalla tavalla.

        Rappeuttavaa lajiutumista tapahtuu. Evoluutiomekanismit ( mutaatiot ym,) ovat kyvyttömiä lisäämään genettistä informaatiota (Uusia alleeleja ). Jokainen lajiutumistapahtuma köyhdyttää Geenipoolin muuntelumahdollisuuksia. Ainoaksi mahdollisuudeksi jäävät polyvalentit kantaisät, joista lajiutuminen on voinut tapahtua.

        Yksinkertaista päätelyä rakas bullape.

        "Evoluutiomekanismit ( mutaatiot ym,) ovat kyvyttömiä lisäämään genettistä informaatiota (Uusia alleeleja )."
        Näinhän te kressut väitättä vaan perustelut linkin takana ovat jo kumotut.

        "Jokainen lajiutumistapahtuma köyhdyttää Geenipoolin muuntelumahdollisuuksia."
        Pinessä populaatiossa geenialleelien määrä todellakin on vähäinen. Muuntelu mahdollisuudet eivät tosin ole kiinni jo olemassa olevista alleeleista sillä uusiakin muodostuu. Muuntelumahdollisuudet eivät siis köyhdy.

        "Ainoaksi mahdollisuudeksi jäävät polyvalentit kantaisät, joista lajiutuminen on voinut tapahtua."
        Mistä se polyvalenttius putkahti päättelyketjuusi?

        Mikä geneettinen ominaisuus erottaa polyvalentin ei polyvalenteista?


      • Bullape kirjoitti:

        "Evoluutiomekanismit ( mutaatiot ym,) ovat kyvyttömiä lisäämään genettistä informaatiota (Uusia alleeleja )."
        Näinhän te kressut väitättä vaan perustelut linkin takana ovat jo kumotut.

        "Jokainen lajiutumistapahtuma köyhdyttää Geenipoolin muuntelumahdollisuuksia."
        Pinessä populaatiossa geenialleelien määrä todellakin on vähäinen. Muuntelu mahdollisuudet eivät tosin ole kiinni jo olemassa olevista alleeleista sillä uusiakin muodostuu. Muuntelumahdollisuudet eivät siis köyhdy.

        "Ainoaksi mahdollisuudeksi jäävät polyvalentit kantaisät, joista lajiutuminen on voinut tapahtua."
        Mistä se polyvalenttius putkahti päättelyketjuusi?

        Mikä geneettinen ominaisuus erottaa polyvalentin ei polyvalenteista?

        Havainnot ovat edelleen tuon anti- evon postaaman linkin tukena.


      • Bullape
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Havainnot ovat edelleen tuon anti- evon postaaman linkin tukena.

        Mitään mekanismia joka estää uusien geenialleelien syntymisen mutaatioiden avulla ei ole havaittu. Jos on niin ei luulisi olevan vaikeaa esittää niitä havaintoja. Ainoa asiaa sivunnut kohta linkin takaa on se sama ainakin 100 kertaa tänne kopipastaamasi pätkä, joka sekin on vain perustelematon ja hätäinen johtopäätös.


      • Bullape kirjoitti:

        Mitään mekanismia joka estää uusien geenialleelien syntymisen mutaatioiden avulla ei ole havaittu. Jos on niin ei luulisi olevan vaikeaa esittää niitä havaintoja. Ainoa asiaa sivunnut kohta linkin takaa on se sama ainakin 100 kertaa tänne kopipastaamasi pätkä, joka sekin on vain perustelematon ja hätäinen johtopäätös.

        Tieteellisesti tutkitut havainnot kelpaavat kreationisteille todisteiksi, evolutionistit ovat koko ajan viitanneet niille kinttaalla. Miksi ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe