polyvalentit kantamuodot?

Bullape

Ant1evo ja SUP ovat tuoneet esille tämän uuden käsitteen. Nyt kaipaan tarkennusta ja taustoja. Tässä kreationistelle selittelemistä:

Ensimmäinen kysysmys ei ole suunnattu erityisesti kreppareille. Onko polyvalenttisuus oikea biologinen termi jolle kreationistit ovat antaneet uuden merkityksen vai kokonaan kreationistien keksimä käsite?

Mikä geneettinen ominaisuus teki kantamuodoista polyvalentteja?

Miten niiden perimä erosi nykyisistä lajeista?

Mitä todisteita on muinaisten eliöiden polyvalenttisuudesta?

Mikä mekanismi rajoittaa nykyisten eliöiden muuntelu potentiaalia?

Missä on todisteet muuntelupotentiaalin rajallisuudesta?

13

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------
      1.Acting against or interacting with more than one kind of antigen, antibody, toxin or micro-organism.
      2.Chemistry
      a.Having more than one valence
      b.Having a valence of 3 or higher.
      ------------

      Biologiassa ainoat jotka sitä käyttää ovat kreationistit Junker,Scherer,Leisola et co..

    • Todistajaveli

      mitään tekemistä Jumalan luomisen kanssa!

    • Ant1Ev0
      • Heiliger Geist

        Eli (kuten MrKat totesikin) asialla olivat siis vaihteeksi Scherer, Junker ja Leisola, jotka ah niin mielellään keksivät uusia termejä ja muuttelevat määritelmiä vanhoille...

        Luusereiden tekele koko E-ka.


      • Dieter Sach
        Heiliger Geist kirjoitti:

        Eli (kuten MrKat totesikin) asialla olivat siis vaihteeksi Scherer, Junker ja Leisola, jotka ah niin mielellään keksivät uusia termejä ja muuttelevat määritelmiä vanhoille...

        Luusereiden tekele koko E-ka.

        "Eli (kuten MrKat totesikin) asialla olivat siis vaihteeksi Scherer, Junker ja Leisola, jotka ah niin mielellään keksivät uusia termejä ja muuttelevat määritelmiä vanhoille..."

        Koko evoluutioteorian historia sisältää uusia termejä ja määritelmiä, miksi sitä samaa eivät voisi harjoittaa ko. herrat?

        "Luusereiden tekele koko E-ka."

        Ja tämä suomeksi;
        Asiasta en mitään ymmärrä, mutta luuserina keksinkin haukkua muita itseäni huomattavasti pätevämpiä ja todella ansioituneita henkilöitä luusereiksi! Oi voi mikä älynväläys!


      • Bullape

        En löytänyt yhtään mainintaa polyvalenteista kantamuodoista linkkisi takaa.


      • Bullape kirjoitti:

        En löytänyt yhtään mainintaa polyvalenteista kantamuodoista linkkisi takaa.

        No ei se kyllä ole evolutionistien kohdalla ensimmäinen kerta :D


      • Bullape
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        No ei se kyllä ole evolutionistien kohdalla ensimmäinen kerta :D

        "Et siis ymmärtänyt pointtia"
        Siis mitä pointtia?

        Vastaisit nyt vaan kiltisti esittämiini kysymyksiin. Jos kysymykset ovat mielestäsi huonoja niin perustele?


      • Bullape kirjoitti:

        "Et siis ymmärtänyt pointtia"
        Siis mitä pointtia?

        Vastaisit nyt vaan kiltisti esittämiini kysymyksiin. Jos kysymykset ovat mielestäsi huonoja niin perustele?

        Siinä selvästikin johdatetaan lukija tilanteeseen, jossa hänen on todettava, että evoluutio mekanismit eivät toimi evolutionistien uskottelemalla tavalla.

        Rappeuttavaa lajiutumista tapahtuu. Evoluutiomekanismit ( mutaatiot ym,) ovat kyvyttömiä lisäämään genettistä informaatiota (Uusia alleeleja ). Jokainen lajiutumistapahtuma köyhdyttää Geenipoolin muuntelumahdollisuuksia. Ainoaksi mahdollisuudeksi jäävät polyvalentit kantaisät, joista lajiutuminen on voinut tapahtua.

        Yksinkertaista päätelyä rakas bullape.


      • Bullape
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Siinä selvästikin johdatetaan lukija tilanteeseen, jossa hänen on todettava, että evoluutio mekanismit eivät toimi evolutionistien uskottelemalla tavalla.

        Rappeuttavaa lajiutumista tapahtuu. Evoluutiomekanismit ( mutaatiot ym,) ovat kyvyttömiä lisäämään genettistä informaatiota (Uusia alleeleja ). Jokainen lajiutumistapahtuma köyhdyttää Geenipoolin muuntelumahdollisuuksia. Ainoaksi mahdollisuudeksi jäävät polyvalentit kantaisät, joista lajiutuminen on voinut tapahtua.

        Yksinkertaista päätelyä rakas bullape.

        "Evoluutiomekanismit ( mutaatiot ym,) ovat kyvyttömiä lisäämään genettistä informaatiota (Uusia alleeleja )."
        Näinhän te kressut väitättä vaan perustelut linkin takana ovat jo kumotut.

        "Jokainen lajiutumistapahtuma köyhdyttää Geenipoolin muuntelumahdollisuuksia."
        Pinessä populaatiossa geenialleelien määrä todellakin on vähäinen. Muuntelu mahdollisuudet eivät tosin ole kiinni jo olemassa olevista alleeleista sillä uusiakin muodostuu. Muuntelumahdollisuudet eivät siis köyhdy.

        "Ainoaksi mahdollisuudeksi jäävät polyvalentit kantaisät, joista lajiutuminen on voinut tapahtua."
        Mistä se polyvalenttius putkahti päättelyketjuusi?

        Mikä geneettinen ominaisuus erottaa polyvalentin ei polyvalenteista?


      • Bullape kirjoitti:

        "Evoluutiomekanismit ( mutaatiot ym,) ovat kyvyttömiä lisäämään genettistä informaatiota (Uusia alleeleja )."
        Näinhän te kressut väitättä vaan perustelut linkin takana ovat jo kumotut.

        "Jokainen lajiutumistapahtuma köyhdyttää Geenipoolin muuntelumahdollisuuksia."
        Pinessä populaatiossa geenialleelien määrä todellakin on vähäinen. Muuntelu mahdollisuudet eivät tosin ole kiinni jo olemassa olevista alleeleista sillä uusiakin muodostuu. Muuntelumahdollisuudet eivät siis köyhdy.

        "Ainoaksi mahdollisuudeksi jäävät polyvalentit kantaisät, joista lajiutuminen on voinut tapahtua."
        Mistä se polyvalenttius putkahti päättelyketjuusi?

        Mikä geneettinen ominaisuus erottaa polyvalentin ei polyvalenteista?

        Havainnot ovat edelleen tuon anti- evon postaaman linkin tukena.


      • Bullape
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

        Havainnot ovat edelleen tuon anti- evon postaaman linkin tukena.

        Mitään mekanismia joka estää uusien geenialleelien syntymisen mutaatioiden avulla ei ole havaittu. Jos on niin ei luulisi olevan vaikeaa esittää niitä havaintoja. Ainoa asiaa sivunnut kohta linkin takaa on se sama ainakin 100 kertaa tänne kopipastaamasi pätkä, joka sekin on vain perustelematon ja hätäinen johtopäätös.


      • Bullape kirjoitti:

        Mitään mekanismia joka estää uusien geenialleelien syntymisen mutaatioiden avulla ei ole havaittu. Jos on niin ei luulisi olevan vaikeaa esittää niitä havaintoja. Ainoa asiaa sivunnut kohta linkin takaa on se sama ainakin 100 kertaa tänne kopipastaamasi pätkä, joka sekin on vain perustelematon ja hätäinen johtopäätös.

        Tieteellisesti tutkitut havainnot kelpaavat kreationisteille todisteiksi, evolutionistit ovat koko ajan viitanneet niille kinttaalla. Miksi ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe