Passion takaisin

skebujebu

Olen tehnyt adressin jonka mukaan Passions palautettaisiin suomalaisruutuihin. Te jotka kaipaatte Passionsia takaisin, käykää laittamassa nimenne alle. Laitoin tämän Päivien viemää-topickiin koska Passions on kuitenkin NBC:n toinen saippua.

http://www.adressit.com/passions

10

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivien viemää

      se oli hyvä sarja mutta olen jäänyt päikkäreihin koukkuun,joten toivoisin että passions tulisi päikkäreitten jälkeen tai ennen päikkäreitten tai viikonloppuisin

      • pallokala66

        ?????????niin?


      • tajuux

        luulempa et jos passiosns tullee ni päikkärit saa lähtee!


      • ...
        pallokala66 kirjoitti:

        ?????????niin?

        Passions oli semmonen tyhmä sarja joka tuli ennen päivien viemää muutama vuosi sitten. Mut onneks nelonen ymmärsi lopettaa Passionsin esittämisen ja alotti päivien viemää esittämisen.


      • skebujebu
        tajuux kirjoitti:

        luulempa et jos passiosns tullee ni päikkärit saa lähtee!

        Hienoa! Jo yksitoista nimeä adressissa! Kiitos allekirjoittaneille. Lisää nimiä kaivataan, käykäähän allekirjoittamassa :)


      • jeshgduis
        skebujebu kirjoitti:

        Hienoa! Jo yksitoista nimeä adressissa! Kiitos allekirjoittaneille. Lisää nimiä kaivataan, käykäähän allekirjoittamassa :)

        Jo 11 nimeä ;;DDD luuletteko sillä saavanne passiosnssin takas ei juma .D


      • ...
        skebujebu kirjoitti:

        Hienoa! Jo yksitoista nimeä adressissa! Kiitos allekirjoittaneille. Lisää nimiä kaivataan, käykäähän allekirjoittamassa :)

        Passions takas!


    • juuhis

      Et sillee

      • Monskuliini

        Siis minkälainen ohjelma se Passions on? Onko se samantapainen kuin Päikkärit?


      • patsy
        Monskuliini kirjoitti:

        Siis minkälainen ohjelma se Passions on? Onko se samantapainen kuin Päikkärit?

        Passions on toinen NBC:n päivittäinen saippuaooppera.

        Itse en kauheasti suosittelisi sarjan katsomista. Seurasin itse sarjan kulkua vuosia. Siinä on hauskoja hahmoja ja tapahtumia, mutta mikään juoni ei koskaan ratkea eikä parit ei saa olla onnellisia yhdessä. Tällä hetkellä siellä on selviämässä 6 vuotta vanha mysteeri, jonka selviämistä mä jaksoin odottaa 3 vuotta, mutten nyt edes jaksa innostua sen ratkeamisesta. Miksi? Koska olen katsellut jo 6 vuotta "läheltä piti" tilanteita, jotka ei ole ennen johtanut mihinkään, nyt en enää jaksa kiinnostua koko asiasta. Mulla on paljon enemmänkin sanottavaa siitä sarjasta, mutten usko että ketään kiinnostaa mun jorinat :)

        Suomenkielisiä sivuja
        http://www.geocities.com/passionsjuonet/
        http://groups.msn.com/PASSIONISM


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe