Passion takaisin

skebujebu

Olen tehnyt adressin jonka mukaan Passions palautettaisiin suomalaisruutuihin. Te jotka kaipaatte Passionsia takaisin, käykää laittamassa nimenne alle. Laitoin tämän Päivien viemää-topickiin koska Passions on kuitenkin NBC:n toinen saippua.

http://www.adressit.com/passions

10

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivien viemää

se oli hyvä sarja mutta olen jäänyt päikkäreihin koukkuun,joten toivoisin että passions tulisi päikkäreitten jälkeen tai ennen päikkäreitten tai viikonloppuisin

• pallokala66

?????????niin?

• tajuux

luulempa et jos passiosns tullee ni päikkärit saa lähtee!

• ...
        pallokala66 kirjoitti:

?????????niin?

Passions oli semmonen tyhmä sarja joka tuli ennen päivien viemää muutama vuosi sitten. Mut onneks nelonen ymmärsi lopettaa Passionsin esittämisen ja alotti päivien viemää esittämisen.

• skebujebu
        tajuux kirjoitti:

luulempa et jos passiosns tullee ni päikkärit saa lähtee!

Hienoa! Jo yksitoista nimeä adressissa! Kiitos allekirjoittaneille. Lisää nimiä kaivataan, käykäähän allekirjoittamassa :)

• jeshgduis
        skebujebu kirjoitti:

Hienoa! Jo yksitoista nimeä adressissa! Kiitos allekirjoittaneille. Lisää nimiä kaivataan, käykäähän allekirjoittamassa :)

Jo 11 nimeä ;;DDD luuletteko sillä saavanne passiosnssin takas ei juma .D

• ...
        skebujebu kirjoitti:

Passions takas!

• juuhis

Et sillee

• Monskuliini

Siis minkälainen ohjelma se Passions on? Onko se samantapainen kuin Päikkärit?

• patsy
        Monskuliini kirjoitti:

Siis minkälainen ohjelma se Passions on? Onko se samantapainen kuin Päikkärit?

Passions on toinen NBC:n päivittäinen saippuaooppera.

Itse en kauheasti suosittelisi sarjan katsomista. Seurasin itse sarjan kulkua vuosia. Siinä on hauskoja hahmoja ja tapahtumia, mutta mikään juoni ei koskaan ratkea eikä parit ei saa olla onnellisia yhdessä. Tällä hetkellä siellä on selviämässä 6 vuotta vanha mysteeri, jonka selviämistä mä jaksoin odottaa 3 vuotta, mutten nyt edes jaksa innostua sen ratkeamisesta. Miksi? Koska olen katsellut jo 6 vuotta "läheltä piti" tilanteita, jotka ei ole ennen johtanut mihinkään, nyt en enää jaksa kiinnostua koko asiasta. Mulla on paljon enemmänkin sanottavaa siitä sarjasta, mutten usko että ketään kiinnostaa mun jorinat :)

Suomenkielisiä sivuja
        http://www.geocities.com/passionsjuonet/
        http://groups.msn.com/PASSIONISM

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      22
      4074
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      32
      3468
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3304
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      12
      3278
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2889
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      23
      2645
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2350
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      12
      2331
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2155
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1747
    Aihe