Onko sokerihumalaa konvehdeista?
Ähkyä kinkusta?
Krapulaa glögistä?
Vai muuten vaan tökkii?
Mitekäs on Joulupäivän aamu lähtenyt käintiin
6
537
Vastaukset
ei töki...
kaikki on hyvin, ei ähkyä ei sokerihumalaa ei krapulaa...- borofan
...kraapulaa pukkaa:(
Onneksi kaapista löytyy apu vaivaan ja lenkki koiran kanssa vähän helpotti asiaa...kyl tää tästä taas:)! Illalla tuli istuttua koneen äärellä syöden suklaata ja suolan himoon sillivoileipiä ja...
Kun tuossa tunti sitten heräsin mietin minkänkähän kohtauksen olen yöllä saanut kun nuo silmät eivät tunnu aukeavan, vielä en ole uskaltanut peiliin katsoa.
Kahvia kahvia...litra tolkulla niin kait se tästä!
Ps. Kuka perskules on yöllä mahtanut käydä ikkunani likaamassa, kun ei tahdo läpi näkyä, pöh!
:)- ppouta
hyvin nukutun yön jäljiltä.
Joulun parhaisiin anteihin kuuluu hyvän ruuan lisäksi edes hetken kiireettömyys tässä hektisessä maailmassa. Siis ei töki tänään... - ghost_n
Aika väsyny olen. Olin eiliseen mennesä kolmena yönä jo nukkunut todella huonosti. Ajattelin illalla, että josko nyt tulis uni paremmin, kun joulustressi on takana. No mitä vielä! Kirkossa alkoi piruntorjunta harjotukset ja kellot paukkas vähäväliä. Vielä yheltä paukkasivat ja heräsin klo: 6:45 taas kirkonkelloihin! Kirkko on nimittäin tuossa minun naapurissa. Näin aika hyviä unentökkyrä kuvaelmia siitä kuinka ampusin kertasingolla tapulin kenttään, että saan nukkua etes vähän.:)
Olen syöny niin paljon kinkkua, että tämän vuoden kiintiö on jo täynnä, glögiä join litran ja konvehteja muutaman söin. Ainut asia mikä tökkii niin on nuo kirkon kellot..;) - Joulupäivä
jo,kun vasta äsken aloin viettään juhannusta?Niin,se aika kuluu hyvässä seurassa ja kun juomat ei lopu keskenkaiken.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674144Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171557
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601395- 521346
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981265- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098