Onko sokerihumalaa konvehdeista?
Ähkyä kinkusta?
Krapulaa glögistä?
Vai muuten vaan tökkii?
Mitekäs on Joulupäivän aamu lähtenyt käintiin
6
569
Vastaukset
ei töki...
kaikki on hyvin, ei ähkyä ei sokerihumalaa ei krapulaa...- borofan
...kraapulaa pukkaa:(
Onneksi kaapista löytyy apu vaivaan ja lenkki koiran kanssa vähän helpotti asiaa...kyl tää tästä taas:)! Illalla tuli istuttua koneen äärellä syöden suklaata ja suolan himoon sillivoileipiä ja...
Kun tuossa tunti sitten heräsin mietin minkänkähän kohtauksen olen yöllä saanut kun nuo silmät eivät tunnu aukeavan, vielä en ole uskaltanut peiliin katsoa.
Kahvia kahvia...litra tolkulla niin kait se tästä!
Ps. Kuka perskules on yöllä mahtanut käydä ikkunani likaamassa, kun ei tahdo läpi näkyä, pöh!
:)- ppouta
hyvin nukutun yön jäljiltä.
Joulun parhaisiin anteihin kuuluu hyvän ruuan lisäksi edes hetken kiireettömyys tässä hektisessä maailmassa. Siis ei töki tänään... - ghost_n
Aika väsyny olen. Olin eiliseen mennesä kolmena yönä jo nukkunut todella huonosti. Ajattelin illalla, että josko nyt tulis uni paremmin, kun joulustressi on takana. No mitä vielä! Kirkossa alkoi piruntorjunta harjotukset ja kellot paukkas vähäväliä. Vielä yheltä paukkasivat ja heräsin klo: 6:45 taas kirkonkelloihin! Kirkko on nimittäin tuossa minun naapurissa. Näin aika hyviä unentökkyrä kuvaelmia siitä kuinka ampusin kertasingolla tapulin kenttään, että saan nukkua etes vähän.:)
Olen syöny niin paljon kinkkua, että tämän vuoden kiintiö on jo täynnä, glögiä join litran ja konvehteja muutaman söin. Ainut asia mikä tökkii niin on nuo kirkon kellot..;) - Joulupäivä
jo,kun vasta äsken aloin viettään juhannusta?Niin,se aika kuluu hyvässä seurassa ja kun juomat ei lopu keskenkaiken.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203409Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441676Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49743