Kyllä tuli tippa linssiin minullekin kun katsoin suruasi Joulupäivän erikoislähetyksessä! Olit niin rakastunut Miiaan ja kaikki menikin ihan väärin. Olen todella pahoillani puolestasi, mutta usko, että aika parantaa haavat ja jonkun ajan kuluttua olet taas ehjä ja löydät itsellesi sen oikean! Miia se ei kuitenkaan ollutkaan! Parantele sydämesi rauhassa ja itke paha mieli pois! Kaikea hyvää elämääsi tulevaisuudessa!!!
Maajussi- Anssille!
8
3215
Vastaukset
- Anssille
löydät kyllä omasi - taisivat ne koirat = viattomat luontokappaleet - nyt vaan tulla siihen teidän väliinne.
Tai ehkä niin vain ei oltu sitten tarkoitettu.
Onnea rakkauden etsintään. Olit liikkis, söde ja oikeen sillai kunnon maalaispoika, kuin Mikko Alatalokin aikoinaan lauloi: "Mä maalaispoka oon ... ja pistän suihketta kainaloon ...".
Eli ei muuta kun menoks vaan :)- siis ...
"Mä maalaispoika oon ..." ;))
- Annivaan
Todella surullista nähdä että Anssi on noin särkynyt suhteen päätyttyä, ei olisi saanut käydä näin, mutta jotkut naiset ovat semmoisia. Sanovat yhtä mutta tarkoittavat toista. Voi olla että mia ei alkuunkaan halunnut anssia mutta oli mukana pelissä ihan muuten vaan. Ei vaan kehannut sanoa että hellurei.. Ei ne koirat liity tähän mitenkään, ilman koiriakin mia ei olisi pysynyt anssin lähellä. Tämä ei ole Anssin vika, luulen että mia etsi jotain ihan muuta maajussiltaan. Anssin täytyisi nyt vaan löytää joku joka ei pelleilisi pojan tunteilla. Oli Anssilta todella urheaa lähteä tähän soppaan mukaan, kun ajattelee mitä kaikkea lehtiinkin on kirjoitettu.. Toivottavasti Anssi ymmärtää että hän on todella suloinen ja kiltti ihminen, niitä on harvassa, eikä mia ole yksi niistä. Voimia siulle maajussi!
- annina33
kyllä heti näki että mia on itserakas ääliö,ja anssi ois kyllä ansainnut paljon parempaa...mukava ja kiltti nuorimies.löytää kyllä paljon paremman vaimon itsellensä...mia oli vain onnen onkija.ja nyt yrittää rahastaa lehtijuttuilla..
- kala
annina33 kirjoitti:
kyllä heti näki että mia on itserakas ääliö,ja anssi ois kyllä ansainnut paljon parempaa...mukava ja kiltti nuorimies.löytää kyllä paljon paremman vaimon itsellensä...mia oli vain onnen onkija.ja nyt yrittää rahastaa lehtijuttuilla..
Miia oli. Oli niin karut sivut netissä.
Ei olisi sopinut maatilakulttuuriin.Olisi tullut valtavasti ristiriitoja muistakin kuin koirista, jotka antoivat näennäisen nimen eroamiselle. - _miia_
annina33 kirjoitti:
vatasin jo jotain tuonne toiseen ketjuun niin en ala niitä tässä toistamaan mutta pienen korjauksen teen tässä, eli minä en saa iltapäivä lehdistä mitään korvausta jutuista. ja lisäksi he soittavat minulle, en minä heille, ja kolmanneksi anssi otti lehdistössä koirat/eron puheeksi- en minä, joten...niin niin
Sen jelkeen minä sanoin anssille että eikö voitaisiin pitää nämä aisat meidän keskisinä ja seruaavassa haastattelussa anssi olikin kohteliaasti sanonut että ne mon hänen ja miian asioita, jes, vihdoin... - voisitkohan
_miia_ kirjoitti:
vatasin jo jotain tuonne toiseen ketjuun niin en ala niitä tässä toistamaan mutta pienen korjauksen teen tässä, eli minä en saa iltapäivä lehdistä mitään korvausta jutuista. ja lisäksi he soittavat minulle, en minä heille, ja kolmanneksi anssi otti lehdistössä koirat/eron puheeksi- en minä, joten...niin niin
Sen jelkeen minä sanoin anssille että eikö voitaisiin pitää nämä aisat meidän keskisinä ja seruaavassa haastattelussa anssi olikin kohteliaasti sanonut että ne mon hänen ja miian asioita, jes, vihdoin...opetella kirjoittamaan? Käsittämättömän huonoa suomen kieltä oli nimittäin koko edellinen viestisi.
Ymmärrät varmaan että Suomen kansan suuren enemmistön sympatiat ovat täysin Anssin puolella. Jos haluat tulla näille yleisille foorumeille huonolla suomen kielelläsi selittelemään, niin se on oma asiasi. Luulenpa että teet omalle asiallesi kuitenkin enemmän hallaa kuin hyötyä näin toimiessasi. Kouluttamattoman ja lapsellisen kuvan sinusta tekstiesi perusteella ainakin saa. - Humalasssa kirjoitti Miia
voisitkohan kirjoitti:
opetella kirjoittamaan? Käsittämättömän huonoa suomen kieltä oli nimittäin koko edellinen viestisi.
Ymmärrät varmaan että Suomen kansan suuren enemmistön sympatiat ovat täysin Anssin puolella. Jos haluat tulla näille yleisille foorumeille huonolla suomen kielelläsi selittelemään, niin se on oma asiasi. Luulenpa että teet omalle asiallesi kuitenkin enemmän hallaa kuin hyötyä näin toimiessasi. Kouluttamattoman ja lapsellisen kuvan sinusta tekstiesi perusteella ainakin saa.Toisella palstalla kertoillut istuvansa (joskus?)netissä seuranaan pullo Suomi-viinaa.Ilmankos jälki on senmukaista:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553793- 332231
- 402104
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401552Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801447
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221143Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115